Nieuws:

Welkom op BimmerAndMore

Main Menu

2021 - G05 - X5 - 45e M-sport

Gestart door Nico85, 1 maart 2021, 15:43:27

Nico85

Hello Bimmerfriends!

Vorige week volgende besteld:

X5 45e  :///M:-Sport

C1M Phytonicblau
VASW BMW Individual uitgebreid leder Merino Schwarz / Schwarz
20" 748M black wheels

337 M sportpakket
2NH M Sport remmen, blau
2TB Sportautomatische versnellingsbak Steptronic met schakelpaddles
3MC M Dakrails in Shadow Line hochglänzend
4AW Dashboard overtrokken met Sensatec
710 M sportstuur
715 M Aërodynamicapakket
760 M Shadow Line hochglänzend
775 M Hemelbekleding Anthrazit
ZB1 Business Pack Plus
322 Comforttoegang
4HB Heat Comfort Package vooraan
4MA M multifunctionele zetels vooraan
6NW Comforttelefonie met draadloos laden
6WD Voorbereiding WiFi hotspot
ZB3 Innovation Pack
3DS BMW Display Key
5AC High Beam Assist
5AU Driving Assistant Pack Professional
5AZ BMW Laserlight
5DN Parking Assistant Pack Plus
610 Head-Up Display
6U8 BMW Gesture Control
ZT3 Klantvoordeel Pack
258 Runflat banden
2VH Integral Active Steering
319 Geïntegreerde universele afstandsbediening
3AC Aanhangwagenkoppeling met elektrisch wegklapbare bol
3MF M Lights Shadow Line
402 Panoramisch schuifdak
413 Scheidingsnet
417 Mechanisch zonnegordijn voor ruiten van de achterdeuren
418 Kofferruimtepakket
420 Zonnewerend glas achteraan
44A Bekerhouders vooraan, verwarmd en gekoeld
453 Actieve zetelventilatie vooraan
4GQ M veiligheidsgordels
5AL Active Protection
688 Harman/kardon Surround Sound System
6DR BMW Drive Recorder
7M9 M Shadow Line hochglänzend met bijkomende elementen
868 Spraakversie Nederlands
ZKS Veiligheidskit
ZOR Niet-gereduceerd vermogen

Levering 8/2021

Keep you informed!

Iksree

Welkom! Benieuwd naar de levering :exited:
- Signature adjusted for being outdated-

3shaw

Mijn vader heeft deze zaterdag zo goed als dezelfde besteld ;) Zal een mooi plaatje worden voor ons naast de m2 en mijne m140i, allemaal int zwart...

Veel plezier ermee!
Life is too short to drive boring cars
2017 BMW M140ix stage 2+

Nico85

iemand die weet of er toch een mogelijkheid bestaat om een tablet aan de 4MA M multifunctionele zetels te bevestigen?

B-Draft

Wow, serieuze wachttijd, een vriend van mij heeft een aantal weken geleden ook X5 45e besteld en hij zou em in mei hebben.
Ikzelf heb een X3 30e besteld en die zou er 30/06 zijn

Rthijs

Bijna exact zelfde config besteld in Carbon Black vorige week, levering voorzien in September, geduld wordt op de proef gesteld :)
Ik heb de 740M wielen erop gelaten, maar zou bij levering de 742M in zwart erop laten zetten, jammer dat dat niet in combnatie met trekhaak af fabriek kan..

3shaw

Naar het schijnt zouden de chips in de comfortstoelen on back-order zijn, waardoor de levering wordt uitgesteld naar augustus/september...
Life is too short to drive boring cars
2017 BMW M140ix stage 2+

Nico85

Hello iedereen! Deze middag telefoontje gekregen van de verkoper. Door een gebrek aan halfgeleiders zou de harman kardon optie ervoor zorgen dat de levertermijn met 25% zou verlengen... hij biedt de mogelijkheid deze te wijzigen naar de standaard, hifi of bowers en wilkins mits meerprijs/minprijs.

Ik antwoordde hem alvast dat een downgrade/meerprijs/langere levertermijn voor mij geen optie is. Dat ik gerust die B&W wil nemen maar dat hij niet moet verwachten dat ik die 3,5k€ extra daarvoor wil betalen...

Hij antwoordde dat dit niet mogelijk is en dat ik vandaag moet beslissen omdat anders de HK behouden blijft maar de langere levertermijn er dan sowieso komt. Hij wil wel een korting geven van +/- 700€...

Wat denken jullie hiervan?

pukkie007

Wat langer wachten, met het risico dat het straks nog langer wordt, of de korting van 700 euro aannemen. De dealer heeft geen fout in deze dus je mag hem daar ook niet op afrekenen.  :imho:

Nico85

Dus toch voor de downgrade + 700 euro gaan...
Er is toch een verkoopsovereenkomst voor iets? Die gelden voor mij, maar toch ook voor hem?

De 1ste verkoper had me bij bestelling die HK absoluut aangeraden (en die hifi en standaard afgeraden....)

Draje

Citaat van: Nico85 op  5 mei 2021, 19:37:24
Dus toch voor de downgrade + 700 euro gaan...
Er is toch een verkoopsovereenkomst voor iets? Die gelden voor mij, maar toch ook voor hem?

De 1ste verkoper had me bij bestelling die HK absoluut aangeraden (en die hifi en standaard afgeraden....)

ZOu voor de langere wachttijd of upgrade gaan met korting, die standaard of hifi op zo een voertuig zou ik niet doen..

Diezelke

Citaat van: Draje op  5 mei 2021, 19:51:43
ZOu voor de langere wachttijd of upgrade gaan met korting, die standaard of hifi op zo een voertuig zou ik niet doen..

Dit.
GO5 X5 45e - 2022 - M Pack - Manhattan Green - the "Tank"
F11 LCI 535i - 2014 - M Pack - Alpinweiss - BMW M Performance Power Kit (sold)
E61 525d - 2009 - M Pack - full black - Heinz injected (sold)
E87  118d - 2008 - full black - stock (sold)

donda

Op mijn vorige 335i had ik de HK audio installatie en heb nu zonet in occasie een X4 gekocht die enkel de HIFI upgrade heeft, dus geen HK of BW systeem en vreesde hier wat voor. Maar moet zeggen dat de upgrade op de normale HIFI echt wel dik in orde is: voor mij alleszins. Anders moet je is gaan luisteren bij een dealer om zelf het verschil te horen: voor mij was het OK

Bjornj

Als je gewoon luistert naar de radio omdat het leuk is, dan is de standaard installatie voldoende. Als je echt houdt van muziek, is de keuze snel gemaakt.
Ikzelf heb de B&W en zou nooit downgraden.

Nico85

Het is de HK geworden met de korting.
levering wel 3 weken later...

Nico85

Update: levering ondertussen al naar November.... die hk Dan maar hit de config gehaald... Anders werd het 2022...

dirkdp

Hey Nico,

Bij mij hetzelfde, X5 45e besteld in maart, normaal levering juli 21; doch door HK uitgesteld na lang aarzelen en twijfelen toch maar B&W
Bij besteld, levering voorzien augustus 2021 ( productieweek 28) Dravidgrau met M sport, merinozwart binnen en Carbon lijsten, all shadowpak ook de laserlichten, zwarte 22" velgen.
Dus nog eventjes wachten😟

Nico85

Citaat van: dirkdp op 31 juli 2021, 13:17:37
Hey Nico,

Bij mij hetzelfde, X5 45e besteld in maart, normaal levering juli 21; doch door HK uitgesteld na lang aarzelen en twijfelen toch maar B&W
Bij besteld, levering voorzien augustus 2021 ( productieweek 28) Dravidgrau met M sport, merinozwart binnen en Carbon lijsten, all shadowpak ook de laserlichten, zwarte 22" velgen.
Dus nog eventjes wachten😟

dus ook november voor jou?

dirkdp

Nee, normaal gezien half augustus omdat ik in juni beslist heb, om de upgrade te doen, hebben ze me een nieuw timeslot gegeven!

Nico85

De mijne hier ook maar eens posten :-)

voorlopig voorzien van winterwieltjes.

juve

F20 118i (Sold) - F48 X1 20D X-drive (sold)
F80 M3 CP (sold) -
G83 M4 CP - G05 X5 45e