Nieuws:

Welkom op BimmerAndMore

Main Menu

Kan een verkooptopic voor detailproducten?

Gestart door JD1981, 27 juli 2020, 23:28:49

JD1981

Eerder een bericht aan de moderators hier eerder, maar misschien zijn er nog wel mensen die dezelfde mening hebben ?

We hebben allemaal een zwak voor onze bmw's. En al zeker een propere gewassen/gepolijste.
Zou het daarom geen optie zijn om een extra topic in de verkooptopics bij te voegen ?
* Detailing producten.

Een mens koopt zo nu en dan al eens zijn producten links en rechts, via lokale handelaar, Benelux, EU of UK.
Soms bevallen die, soms niet. Anderen willen eens iets testen en dan na gebruik de andere medemens laten mee proeven van dit of dat product en doen dit dan aan een prijsje van de hand. Nog anderen hebben misschien een ruim detailingassortiment en zijn het detailen beu of hebben er geen tijd meer voor... ?

Anyway, ik denk dat dit wel zou kunnen/mogen op dit forum ?
Wat denken jullie ervan ?

Mods : als dit ongepast is/lijkt, delete deze post gerust. Is maar een idee/vraag die ik had.

Woodykipo

Ik heb hier al verkoopstopics met dergelijke producten zien passeren dus ik vermoed wel dat het kan :iono:

Snorkel

München - 3 - Die Gefallenen
München - Z - Der Friseur
Stuttgart - C - Der Zühalter

dadoke

Ik zou het gewoon bij onderdelen & accessoires zetten : http://www.bimmerandmore.be/forum/index.php?board=29.0
Als het aanbod zo groot blijkt kan een aparte categorie later nog altijd wel toegevoegd worden.