Nieuws:

Welkom op BimmerAndMore

Main Menu

2020 - G21 - 330i M Sport - Dravitgrau

Gestart door de_conne, 3 maart 2020, 13:41:27

Amp

Mooie wagen, al zeg ik het zelf  :razz:
Launch Control zit erop, winterset sowieso goeie keuze, maar ik wacht nog even tot de setjes wat zakken in prijs.
De winterbanden van je F31 kan je misschien op je nieuwe wintervelgen steken? Of zijn het andere maten?
E28 520i // Golf mk3 1.4i // Passat 1.9TDI // E90 318d // E91 320d // F48 Xdrive20d // G21 330i > http://www.bimmerandmore.be/forum/index.php?topic=69818.0

de_conne

Waarschijnlijk geleverd in de loop van volgende week  :clap: :clap: :clap:

dannyro

Daar ga je plezier aan beleven. Ik heb enkele weken geleden een ritje gedaan met de G20 330i van mijn schoonbroer, en ik was aangenaam verrast door zijn prestaties, gaat zeer vlot, mooi geluid ook. :thumbsup:
E91 325D LCI powered by Heinz Sold
F11 535D Sold
F31 Alpina B3 Biturbo Sold
E34 535i
C63 V8

de_conne

Yeah Baby!!!

Hebbem dinsdag mogen afhalen...
What a beauty!

Avus_3.0

Proficiat met de nieuwe wagen.
Echt een top combo dat je genomen hebt, 330i + break en dravitgrau, die kleur veranderd veel van kleur naar gelang de lichtinval.  :drool:
* Skoda Octavia RS245 (Daily): Motec Gt-one wheels
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Woodykipo

Rednose

Mario68

Sylar

Welgemeende proficiat met deze prachtige wagen :thumbsup:

de_conne

Merciekes ;-)

Iets dat mij opviel toen ik hem gewoon in Park aan't revven was om het geluid te horen:
Die reageert wel heel traag op de gas? Denk niet dat het zo is als ik er mee rijdt, dan heb ik dat gevoel niet.

Is dit normaal?

Thx!

Msb12i

de_conne

Update 03/05/2021:

Ondertussen bijna een jaar verder en nog geen 10k km's op gezet. Corona... thuiswerken...
Heb uiteindelijk de beslissing genomen om Ventura tuning box in te bouwen. Erg tevreden van, propere oplossing, gaat als een speer en verbruik is naar omlaag.
Verder heb ik me ook Bimmercode en een OBDII Vgate vlinker adapter gekocht. Lekker wat aant coden geweest.
Werkt goed.

Top auto!

zephir

Proficiat met de nieuwe kar!

Ik heb 2 sets op mijn F31. Onze ander auto wordt wel op 1 set velgen met 2 sets banden geregeld. Ik heb 1x een ingescheurde band gehad tijdens de wissel op 3 of 4 jaar oude zomerbanden. Als je de wissels in een centrale laat doen is op velg ongeveer 50% (40 tegen 75 euro of zo) van de prijs van banden wisselen op dezelfde velg. Zeker met duurdere velgen haal je dus een extra winterset er economisch niet uit, maar heb je wil minder kans op schade aan banden en velgen...

Als je boekhouder eruit is hoe hij dat wil regelen mag je mij dat laten weten als inspiratie. Ik zou binnenkort naar een nieuwe vennootschap willen overstappen en zie die herinschrijving en VAA van mijn 340i niet echt zitten.
2018 F31 340i - sold | 2021 G21 330e - current

SDB

2000 E46 320D SEDAN (Sold)   /  2011 VW EOS 2.0 TDI DSG6 (Sold)  
2015 AUDI A4 2.0 TDI Clean Diesel S-Line Multitronic (Sold)  /  2021 G20 318iA Saphirschwartz