Nieuws:

Welkom op BimmerAndMore

Main Menu

M2 G87

Gestart door r1sthebest, 13 juni 2022, 21:00:08

r1sthebest

kietekiet

Kijk er naar uit om die eens te kunnen test rijden volgend jaar, maar peins dat de kans klein is dat ik mijne OG M2 er voor ga in leveren. ;D
En dan die pure marketing zever van the new M2 have more front end grip than the previous generation.. ik durf mijn hand in't vuur steken dat mijne minder onderstuur heeft dan die zware bak, gewoon een fatsoenlijke ophanging steken in combinatie met een deftige uitlijning en klaar is kees.. desnoods street camberplates en voorste unniballs upgraden.. maar als je die modificaties dan op die G87 M2 plaatst dan is't weer een ander verhaal  :)
2009-2011: Bmw M3 E30 - 2011-2012: Lotus Elise R - 2013-2014: Lotus Exige RGB - 2015-2017: Bmw M4 Ac Schnitzer powered - 2017-2018: Bmw F80 M3 manual gearbox - 2018-2019: Bmw M3 3.0 E36 - 2019-2021: Bmw M140i - 2021-2023: Bmw M2 N55 DKG - 2023...... Honda S2000 2007 VSA
Future Dreams: Bmw M3 Touring/Lotus Exige V6/Porsche Cayman GT4..

r1sthebest

Tja, het zal wel altijd iets verbeteren zeker? Nu zouden ze wel de adaptieve ophanging standaard krijgen.

Hier nog een filmpje van de "Schmee".

Avus_3.0

Ben er niet niet helemaal uit wat ik van het nieuwe model moet vinden. Bij De G80 M3 was het alleen de snuit waar ik het moeilijk mee had maar hier zijn precies toch wel meer dingen aan waar ik moet aan wennen. (als ik naar 240i kijk)

Z'n brede heupen zien er alvast weer knap uit en ook cool dat je de carbon zetels en dak er ineens kan bij bestellen alleen is de vraag dan weer in welke prijs categorie je dan weer zult uitkomen.

De 50jahre camo livery vindt ik dan weer zeer geslaagd en ik ben er zeker van dat er enkelen dit zullen na plaatsen als wrap.
* Skoda Octavia RS245 (Daily): Motec Gt-one wheels
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Snorkel

De nieuwe M2 staat op het autosalon. Erg mooi in de lichte kleur (ken de naam niet), 21-inchers zijn superknap van design (de wagen heeft ze aan 1 kant in het zwart, aan de andere kant in een soort bronzen kleur), achterkant is erg mooi, de "heupen" welven mooi en passen perfect bij het design...

Ook de overloop van de onderkant van de deuren naar de carrosserie welft mooi. De 'dome' op de motorkap is subtiel en erg geslaagd. Enige waar ik nog moeite mee heb is de neus van de wagen, hoewel dit wss een kwestie van tijd is.

Al bij al een knappe machine IRL! Zeker eens gaan bekijken.
München - 3 - Die Gefallenen
München - Z - Der Friseur
Stuttgart - C - Der Zühalter