Main Menu

RIP Carpassion

Gestart door Blackpearl, 28 juli 2016, 13:57:00

Blackpearl

Hallo iedereen,

Ik weet eigenlijk niet of het aan mij is om dit te posten, maar vanmorgen het droevige nieuws gekregen dat Bart (Carpassion) vorige week overleden is op 43 jarige leeftijd.
Bart was een BMW liefhebber in hart en nieren, grote hondenliefhebber, fervente radio-amateur, ...
Veel te vroeg heen gegaan, we gaan je missen maatje!

http://www.begrafenissen-declerck.be/wp/wp-content/uploads/2016/07/vdabeele.krt_.pdf

Life is too short to drive slow cars!!!!

d.fine

Dit droevige nieuws was velen van ons al ter ore gekomen.

Misschien mooi dat we een topic aanmaken waar men een woordje kan neerpennen.

Hier staat het helaas niet op de juiste plaats. Ik zal het topic verplaatsen.
'My ears are bleeding, my spine has a performant deformity and my arse has lost all feeling. It's a bit hardcore but somehow strangely appealing'

Blackpearl

Citaat van: d.fine op 28 juli 2016, 14:15:47
Dit droevige nieuws was velen van ons al ter ore gekomen.

Misschien mooi dat we een topic aanmaken waar men een woordje kan neerpennen.

Hier staat het helaas niet op de juiste plaats. Ik zal het topic verplaatsen.

Thanks!
Life is too short to drive slow cars!!!!

Datake

---

pieterjan99

RIP kameraad! Jammer dat alles wat verwaterde het laatste jaar!
Denk aan je!
Bmw e61 525d PPE sold - Bmw e87 120d sold - BMW X5 sold - Audi A6 4G avant sold - BMW F20 114i - Jaguar XF

midas

Bart,we zullen jou missen.
Mijn welgemeende steunbetuigingen aan zijn familie en vrienden.

kris2

Een echte BMW liefhebber!
Jammer om te lezen, kwam hem regelmatig tegen.

RIP Bart.

Konrad

Kende hem niet.
Maar niet leuk om zo een berichten te lezen.
Veel te vroeg !

Sterkte aan de nabestaanden !
Statische & Sticker nummerplaten te verkrijgen bij mij!
Info PB of FB: facebook.com/konradgacplaten

Snorkel

Citaat van: Konrad op 29 juli 2016, 23:06:08
Kende hem niet.
Veel te vroeg !

+1  :(
München - 3 - Die Gefallenen
München - Z - Der Friseur
Stuttgart  - C - Der Zühalter

sini

RIP BartSterkte aan de vrienden en familie

Jables

RIP Bart, fijn je gekend te hebben..
/

fonny

Rest In Peace Bart.
Live your life.

RPM_Performance

R.I.P.  -   Sterkte aan vrienden en familie  :(
BMW E46 (1998)

Phantom Five

Sterkte aan vrienden en familie.
'Two things are infinite. The Universe and human stupidity. And I'm not sure about the Universe.'

Iksree

RIP Carpassion ! 😔

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
- Signature adjusted for being outdated-

Monky

RIP Bart.
Vroeger nog aantal keer met meegereden en goede tijden gehad.
En nu stap ik dagelijks in zijn 1 reeks (die ondertussen ook al bij een ander forumlid vertoeft heeft).

Het ga je goed.
The Daily  -  F20 125d    i4 eDrive35
The Oldie  -  E30 318iS

Bond

Rest in Peace Carpassion/Bart

S62M

Het was een lieve man, leuke klant, sympa kerel.
Veel te vroeg gegaan... Rust zacht.
De fun zit in het sperdifferentieel!!!

TDC

Altijd jammer om jonge mensen te zien gaan. Veel sterkte voor de familie en dichte vrienden. Jezus drives a BMW.
"Who cares about the shit people say that they don't have the balls to say to your face" – Tony Soprano

Lectra

Daarnet even gekeken.
Alleen via Bimmerboard hebben we in de loop der jaren 127 PM's verzonden naar elkaar.
Dan nog veel mails, what's app, sms.
Slechts 2x in levende lijve ontmoet & toch het gevoel dat ik je al een leven lang kende.
Ik zal onze gesprekken missen internet vriend.
Bedankt om regelmatig een glimlach op mensen hun gezicht te toveren terwijl je de laatste jaren zelf in de shit zat.
Spijt dat ik je het laatste jaar niet meer gehoord heb ondanks een paar pogingen.
Ik vraag me af wat er gebeurd is.
Als iemand iets meer weet, graag verneem ik het via PM.

Take care kerel, wherever you are.
Bedankt voor alles.

pieterjan99

Misschien nog even ter verduidelijking; Bart heeft niet zelf gekozen om uit het leven te stappen...
Aan de hand van een aantal posts lijkt dit wel zo...

mvg
Bmw e61 525d PPE sold - Bmw e87 120d sold - BMW X5 sold - Audi A6 4G avant sold - BMW F20 114i - Jaguar XF

d.fine

Als ik me niet vergis was hij chronisch ziek, en dit al enige tijd(?)
'My ears are bleeding, my spine has a performant deformity and my arse has lost all feeling. It's a bit hardcore but somehow strangely appealing'

Dragon

Tja de laatste jaren had hij zich een beetje teruggetrokken had ik vernomen. Vroeger kwam hij bijna wekelijks naar het frituur bij mij. Zo heeft hij dan uiteindelijk ook Tweety gekocht en daarna terug verkocht aan mezelf. Was een toffe kerel en dikwijls goed mee gelachen en gezwanst. Was idd chronisch ziek en moest elke week of zelfs meerdere dagen aan de nierdialyse. Uiteindelijk fataal afgelopen en overleden in het ziekenhuis.
Ik heb er de afgelopen dagen al dikwijls aan gedacht " alé hoe kan dat nu den Bart is er niet meer" Mede ook door zijn leeftijd, hij was 3 jaar jonger dan ik en dan begin je soms toch wel even na te denken dat het sneller afgelopen kan zijn dan je zelf denkt :-\
Ik hoop dat hij goed zit hierboven want hij heeft de laatste jaren heel wat tegenslagen moeten verwerken :'(
Bmw E34 M5 1989 "verkocht - Bmw E34 M5 1991 "verkocht" - Bmw E60 M5" Verkocht" - Bmw E36M3 "verkocht" - Bmw 1m Coupé "verkocht"
Bmw F21 118d 190pk 438Nm "Nestor"verkocht
Bmw E91 335i Touring "Olaf" 361pk  541Nm "verkocht" - Bmw E39 525d touring "Rudolph" sold
  Fiat Fiorino 1.4
2012 Bmw 525 xd touring
https://www.facebook.com/tdraakje/

KITO

BMW e90 ///M3 -  BMW e92 ///M3 - BMW e46 ///M3 - Hyundai i30NP - BMW F80 ///M3

jan.van.gent

Triest dit te vernemen.
Het ga je goed Bart/carpassion.
Enkele jaren terug veel PM verkeer mee gehad, (te) goede kerel!
E30 316i - E36/7 1.9i - K1100rs - E36 316i - E39 530i - F11 535d

Po ///M3

Rust zacht Bart
Veel sterkte aan familie en naasten
2008 - E60 - 535D - M Pack/H&R 35mm /Breyton GTP 20" http://www.bimmerandmore.be/forum/index.php?topic=29008.0   (2010-2015)
2015 - F80 - M3 http://www.bimmerandmore.be/forum/index.php?topic=51944.0

bmwkuh

RIP Carpassion.
Sterkte aan de naasten.

Slander

Citaat van: Konrad op 29 juli 2016, 23:06:08
Kende hem niet.
Veel te vroeg !

+1

Boin

Citaat van: Dragon op  1 augustus 2016, 18:35:10
Tja de laatste jaren had hij zich een beetje teruggetrokken had ik vernomen. Vroeger kwam hij bijna wekelijks naar het frituur bij mij. Zo heeft hij dan uiteindelijk ook Tweety gekocht en daarna terug verkocht aan mezelf. Was een toffe kerel en dikwijls goed mee gelachen en gezwanst. Was idd chronisch ziek en moest elke week of zelfs meerdere dagen aan de nierdialyse. Uiteindelijk fataal afgelopen en overleden in het ziekenhuis.
Ik heb er de afgelopen dagen al dikwijls aan gedacht " alé hoe kan dat nu den Bart is er niet meer" Mede ook door zijn leeftijd, hij was 3 jaar jonger dan ik en dan begin je soms toch wel even na te denken dat het sneller afgelopen kan zijn dan je zelf denkt :-\
Ik hoop dat hij goed zit hierboven want hij heeft de laatste jaren heel wat tegenslagen moeten verwerken :'(
Ik ken hem ook nog van de tijd van Tweety, 125D, en ben nog mee gaan kijken toen hij die bordeaux E91 wou kopen.
Topkerel was het, altijd goedlachs ondanks de tegenslagen. Hij zal het wel goed hebben hierboven, terug bij z'n ouders.

BimmerFan

RIP

En veel sterkte aan de Familie !