Nieuws:

Welkom op BimmerAndMore

Main Menu

maandag 1/5/17

Gestart door BartJanssen, 27 april 2017, 11:20:42

BartJanssen

Wij gaan met de M3! (ff de x-pipe testen  ;D)
BMW E36 M3 3.0 - Track
Tesla Model 3 - Daily

GeoBem007

Ik ook wrs, maar vrees da't druk wordt :(

BartJanssen

Nja het moet maar lukken... is tegenwoordig nooit meer hele dag open in de week :s En om een open pitlane dag te doen bij Skylimit of GetSpeed = $$$

Al veel gereden op NBR? Zou anders ook wel eens willen passagieren :D
BMW E36 M3 3.0 - Track
Tesla Model 3 - Daily

GeoBem007

Citaat van: BartJanssen op 27 april 2017, 11:35:04
Nja het moet maar lukken... is tegenwoordig nooit meer hele dag open in de week :s En om een open pitlane dag te doen bij Skylimit of GetSpeed = $$$

Ik heb er een rondje of 20-30 opzitten denk ik.

Draje

Passagieren zou ik ook wel eens willen doen.

Zelf rijden ga ik niet doen, ook omdat ik vind dat ik daar niet moet gaan rijden met mijn auto..

Lijkt het me veiliger en tevens ook veel aangenamer om dat als passagier mee te maken  ;) ^-^

rob carter

Wij gaan ook een zien met een kleine crew via de binnenwegen naar ginder, genieten, kijken en wat rijden.
Maar idd het zal druk worden, gezien ook DE een feestdag heeft.
E90 2007 320Si (verkocht) - E46 M3 smg Carbonshwarz (verkocht) - E91 335i Manual Sapphireblack daily!- E46 M3 Manual Carbonschwarz - just 53K-(verkocht) - 996 Carrera 4S MK II - (Verkocht) - 964 Carrera 4 Manual/no sunroof/ no TAX ; ) - BMW E36 328i Pro ClassII semi racekar

BartJanssen

Change of plans... we gaan zondag ipv maandag gaan. Maw morgen dus! Dit vooral omwille van het weerbeeld.
BMW E36 M3 3.0 - Track
Tesla Model 3 - Daily

fonny

Citaat van: BartJanssen op 27 april 2017, 11:35:04

Via circuitdays doen, pond staat gunstig en zeker niet te druk!
Live your life.

GeoBem007

Citaat van: BartJanssen op 29 april 2017, 07:53:36
Change of plans... we gaan zondag ipv maandag gaan. Maw morgen dus! Dit vooral omwille van het weerbeeld.

Had ook gezien dat het was veranderd :-(
Ik kan morgen helaas niet.