Citaat van: Tom op 24 maart 2023, 15:05:27Als ik nog is aan een wasbeurt toekom voor de E38 , beloofd !
Voorlopig zoethoudertje:
Citaat van: Bananenman op Vandaag om 09:03:59![]()
Dikheid!
Betere droogdoek/ blazer halen Tom![]()
Citaat van: Bimmerstyle op 25 maart 2023, 21:00:04Voilla. Als een tjoener dit zou doen met een X5 dan zou hij op de brandstapel gegooid worden. Als BMW dit zelf doet dan zijn er nog die dat ding verdedigen. Sorry. Dit is zo'n beetje het toppunt van smakeloos design. Plat gezegd, het trekt op geen kloten. Ik zou er verdomme nog niet dood willen in gevonden worden. Dit geldt trouwens voor wel meer recente BMW's jammer genoeg...Ik merk meer en meer dat gigantische SUV's een trend worden. De eigenaars zijn zo trots als iets op het feit dat ze rondrijden met 600+ pk terwijl het eigenlijk amper sneller is dan een wagen met 300pk aangezien het los over de 2 ton weegt. Wagens moeten altijd maar groter hoger breder en zwaarder worden. Ik snap het eigenlijk niet
Citaat van: Miggel op 25 maart 2023, 15:07:59Ja vooral omdat deze nog verder nog stock was qua tune. Dan voel je meteen het grote verschil naar stage 2.Klopt, heb dit nog horen zeggen van mensen die hun OG M2 lieten tunen
Ik denk wel dat dit gevoel minder is als je van stage 1 naar stage 2 zou gaan.
Page created in 0.148 seconds with 13 queries.