2011 - Suzuki GSF650 Bandit - Candy Indie Blue - KAPUTSKI

Gestart door Draje, 12 november 2017, 13:11:23

Draje

Vanwege de problemen met de bmw motor op zoek gegaan naar een ander type model.

Lange dagen op het wereldwijde doorgebracht en testritjes gedaan, maar eigenlijk was ik van het eerste moment na een testrit al verkocht op dit model.

Uiteindelijk gegaan voor deze motor :

Suzuki GSF650 van 2011 in Candy Indy Blue
63kw en euro3
Gekocht op 19716 km
LeoVince One Evo stainless met db-killer
Givi trekker topkoffer
Verkorte nummerplaathouder
Minispiegels ( worden terug naar origineel gebracht vanwege te klein en onhandig voor mij.
GPS Zumho 660

Kortom, inschrijven en vertrekken  :exited:

Uitlaat is goed diep en ik wordt er nog niet doof van ( geen orrstopjes nodig) zonder de db killer.
Gps werkt uitstekend ( zal niet veel gebruikt worden, enkel de ritjes in het buitenland en de ardennen natuurlijk)
Topkoffer is ruim genoeg voor mijn helm en nog wat spulletjes.

Hierbij al enkele sneak peeks van de motor.
Beter foto's komen er wanneer ik wat tijd heb ( deze week ergens)

Enjoy  :exited:

BIG charlie

Top !
Goede keuze.
Veel plezier ermee  :thumbsup:
BMW AT 220i Msport 2023
YAMAHA XJR 1300

Former BMW cars: E21-320.6 - E30-316i - E30-320i - E34-525i - E36-318is - E36-318i cab - E92-320d - E81-116i - F21Lci-116Ed - F45-218d - F45-225XE - F32-428i

Mr. SLASH

Gaat ge enorm geniet van hebben !

Al 10jaar banditrijder, en heeft mij nog nooit in de steek gelaten en ik beul hem nochtans af.

Post ook enkele mooie foto's als het weer het eens toelaat 😉
Matig je kinderen , denk aan mijn snelheid!

Boele

BMW E36 - 318tds - 1996 - SOLD (2x)
Toyota TA22 - Celica GT - 1974 - SOLD
BMW E90 - 325d - 2008 - SOLD
BMW E46 - 320ci - 2004 - Imolarot II - SOLD
Next - In progress

jan.van.gent

Veel plezier!

En vergeet dat maar, oorstopjes niet nodig... Oorstopjes zijn heel belangrijk, ook al hoor je de uitlaat niet. Enkele minuten/uren windgeruis rond uw helm kan mits de nodige bescherming al zorgen voor gehoorschade ;)
Sinds ik na een korte rit zonder oordopjes (ik dacht voor dat afstandje is het niet nodig) eens 2 dagen een tuuuuut toon hoorde (gelukkig is het daarna weg gegaan) rij ik nu geen meter meer zonder. En dat staat volledig los van het uitlaat geluid. Windgeruis is de boosdoener ;)
/eindepreekmodus
E30 316i - E36/7 1.9i - K1100rs - E36 316i - E39 530i - F11 535d

BimmerFan

Ga je heel content van zijn , ben al jaren Suzuki Rijder en zeer betrouwbaar , nooit geen vodden gehad .  :thumbsup:

Nostra

Aha dat is hem! :exited:

Knap ding makker!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Mazda 3 (BM) SkyActive G-Sense
Not speed, but enginesounds are addictive!
There are only 3 speeds: Fast, Real fast and Holy Shit
Porsche Cayman 987 or Lotus Elise S2???

FJRdude

Congratz!   Heb je ook een foto van de moto in z'n geheel ? 8)
Je leeft maar 1 keer?  Neen, leven doe je elke dag, sterven, dat doe je maar 1 keer.

gfk807

Knappe Bandit !

Ook ooit met eentje gereden...model ervoor...deze zijn nog knapper  :clap:

Draje

Citaat van: gfk807 op 15 november 2017, 19:10:51
Knappe Bandit !

Ook ooit met eentje gereden...model ervoor...deze zijn nog knapper  :clap:

Bij de testritten ook met de vorige versies gereden  ^-^
Deze had gewoon al alles wat ik nodig had  ^-^

gfk807

Even in de oude doos gedoken...

Dit was de mijne... was de S met kuip.

De nieuwe en zeker de naked ziet er stukken beter uit... :thumbsup:

Draje

Citaat van: gfk807 op 15 november 2017, 20:09:34
Even in de oude doos gedoken...

Dit was de mijne... was de S met kuip.

De nieuwe en zeker de naked ziet er stukken beter uit... :thumbsup:

Ook deze getest, uiterlijk veel minder dan de nieuwe vind ik

gfk807

Citaat van: Draje op 15 november 2017, 20:16:40
Ook deze getest, uiterlijk veel minder dan de nieuwe vind ik

Mijn gedacht...een enorme sprong voorwaarts he vanaf jouw model  :thumbsup:

Doet me een beetje aan de latere Monsters van Ducati denken, die zijn ook  :drool:  :drool:  :drool:

Veel en vooral veilig rijplezier ermee  :thumbsup:

Draje

Citaat van: gfk807 op 15 november 2017, 21:25:42
Mijn gedacht...een enorme sprong voorwaarts he vanaf jouw model  :thumbsup:

Doet me een beetje aan de latere Monsters van Ducati denken, die zijn ook  :drool:  :drool:  :drool:

Veel en vooral veilig rijplezier ermee  :thumbsup:

Will do :)

Draje

@Mr. SLASH @FJRdude

Zijn sneak peeks he  >:D

Als ik tijd heb en het is wat proper weer, neem ik wat foto's in het geheel.

Gisteren aanvraag voor nummerplaat binnen gedaan, hopelijk duurt het nu geen 4 weken tot 1,5 maand...

Anderen verklaren mij dan zot dat ik 2 moto's heb terwijl ik er maar met 1 kan rijden.

Simpel, elk weekend met de bmw, goed of slecht weer, en enkel goed weer met de suzuki  ^-^

kazzz

Citaat van: jan.van.gent op 13 november 2017, 08:19:31
Veel plezier!

En vergeet dat maar, oorstopjes niet nodig... Oorstopjes zijn heel belangrijk, ook al hoor je de uitlaat niet. Enkele minuten/uren windgeruis rond uw helm kan mits de nodige bescherming al zorgen voor gehoorschade ;)
Sinds ik na een korte rit zonder oordopjes (ik dacht voor dat afstandje is het niet nodig) eens 2 dagen een tuuuuut toon hoorde (gelukkig is het daarna weg gegaan) rij ik nu geen meter meer zonder. En dat staat volledig los van het uitlaat geluid. Windgeruis is de boosdoener ;)
/eindepreekmodus

EXACT!

FJRdude

Citaat van: kazzz op 16 november 2017, 11:12:56
EXACT!

+1
ik heb otoplastieken van bij http://www.variphone.com/
en ik zal niet vertrekken zonder m'n doppen....   
Je leeft maar 1 keer?  Neen, leven doe je elke dag, sterven, dat doe je maar 1 keer.

Draje

Hierbij enkele quickly made foto's :

FJRdude

Mooi.  Dat zal zonder twijfel veel zoeter bollen dan de GS650....   en als ie van bij Jacqmaer komt (en er altijd onderhoud kreeg) kan je op 2 oren slapen.
Dat is DE Suzuki referentie vanuit de omstreken!

Het blok van de Bandit is veel aangenamer (koppelrijker) dan dat van de GS650. 
Of ie daadwerkelijk beter gaat sturen weet ik niet meteen,  het zijn 2 verschillende motors....

Veel plezier ermee!

gfk807

Knap  :thumbsup:

Gewoon dat bruin getinte ruitje vind ik minder passen bij de kleur vd moto, is ook niet origineel veronderstel ik ?  :iono:

BimmerFan

Prachtige moto en mooi kleur  :bow:

Dat ruitje vind ik ook iets minder , maar dat is snel verholpen :

Ik heb ook met die Bmw gs650 gereden op de rijschool en sorry kan er niks aan doen , maar ik vind dat die slecht rijden.

Van die Suzuki ga je heel content zijn.

Draje

Iets meer als 1000 km mee gereden nu en elke keer ik erop krijg en de motor start, gloei ik vanbinnen : dat geluid, de vrijheid en kracht maken mij elke keer verliefd  ☺️

Bagagehouder heb ik er nu afgehaald omdat ik deze momenteel toch niet gebruik en oogt ook anders dan.

Ook langs geweest bij een detailer om eens te kijken, en de lak valt nog mee, maar toch ga ik ze onder handen laten nemen waardoor ze terug zal blinken zoals nooit tervoren, kijk ik enorm naar uit  ☺️

Spijtig genoeg wel nog wachten om met de grote broer te rijden vanwege zijn pols, maar ik moet hem normaal gezien redelijk goed kunnen volgen.

Ook gekeken naar wat extra spullen voor in de garage, maar de paddock stands overtuigen me niet direct tot de aankoop, en ook een ander scherm voorraan naar mijn goesting vind ik ook niet direct.

Volgende uitdaging is routes proberen maken via de gps en pc, but dammm that is hard...

Nog steeds geen super foto's, maar toch sfeerbeeldjes  ☺️

gfk807

Citaat van: Draje op 29 januari 2018, 20:36:07
Iets meer als 1000 km mee gereden nu en elke keer ik erop krijg en de motor start, gloei ik vanbinnen : dat geluid, de vrijheid en kracht maken mij elke keer verliefd  ☺️

Als ik die eerste zin lees dan heb je de microbe goed te pakken en zal dit niet je laatste motor zijn  >:D

Altijd goed voor ogen houden dat je maar met 2 ipv met 4 wielen op de baan bent en dat worden nog vele leuke en vooral veilige kilometertjes , enjoy  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

kazzz

Bij mij kriebelt het om weer op te springen.. Em staat nu al van november op stal, en...... tss... das lang :)

Dat het zonneke maar schijnt en de temp naar boven gaat... Vanaf 15 gr ben ik weg :)

JC1986

Citaat van: kazzz op 30 januari 2018, 11:14:01
Dat het zonneke maar schijnt en de temp naar boven gaat... Vanaf 15 gr ben ik weg :)
Salonmotard  ;D
Ik blijf verder bollen, gans jaar door.

kazzz

Citaat van: Jona1986 op 30 januari 2018, 20:59:39
Salonmotard  ;D

Been there, done that. Regen wind en sneeuw.
Das voorbij. Geef mij maar het zonnetje.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Draje

Citaat van: gfk807 op 30 januari 2018, 09:08:21
Als ik die eerste zin lees dan heb je de microbe goed te pakken en zal dit niet je laatste motor zijn  >:D

Altijd goed voor ogen houden dat je maar met 2 ipv met 4 wielen op de baan bent en dat worden nog vele leuke en vooral veilige kilometertjes , enjoy  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Bedoeling is om deze een lange tijd te houden, moet veel km's en jaren meekunnen voor mij  ^-^

Besef dat ik met 2 wielen rijdt, maar ik vind het veel leuker om maar met 2 te rijden ipv 4  ^-^

Citaat van: kazzz op 30 januari 2018, 11:14:01
Bij mij kriebelt het om weer op te springen.. Em staat nu al van november op stal, en...... tss... das lang :)

Nog eventjes wachten vermoed ik met dit weer...

Draje

Citaat van: Jona1986 op 30 januari 2018, 20:59:39
Salonmotard  ;D

Oudere broer rijdt ook door de regen ( als de moto niet in panne staat  >:D ), maar ijzel en sneeuw neemt hij de auto

Citaat van: kazzz op 30 januari 2018, 21:00:37
Been there, done that. Regen wind en sneeuw.
Das voorbij. Geef mij maar het zonnetje.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hier is het momenteel enkel wanneer het niet regent en niet vriest dat ik de baan op ga, anders neem ik de firmaslet wel  ^-^

BimmerFan

Das zalig eh moto rijden . Ik persoonlijk vind het ook veel leuker dan auto rijden  :thumbsup:

Draje

Citaat van: BimmerFan op 31 januari 2018, 20:01:00
Das zalig eh moto rijden . Ik persoonlijk vind het ook veel leuker dan auto rijden  :thumbsup:

Denk dat een sportauto mij nog moeilijk zal kunnen bekoren op alle vlakken, behalve luxe dan  ^-^