Nieuws:

Welkom op BimmerAndMore

Main Menu

zondag 09/10/2016

Gestart door RDH, 26 augustus 2016, 22:24:18

RDH

Ik ben van plan om zondag 9 oktober terug een tripje te maken voor een dagje te gaan rijden op de ring. leden die mee willen gaan of ook aanwezig gaan zijn?

grtz

RDH

Grote Smurf

Citaat van: RDH op 26 augustus 2016, 22:24:18
Ik ben van plan om zondag 9 oktober terug een tripje te maken voor een dagje te gaan rijden op de ring. leden die mee willen gaan of ook aanwezig gaan zijn?

grtz

RDH
Al gevoelig meer kans op regen in die periode,ik wil wel eens gaan maar niet meer in oktober..

Verzonden vanuit My Little Pony....
Vroeger was alles beter ,zelfs mijn exen
E46///M3 sold
E39///M5 sold 🤦�♂️
Megane Rs sold
GolfVI Gti sold
GolfVII R sold

Phil_

9 Oktober is het VLN circuit open  ;)

Kans zit er wel in dat ik eens tot daar ga , verwacht wel veel volk natuurlijk ...

ZjakkeMakke

9 oktober is nog wel een tijdje.. Maar de kans zit erin dat ik dan wel nog eens ga  ;) Misschien dat @Ben.E36 ook meegaat met de 325 ti?  :iono: :D

Ga je tegen dan je öhlins al hebben @RDH ?

RDH

Citaat van: Grote Smurf op 27 augustus 2016, 09:38:41
Al gevoelig meer kans op regen in die periode,ik wil wel eens gaan maar niet meer in oktober..

Verzonden vanuit My Little Pony....

ja dat wel, moest men ophanging er al vroeger ondersteken wil ik daarvoor misschien nog is gaan. vorige zondag ook serieus wat regen gehad, opzich nog wel rijbaar maar heel goed opletten en vooral op mongolen die denken dat ze dan plankgas kunnen geven. snap wel dat het op droge veel leuker is

RDH

Citaat van: ZjakkeMakke op 27 augustus 2016, 10:32:41
9 oktober is nog wel een tijdje.. Maar de kans zit erin dat ik dan wel nog eens ga  ;) Misschien dat @Ben.E36 ook meegaat met de 325 ti?  :iono: :D

normaal gezien wel, hoop ze ergens de komende 2 weken te bestellen en wim zei me dat het een levertijd van 2 weken is

MrpBen

Citaat van: ZjakkeMakke op 27 augustus 2016, 10:32:41

Indien goed weer zie ik dat zeker zitten!  :)
2021 Cupra Ateca: Daily
2003 Bmw E46 325ti Compact: Tracktoy
2008 Bmw E82 135i: Tracktoy 2.0

RDH

DTF

Ik vertrek volgende week 13/9 voor enkele dagen richting Duitsland, waar ik zeker Nurburgring eens wil doen. Hopende op goed weer voor mijn doop... :exited:
Car chasing, it's a game...

RDH

Citaat van: DTF op  6 september 2016, 08:10:29
Ik vertrek volgende week 13/9 voor enkele dagen richting Duitsland, waar ik zeker Nurburgring eens wil doen. Hopende op goed weer voor mijn doop... :exited:

succes erme :p ik raad wel een co piloot aan als het wat slechter weer is voor de bordjes met olieplekken

DTF

Citaat van: DTF op  6 september 2016, 08:10:29

K'heb copilotin, maar of ik daaraan veel zal hebben... :-X
Car chasing, it's a game...

Chahine

Citaat van: DTF op  7 september 2016, 11:13:50
K'heb copilotin, maar of ik daaraan veel zal hebben... :-X
Ik denk dat je vrouw/vriendin de moeite gaat doen om de bordjes te lezen ;) Nürburgring is super om te doen, maar veilig is het zeker niet. Gewoon je gezond verstand gebruiken en niet voluit gaan bij de 1ste ronde.

RDH

Ik ga volgende keer die van mij ook is meepakke

Draje

Wil wel is meegaan, maar weet niet dat ik met de mijne er iets kan gaan doen. Ga hem nog geen 2 weken hebben en veel power zit er (NOG) niet achter :p

RDH

gewoon voor het plezier is doen :p

Draje

We gaan zien wat ze zegt he, als ze er klaar voor is :)

RDH

Ik kan helaas deze datum niet door middel van werk, deze zal wel verplaatst worden maar laat hiervoor nog iets weten