2018 - F20 - M140i xDrive Mineral Grau - M Shadow Pack

Gestart door gfk807, 15 maart 2018, 18:00:33

gfk807

Hallo allemaal, toch alvast eens een topic aanmaken voor de bestelde vervanger vd 120i.

Heb dezelfde kleur en interieur genomen wegens nog steeds  :drool: van  :thumbsup:

De motor zal "ietsje" leuker zijn en de xDrive vind ik toch ook wel een pluspunt merk ik op bij onze 225XE.

De optielijst is ook iets uitgebreider dan bij de 120i:

Comfort Pack:
322 Comforttoegang
459 Elektrische voorzetels met
geheugenfunctie voor bestuurder
488 Lendensteun vooraan
494 Verwarmde zetels vooraan

ZB8 Business Pack Plus:
302 Alarmsysteem
3AG Achteruitrijcamera
430 Spiegelpakket
508 Park Distance Control (PDC) voor-en achteraan
534 Elektronisch gestuurde airconditioning
609 Navigatiesysteem Professional
6WA Instrumentencombi High
8TH Speed Limit Info

ZB9 Travel Pack: 
403 Elektrisch schuifdak
420 Zonnewerend glas achteraan
575 Bijkomende 12V stopcontacten

ZBN Audio Pack: 
654 DAB-Tuner
674 Harman-Kardon sound system 
6FV Online Entertainment

2VF Adaptieve ophanging M 

431 Automatisch dimmende binnenspiegel

4FT Decoratieve lijsten Alu Längsschliff fein met sierlijst Schwarz hochglanzend

M Shadow pack:
552 LED headlights donker
Donkere achterlichten
Donkere uitlaattips
MP niertjes

Velgen 719M bicolor

Lichtpakket

5AC High Beam Assist
868 Spraakversie Nederlands
ZKS Veiligheidskit

Alcantara armsteun met M-sticksel vd 120i wordt overgeplaatst.
Idem voor de zonneklep rechts zonder die afschuwelijke sticker vd airbag op.

gfk807

Gaat er dus ongeveer zo uitzien  >:D

Wel met de velgen van foto 4 , ben niet voor te donkere velgen en die tonen ook kleiner vind ik. :iono:

Zowiezo wordt deze set mijn winterset want ik heb al een set M Performande replica's besteld voor in de zomer.

ThomasD

zal heel andere ervaring worden dan de 120i ,
de automaat is echt zalig , en de xdrive zorgt voor goeie tractie onder alle omstandigheden  :thumbsup: >:D

gfk807

Citaat van: ThomasD op 15 maart 2018, 21:44:18
zal heel andere ervaring worden dan de 120i ,
de automaat is echt zalig , en de xdrive zorgt voor goeie tractie onder alle omstandigheden  :thumbsup: >:D

Heb er alle vertrouwen in  >:D

:exited:

H@ns

Liquid Li0n

Hoeveel inch zijn de velgen? Nog andere mods gepland?

Proficiat, in die kleur is hij het mooiste. Ik zou zelfs nog koetswerkkleurige spiegelkappen nemen voor het volledige sleeper gehalte

Woodykipo

De xDrive is zeker een meerwaarde,ik merk het bij mij zelf ook dat je altijd lanceert als een raket of het nu nat ligt of niet.Je moet al heel zot doen om hem iets van tractie doen te verliezen.
Citaat van: Liquid Li0n op 16 maart 2018, 01:25:40
Ik zou zelfs nog koetswerkkleurige spiegelkappen nemen voor het volledige sleeper gehalte
Ik vind die grijze spiegelkappen net 1 van de kenmerken van de M135i/M140i,net zoals de grijze inserts in de regio waar normaal de mistlampen zitten.Als je die kenmerken gaat weghalen heb je inderdaad een sleeper maar dan ziet je wagen eruit zoals elke andere 1-reeks met een M-sportpakket :iono:
Je kan de spiegelkappen natuurlijk vervangen door de carbonnen versie maar die kosten wel een aardige duit :P

gfk807

Citaat van: Liquid Li0n op 16 maart 2018, 01:25:40
Hoeveel inch zijn de velgen? Nog andere mods gepland?

Proficiat, in die kleur is hij het mooiste. Ik zou zelfs nog koetswerkkleurige spiegelkappen nemen voor het volledige sleeper gehalte

De velgen zijn 18", zou idd wel kunnen dat die op de foto 19" zijn  :thinking:

Die kapjes mogen wel blijven, enkel de kenners weten dat het geen 114i'tje is  8)

Misschien dat ik de carbon spiegelkapjes vd 120i voor alle zekerheid wel eraf laat halen  ;)

gfk807

Deze zijn 18", best wel nog ok  :iono:

De vering is zo al aan de harde kant dus voor 19" pas ik zowiezo.

gfk807

Citaat van: Woodykipo op 16 maart 2018, 05:36:45
De xDrive is zeker een meerwaarde,ik merk het bij mij zelf ook dat je altijd lanceert als een raket of het nu nat ligt of niet.Je moet al heel zot doen om hem iets van tractie doen te verliezen.Ik vind die grijze spiegelkappen net 1 van de kenmerken van de M135i/M140i,net zoals de grijze inserts in de regio waar normaal de mistlampen zitten.Als je die kenmerken gaat weghalen heb je inderdaad een sleeper maar dan ziet je wagen eruit zoals elke andere 1-reeks met een M-sportpakket :iono:
Je kan de spiegelkappen natuurlijk vervangen door de carbonnen versie maar die kosten wel een aardige duit :P

Is idd zo, zie ik ook bij onze 225XE  >:D

Ja er mag toch nog wel iets blijven vd M140i vind ik, carbon spiegelkapjes van mijn 120i kunnen er later nog altijd op  :iono:

gfk807

Citaat van: henotteke op 16 maart 2018, 13:47:32
proficiat Gert, propere snelle machine! ;-)

Thx Jurgen... praktisch vooral ook ... anders was 't wel wat anders geweest  ^-^

henotteke

Citaat van: gfk807 op 16 maart 2018, 14:09:47
Thx Jurgen... praktisch vooral ook ... anders was 't wel wat anders geweest  ^-^

voor de praktische kant heb je toch al een 2AT?

gfk807

Citaat van: henotteke op 16 maart 2018, 14:19:29
voor de praktische kant heb je toch al een 2AT?

Ja maar door het thuiswerk moet ook de 2de auto praktisch zijn  8)

Anders was het zeker wel een M2 geworden hoor... :'(

denkris

Mooi , knappe wagen zeer goed gevulde optie lijst ,dikke motor.

Zie ik ook wel nog zitten zo  een bommetje ,toch nog geswitch van kleur groot gelijk man.
Dikke zomer set-up ,vond uwe huidige er ook dik bijstaan .

Je zal goed mogen uitkijken op de weg met dit fun beest ,tegenwoordig niet echt zo geestig meer met al hun trajectcontroles en mobiele flitsers DAMN .

f 32 428i - Suzuki bandit 600
e92 320i sold - w 203 sport coupe c220D sold - Seat toledo 19 tdi sold - Seat toledo 19 td sold - Peugeot 305 1500 sr sold

gfk807

Citaat van: denkris op 16 maart 2018, 18:24:49
Mooi , knappe wagen zeer goed gevulde optie lijst ,dikke motor.

Zie ik ook wel nog zitten zo  een bommetje ,toch nog geswitch van kleur groot gelijk man.
Dikke zomer set-up ,vond uwe huidige er ook dik bijstaan .

Je zal goed mogen uitkijken op de weg met dit fun beest ,tegenwoordig niet echt zo geestig meer met al hun trajectcontroles en mobiele flitsers DAMN .

Thx, ja ben ook meer en meer van het principe liever een goed uitgeruste 1 met de juiste motor ipv een 3 of 4 of... met een motor die totaal geen fun geeft en zonder de juiste opties.

De buitenkant is leuk meegenomen maar uiteindelijk meer voor de buitenwereld dan voor jezelf en omdat het chiquer staat op je oprit  >:D
Als je in een één reeks zit waan je je echt in een 3 of 4 hoor vandaag de dag. :iono:

Is mijn mening he en alweer over smaken en kleuren non disputandum est  >:D

r1sthebest

Van welk merk zijn de zomerwielen die je besteld hebt? Ik ben ook een beetje aan het uitkijken om
iets in die zin te nemen, maar dan wel in 19". Zou liever de Michelin PSS 4S hebben en deze heb je niet in 18".

Fiets

Mini F56 Cooper SD - Geleverd @ 04-06-2015 | Daily - BMW F20 120dA - Sold - BMW E82 1M Coupé - BMW E89 Z4 sDrive23i - Sold - BMW E87 120dA - Sold

gfk807

http://trend66-bandenvelgen.business.site
Citaat van: r1sthebest op 16 maart 2018, 19:44:56
Van welk merk zijn de zomerwielen die je besteld hebt? Ik ben ook een beetje aan het uitkijken om
iets in die zin te nemen, maar dan wel in 19". Zou liever de Michelin PSS 4S hebben en deze heb je niet in 18".

Zijn replica's en kocht ze hier is wel een eindje in Holland (ik ga eind vd maand de mijne ophalen...

Heeft ze ook in 19"  :thumbsup:

http://trend66-bandenvelgen.business.site

Op marktplaats vind je zijn zoekertjes.

Nostra

Mooie wagen G!

Benieuwd om deze op uwen hof te zien staan :exited:

En toch mg! Dikste kleur imo!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Mazda 3 (BM) SkyActive G-Sense
Not speed, but enginesounds are addictive!
There are only 3 speeds: Fast, Real fast and Holy Shit
Porsche Cayman 987 or Lotus Elise S2???

beemerbuddy

Citaat van: gfk807 op 16 maart 2018, 18:47:52
Thx, ja ben ook meer en meer van het principe liever een goed uitgeruste 1 met de juiste motor ipv een 3 of 4 of... met een motor die totaal geen fun geeft en zonder de juiste opties.

De buitenkant is leuk meegenomen maar uiteindelijk meer voor de buitenwereld dan voor jezelf en omdat het chiquer staat op je oprit  >:D
Als je in een één reeks zit waan je je echt in een 3 of 4 hoor vandaag de dag. :iono:

Is mijn mening he en alweer over smaken en kleuren non disputandum est  >:D

Alvast proficiat met deze "switch", en ik kan dat alleen maar beamen, want de vriendin haar 2013 F21 114d moet voor z'n toenmalige nieuwprijs van 23K zeker niet onderdoen qua afwerking voor een F3x die minstens 50-100% duurder is, en met de 1.6L 95PK van de hare je zeker vlot genoeg mee in't huidige verkeer...

Veel rijplezier gewenst...

1983 E28 525i Bahama-Blues (SOLD) - 1990 E30 316i Atlantis-Adventure (SOLD) - 1991 E31 850i Lagunen-Lady (SOLD) - 1993 E32 730i v8 Sterling-Cruisin' (SOLD) - 1993 E34 525tds Thousand Islands (SOLD) - 1996 E36 320i Techno-Touring (SOLD)

removed01

Dikke proficiat Gert met uw bommeken  :thumbsup:

gfk807

Citaat van: Danny65 op 17 maart 2018, 11:57:52
Dikke proficiat Gert met uw bommeken  :thumbsup:

Thx Danny  :bow:

Gedeeltelijk uw "fout" he... dus een deel laat ik op jouw naam factureren  :iono:

:neener:

Phantom Five

Alvast proficiat met deze wagen, mooie configuratie ook  :thumbsup:
'Two things are infinite. The Universe and human stupidity. And I'm not sure about the Universe.'

gfk807

Citaat van: Phantom Five op 18 maart 2018, 05:29:33
Alvast proficiat met deze wagen, mooie configuratie ook  :thumbsup:

Bedankt PF  :bow:

Ja, ik wou nu wel 100% zekerheid van FUN  >:D