Actie: 4 jaar garantie op Premium Selection

Gestart door Yves, 23 november 2008, 12:31:14

Yves

Geert

Geraken ze er anders niet meer vanaf? ;D

Als je nu iets zoekt, is het wel iets om over na te denken :thumbsup:
2007 - BMW 630i

M-Power

Van 16 september tot 16 oktober geniet u niet alleen van onklopbare prijzen op de eersteklas
tweedehandswagens van BMW Premium Selection. U krijgt er ook nog eens vier jaar garantie bovenop,
ofwel twee jaar extra, naast de vele andere voordelen van BMW Premium Selection.

Ontdek meteen ons volledige aanbod tweedehandswagens of vind de deelnemende verdelers
in uw buurt.

Actie enkel geldig voor particulieren of zelfstandigen. Geldig op vier- en zescilindermotoren; niet op
M producten.

Beperking tot 200.000 km. Contractuele bepalingen volgens de BMW Premium Selection
EUROPlus garantie. Actie 09/2009.

http://www.bmw.be/be/nl/usedvehicles/premiumselection/Tijdelijk_48_maanden_garantie.html

M-Power

Hebben ze zo weinig vertrouwen in M-producten  :o ??? ::) :-\ :censor:

Lectra

Is dat ook in DE ?
't zal wel niet zeker.....

molp

Ik denk het niet, plus het is niet zeker dat die garantie europees geldt, ge kunt niet in andere landen terecht denk ik. De Europlus garantie is echter wel volledig europees dekkend, maar dat is maar alleen het eerste jaar op 2 jaar pr selec. garantie, misschien is dat nu 2 jaar?

marc

Ik heb er eentje gekocht, met inderdaad 4 jaar garantie. Ik hoop natuurlijk dit nooit nodig te hebben.

kraftbayer

Hallo,
Ik hoop van wel >:D
Dan is alles weer nieuw na 4 jaar.
Mvg,
Kraftbayer :thumbsup:
BMW...Kraftbayers!

Yves

Citaat van: marc op 27 september 2009, 19:37:31
Ik heb er eentje gekocht, met inderdaad 4 jaar garantie. Ik hoop natuurlijk dit nooit nodig te hebben.

Vraag me wel af wat gedekt is. Ik heb bvb dit jaar een nieuwe voor en hoofdkat moeten steken an dat was een duur grapke. Steken ze dat op slijtage of valt zoiets onder garantie?

jayjay

Is deze maand weer een actie met 4 jaar garantie op BMW Premium Selection, en een speciale pop-up verkoop in Waver met 1000€ extra aan accessoires
http://www.bmw.be/be/nl/usedvehicles/premiumselection/campaign/popup_verkoop.html

time60

Wat is dat voor kak,
bij die pop up verkoop zijn het enkel eentjes, 3kes en enen X6  >:D :censor:
Drive with Pleasure!

Lectra

Citaat van: time60 op 21 september 2011, 14:46:20
Wat is dat voor kak,
bij die pop up verkoop zijn het enkel eentjes, 3kes en enen X6  >:D :censor:

Het gaat hier over de tijdelijke 4 jaar garantie op Premium Selections. 
Niet over de Popup verkoop...    ::)

M.J.J.

Ik heb er net ene gekocht,opgehaald vorige zaterdag 17/09,
met 4 jaar Prem. Sel. garantie  :thumbsup: ... of tot 200.000 km....
een E61 535d

Hoop er ook nooit gebruik van te moeten maken, en als het toch zo is, dat ze het dan idd. niet op slijtage steken.
>:D
Garantie is enkel overdraagbaar (voor de resterende tijd of km)in België.

M.J.J.
00.M.00
Land Rover Disco3 TdV6 24v HSE **08/2009**
TE KOOP ....FIAT 500 **1969**  .... TE KOOP
History:BMW 1600-1600SP-(E30)318i-(E34)520i-(E91)320i t-Mini Cooper "S" - BMW (E61) 535d t - Others:Lada 1200 - Talbot Sunbeam 1600 ti

BeardedCruiser

op 17/09  men 120i ook onder die voorwaarden gekocht

Golden Power

PJ_9911

Wij hebben ook opzettelijk gewacht op de actie. Aan die voorwaarden kan je echt niets beter vinden.

M-Power

M-Power

TWIJFEL NIET LANGER.

BMW PREMIUMSELECTION.

DE BESTE KEUZE VOOR TWEEDEHANDSWAGENS.

Dankzij BMW Premium Selection hoeft u zich het buitengewone rijplezier van een BMW niet te ontzeggen. Hierbij
is de scherpe prijs slechts één van de doorslaggevende argumenten. Naast een ruim aanbod recente en met
zorg geselecteerde BMW's, garandeert BMW Premium Selection u immers tal van extra voordelen :

4 jaar BMW Premium Selection garantie i.p.v. 2 jaar, van 10/01 tot en met 09/02/2013
    2 jaar bijstand
    Gecertificeerde kilometerstand
    Volledig technische en optische controle
    Onderhouden door BMW technici met originele BMW wisselstukken
    Overnamebod op uw huidig voertuig

Voorwaarden
De contractuele garantie van 48 maanden is geldig voor alle 4-cilinder en 6-cilinder benzine en diesel modellen met uitzondering van
de M en M Performance producten. De garantie BMW Premium Selection geldt voor 4 jaar of tot max. 200.000 km (eerst bereikte limiet is geldig).

http://www.bmw.be/be/nl/usedvehicle/premiumselection/campaign/4-jaar-garantie/index.html

patrickvb

Iemand een idee of deze actie op regelmatige basis wordt herhaald?

BeardedCruiser

Citaat van: patrickvb op 23 augustus 2013, 11:04:14
Iemand een idee of deze actie op regelmatige basis wordt herhaald?

Het is volgens mij best mogelijk dat die actie nog terugkomt. Ze is reeds meerdere keren gedaan

Janske21

Citaat van: DavyBMW120i op 23 augustus 2013, 12:43:48
Het is volgens mij best mogelijk dat die actie nog terugkomt. Ze is reeds meerdere keren gedaan
Meestal is dit rond de periode van het autosalon. Zo was dat toch bij mij het geval.

Woodykipo

Terug 4 jaar garantie op premium selections van 20/09/2013 tem 19/10/2013 :)

midas

Dan is op dit ogenblik een tweedehands BMW zekerder dan een nieuw exemplaar :thumbsup:
Indien ik elektrisch wil rijden dan koop ik wel een step.

Gregory Vvk

Citaat van: midas op 20 september 2013, 09:17:27
Dan is op dit ogenblik een tweedehands BMW zekerder dan een nieuw exemplaar :thumbsup:

Yeah right, m.i. is PS reinste zever, nooit meer opnieuw.
Al meer misserie gehad met die zogezegde garantie dan iets anders..
E87 PPE'ed
E61 sold @ almost 400k
F40 - Leasing

midas

Citaat van: Gré E36 op 20 september 2013, 17:04:11
Yeah right, m.i. is PS reinste zever, nooit meer opnieuw.
Al meer misserie gehad met die zogezegde garantie dan iets anders..

verklaar u eens nader aub :o
Indien ik elektrisch wil rijden dan koop ik wel een step.

order66

Gregory Vvk

Om een lang verhaal kort te maken:

Sensormat + Ingedeukte airbagbedekking bij afhalen wagen
N47 kettinghistorie
Draagarm
Lekkend ruitensproeierreservoir
Loskomende shadowline
Performance grill vragen, ze steken hem maar geven uw originele niet terug, dit is onze policy meneer, ja goeie dag zeg..

Do you need more?

Geen een van bovenstaande zaken werd zonder problemen/gezaag/over en weer geloop meteen vervangen onder garantie.
Indien je BMW Bornem inschakelt komen ze op hun stappen terug met ah ja we wisten niet dat het een PS was en veel 5'n en 6'n..  :thumbdwn:
M.I. kan dit niet op een PS met 18k km.
Je gaat extra gaan betalen voor een garantie maar als je zo nodig hebt proberen ze langs alle kanten er vanonder uit te muizen.

Lecouter Desselgem, mij zien ze er nooit of te nimmer meer terug.
E87 PPE'ed
E61 sold @ almost 400k
F40 - Leasing

erq

"That's thirty minutes away. I'll be there in ten."  Winston Wolf  – Pulp Fiction

E61 535da  - E86 Z4 QP 3.0si - A6 2.7 Biturbo - F11 525da - F31 330d

Gregory Vvk

E87 PPE'ed
E61 sold @ almost 400k
F40 - Leasing