Nieuws:

Welkom op BimmerAndMore

Main Menu

Recente berichten

#1
7 Reeks / Re: 1999 - E38 - 728ia - Oxfor...
Last post by order66 - Vandaag om 12:16:25
Citaat van: Tom op 24 maart 2023, 15:05:27Als ik nog is aan een wasbeurt toekom voor de E38 , beloofd !

Voorlopig zoethoudertje:



Perfectie, samen met de woning en de buurt. Life doesn't get any better  :clap:
#2
7 Reeks / Re: 1999 - E38 - 728ia - Oxfor...
Last post by Tom - Vandaag om 10:22:27
Citaat van: Bananenman op Vandaag om 09:03:59:exited:

Dikheid!

Betere droogdoek/ blazer halen Tom  :greddy:

Ik was die met gefilterd regenwater, geen kalk, dus ik droog die bijna nooit af, aint nobody got time for that
#3
7 Reeks / Re: 1999 - E38 - 728ia - Oxfor...
Last post by Bananenman - Vandaag om 09:03:59
 :exited:

Dikheid!

Betere droogdoek/ blazer halen Tom  :greddy:
#4
Varia / Re: Foorbakken
Last post by mega_stihl - 25 maart 2023, 23:07:30
Citaat van: Bimmerstyle op 25 maart 2023, 21:00:04Voilla. Als een tjoener dit zou doen met een X5 dan zou hij op de brandstapel gegooid worden. Als BMW dit zelf doet dan zijn er nog die dat ding verdedigen. Sorry. Dit is zo'n beetje het toppunt van smakeloos design. Plat gezegd, het trekt op geen kloten. Ik zou er verdomme nog niet dood willen in gevonden worden. Dit geldt trouwens voor wel meer recente BMW's jammer genoeg...
Ik merk meer en meer dat gigantische SUV's een trend worden. De eigenaars zijn zo trots als iets op het feit dat ze rondrijden met 600+ pk terwijl het eigenlijk amper sneller is dan een wagen met 300pk aangezien het los over de 2 ton weegt. Wagens moeten altijd maar groter hoger breder en zwaarder worden. Ik snap het eigenlijk niet :iono: Ik weet enkel dat BMW echt de koploper is wat dit betreft.
De BMW X7, want de X5 is nog niet groot en lomp genoeg :iono: grills die groter zijn dan de radiator die hier tegen de muur hangt en koplampen kleiner dan mijn penis. 20 jaar geleden werden zulke designs gewoon weggelachen. Tegenwoordig verkoopt het sneller dan ooit.
#5
M2 / Re: 2017 - F87 - ///M2 LCI - B...
Last post by kietekiet - 25 maart 2023, 22:08:57
Citaat van: Miggel op 25 maart 2023, 15:07:59Ja vooral omdat deze nog verder nog stock was qua tune. Dan voel je meteen het grote verschil naar stage 2.

Ik denk wel dat dit gevoel minder is als je van stage 1 naar stage 2 zou gaan.
Klopt, heb dit nog horen zeggen van mensen die hun OG M2 lieten tunen
Het grote verschil voel je pas van boven de 100kmpu tot topsnelheid.
Van 0-100 heeft soms de stock M2 een voordeel omdat hij beter zijn vermogen kwijt kan zonder al te veel wheelspin door al dat extra koppel. Unniballs, Diff lift kit,betere dempers en dikkere swaybars helpen hier enorm bij om de achteras meer planted te maken.
Peter Pure heeft die mods ook op zijne 900+Pk M2 comp.
#6
Varia / Re: Foorbakken
Last post by Bimmerstyle - 25 maart 2023, 21:00:04
Voilla. Als een tjoener dit zou doen met een X5 dan zou hij op de brandstapel gegooid worden. Als BMW dit zelf doet dan zijn er nog die dat ding verdedigen. Sorry. Dit is zo'n beetje het toppunt van smakeloos design. Plat gezegd, het trekt op geen kloten. Ik zou er verdomme nog niet dood willen in gevonden worden. Dit geldt trouwens voor wel meer recente BMW's jammer genoeg...
#7
Onderdelen & Accessoires / Re: Wagner tuning Sport cataly...
Last post by Maxim87 - 25 maart 2023, 20:32:31
Verkocht, topic mag dicht :locked:
#8
Mijn Portfolio / Re: Mercedes- en Porschemuseum...
Last post by Paske - 25 maart 2023, 19:38:50
Deel7
#9
Mijn Portfolio / Re: Mercedes- en Porschemuseum...
Last post by Paske - 25 maart 2023, 19:37:35
Deel6
#10
Mijn Portfolio / Re: Mercedes- en Porschemuseum...
Last post by Paske - 25 maart 2023, 19:35:58
Deel5