Nieuws:

Welkom op BimmerAndMore

Main Menu

2023 - G82 - ///M4 Competition

Gestart door pantani, 5 januari 2023, 16:53:27

midas

Blij dat de wagen er is, veel succes met jouw bolide.
En niet teveel reclame maken voor DPD hoor. :)
Indien ik elektrisch wil rijden dan koop ik wel een step.

pantani

Foto's toegestuurd gekregen van Olivier. Bedankt voor de perfecte afhandeling van de verkoop  :thumbsup:

Iksree

Hemel,

Knappe kar man! Veel veilige km'ers gewenst
- Signature adjusted for being outdated-

r1sthebest

Proficiat Marc! Héél veel rijplezier gewenst.

NalydStrea

Die stoelen en die achterkant  :drool:  :drool:  :drool:
1994 Golf Cabrio MK3 / 1998 E46 316i / 2004 Alfa Romeo GT / 1995 Nissan 200SX S14
2010 E90 335i MT6 Pure Stage 2 turbo's
2015 Opel Insignia Sports Tourer (familiebus) / Motodax Daytona 150 / 2009 Suzuki SFV650 / 1978 Honda CB750 F2

juve

ik zag hem gisteren op Facebook passeren. Prachtige wagen en veel plezierige/veilige kilometers!
F20 118i (Sold) - F48 X1 20D X-drive (sold)
F80 M3 CP (sold) -
G83 M4 CP - G05 X5 45e

Avus_3.0

Top dat je hem een maandje sneller hebt.  :thumbsup:
Echt ferm de combo van dat rode interieur en het dravit grau.  :drool:
* Skoda Octavia RS245 (Daily): Motec Gt-one wheels
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

JC1986

Zalige combo... Naast goed rijden ziet hij er ook goed uit, ideale combinatie  :thumbsup:

midas

Laat maar weten welke jouw eerste rij-indrukken zijn?

pantani

Citaat van: midas op 23 mei 2023, 07:39:06Laat maar weten welke jouw eerste rij-indrukken zijn?

Na 300 km kan je nog niet veel er over zeggen en zeker niet omdat ik de "rodage" ernstig ga nemen.
Maar wat zeker opvalt is het verschil met de adaptieve ophanging die de M2c niet had ... Deze is haar meerprijs zeker waard.
En ook een groot verschil is de versnellingsbak ... niet te vergelijken deze 8 vitesse met de DCT van de M2c die steeds uitdaagde om hoog in de toeren te gaan. Daardoor is het verbruik van de M4 ook significant minder ... :wow:
Maar de echte test zal na de inrijperiode van 2000km komen ... ;)

pantani

Avus_3.0

Knap die gele "angel eyes", daar ben ik ook wel fan van.  :thumbsup:
* Skoda Octavia RS245 (Daily): Motec Gt-one wheels
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

midas

juve

Van waar heb je de DRL modules? Ben ook fel aan het twijfelen om voor geel te gaan.
F20 118i (Sold) - F48 X1 20D X-drive (sold)
F80 M3 CP (sold) -
G83 M4 CP - G05 X5 45e

pantani

Citaat van: juve op 25 mei 2023, 16:33:32Van waar heb je de DRL modules? Ben ook fel aan het twijfelen om voor geel te gaan.

Aliexpress  ;)