2016 - F31 - D3 Biturbo Touring Allrad Alpinweiss

Gestart door BMWalpina, 18 juli 2022, 22:00:00

BMWalpina

Citaat van: Zaskar op  1 maart 2023, 18:38:54Haha tis weer zover  :thumbsup:  Maar zou je niet beter een E92 V8 kopen?
En je zet die zoals we van jou gewend hellemaal in orde, En binnen 2 jaar moet ik niet verder zoeken naar een goed exemplaar  >:D
Haha die taks is me nu toch wa teveel amai... haha
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad LCI

BMWalpina

Citaat van: Boin op  5 maart 2023, 09:28:38Zal't alvast vragen, hoeveel wil je nog voor de E46M3?
Haha das schnell :p

Bart25277

BMW M4 Cabrio Austin Yellow - Mercedes C63 AMG Break 6.3  - BMW F11 520d Touring M-pack - BMW E92 M3 Alpinweiss manueel - BMW E46 M3 cabrio carbonzwart CSL airbox - BMW E36 M3.2 Cosmoszwart

!!! You can't drive your bank account ;-) !!!

BMWalpina

Vandaag de geupgrade armen gaan halen bij BHT Performance. Thuis aangekomen wat gegeten en direct aan begonnen. Alles geplaatst incl stuurhuisfix, voor alle gerammel uit te sluiten.
Alle kappen erop met een deel nieuwe vijzen voor de bodemplaat.

En het gerammel is weg, de oude bussen waren duidelijk wat versleten :p

r1sthebest

De volgende eigenaar zal content zijn. :clap:   :thumbsup:

BMWalpina

Vandaag nog nieuwe stabilisator stangen gestoken

BMWalpina

Vandaag meegedaan met de 1ste rondrit van Speed & Meet GT TOUR '23 van dit jaar en was wel goed.

Goede organisatie, leuke baantjes, dikke wagens

Verschoten hoe goed de Alpina meekon met die zware kalibers, zeker verschoten van het bochten werk op oneffen oppervlak!

Dit word eentje om te missen deze allrounder!

Grote Smurf

Citaat van: BMWalpina op 12 maart 2023, 17:52:20Vandaag meegedaan met de 1ste rondrit van Speed & Meet GT TOUR '23 van dit jaar en was wel goed.

Verschoten hoe goed de Alpina meekon met die zware kalibers, zeker verschoten van het bochten werk op oneffen oppervlak!

Moet hem houden he D.,deze wegdoen om een oud hok aan te schaffen, begrijp ik niet eerlijk gezegd,uwe Alpina rijdt toch bakken beter dan zo'n E46 :///M:?
Vroeger was alles beter ,zelfs mijn exen
E46///M3 sold
E39///M5 sold 🤦�♂️
Megane Rs sold
GolfVI Gti sold
GolfVII R sold

JC1986

Citaat van: Grote Smurf op 12 maart 2023, 19:08:13Moet hem houden he D.,deze wegdoen om een oud hok aan te schaffen, begrijp ik niet eerlijk gezegd,uwe Alpina rijdt toch bakken beter dan zo'n E46 :///M:?
Zijn vorige wissels kon ik ergens snappen maar dit nu... nee dat versta ik ook niet. Mja ieder zijn goesting natuurlijk

Voski

Citaat van: BMWalpina op 12 maart 2023, 17:52:20Vandaag meegedaan met de 1ste rondrit van Speed & Meet GT TOUR '23 van dit jaar en was wel goed.

Dat was jij dus die naast mij stond vandaag!
2012 1m coupe
2021 i4 m50
2023 M3 touring

BMWalpina

BMWalpina

Citaat van: Grote Smurf op 12 maart 2023, 19:08:13Moet hem houden he D.,deze wegdoen om een oud hok aan te schaffen, begrijp ik niet eerlijk gezegd,uwe Alpina rijdt toch bakken beter dan zo'n E46 :///M:?
Tgo ik heb er plezier mee maar ik heb het liever wat spartaanser :p ik reed rond met een 1M en E39M5 in mijn geburen. En ook een F90M5 van Nitya, Damn waren zalige momenten!

BMWalpina

Citaat van: Voski op 12 maart 2023, 20:22:24Dat was jij dus die naast mij stond vandaag!
Was jij dat met de G81 M3 Touring?

Voski

2012 1m coupe
2021 i4 m50
2023 M3 touring

Avus_3.0

Had jullie wagens al tegen gekomen op FB. Was precies wel een leuke opkomst van verschillende knappe sportwagens.

You cannot view this attachment.

* Skoda Octavia RS245 (Daily): Motec Gt-one wheels
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

BMWalpina

Citaat van: Voski op 13 maart 2023, 12:43:42Ja idd!
Was wel een ferm machien, spijtig genoeg niet samen gereden anders zou het wel plezant geweest zijn :p

BMWalpina

Citaat van: Avus_3.0 op 13 maart 2023, 15:14:29Had jullie wagens al tegen gekomen op FB. Was precies wel een leuke opkomst van verschillende knappe sportwagens.

Thx voor het posten :p