Nieuws:

Welkom op BimmerAndMore

Main Menu

Active sound design coderen bimmercode/link

Gestart door Maxim87, 30 april 2022, 10:45:06

Maxim87

Ik heb een paar jaar terug met de app carly for bmw ASD afgelegd via de app.
Omdat ik toen destijds een downpipe had en geen fake geluid wou door de speakers.
Nu heb ik deze app niet meer, was niet zo goedkoop per jaar vond ik.
Maar ik kan de ASD nu wel niet meer aanleggen.  :wiggleyes:
Kan iemand me eventueel helpen die bimmercode of bimmerlink heeft om dit terug werkend te krijgen ? regio W-vlaanderen
Zou ik heel dankbaar voor zijn. Thx
2011 e87 116d
2014 f20 M135i
2017 f87 M2

Zaskar

En al iemand gevonden die het terug geactiveerd heeft?
Ik zoek iemand die het juist kan uitzetten.
Heb al wat rond gesurfd, en kom dan tegen Bimmercode Bimmerlink Carly Obdeleven Pfff wat is nu het interessantste zonder u blauw te betalen.

Janske21

Ik heb zowel bimmerlink als bimmercode, wel regio kempen vlak bij de limburg.

kietekiet

Citaat van: Zaskar op 18 mei 2023, 16:07:58En al iemand gevonden die het terug geactiveerd heeft?
Ik zoek iemand die het juist kan uitzetten.
Heb al wat rond gesurfd, en kom dan tegen Bimmercode Bimmerlink Carly Obdeleven Pfff wat is nu het interessantste zonder u blauw te betalen.
Zoiets is nochtans simpel om uit te schakelen, in levende lijve getuigen van geweest. Computer aanhangen effe naar beneden scrollen en uitvinken=10min werk, Is makkelijker dan bootmod via de telefoon instaleren. Je moet alleen de juiste computer hebben om het te kunnen doen. Mischien als men op zen blote knieën smeekt bij de Bmw consessie en hun probeert wijs te maken dat je volgend jaar een nieuwe M4 GTS besteld dat ze het wel gratis willen doen, die mannen kunnen ook coderingen uitschakelen,laatst nog iemand gesproken die zijn elektronisch gestuurd E-diff  heeft Laten uitcoderen bij Davo voor een ac schnitzer sperdifferentieel. Als je over tuning of Bimmercode spreekt, schieten  ze daar bijna uwe kop af bij manier van spreken, maar zelf halen ze wel tuning onderdelen van hunne schnitzer boer, want da's volgens hun de heilige graal der tuning firma's die niks verkeerd kunnen doen aan onze Bmw's ::)
2009-2011: Bmw M3 E30 - 2011-2012: Lotus Elise R - 2013-2014: Lotus Exige RGB - 2015-2017: Bmw M4 Ac Schnitzer powered - 2017-2018: Bmw F80 M3 manual gearbox - 2018-2019: Bmw M3 3.0 E36 - 2019-2021: Bmw M140i - 2021-2023: Bmw M2 N55 DKG - 2023: Honda S2000 2007 VSA+ M2 N55
Future Dreams: Bmw M3 Touring/Lotus Exige V6/Porsche Cayman GT4..

Zaskar

Oké dus bij de dealer kunnen ze dat dus wel, zal ééns moet gaan horen dan.
Vroeger ging ik naar hans voor mijn codering, maar helaas geen respons via de gekende weg.
Nu ga ik ook niet aan zijn deur kloppen en vragen of hij dit nog doet, zou dit ook niet leuk vinden moesten mijn klanten aan mijn privé adres staan.

Iksree

Citaat van: Zaskar op 19 mei 2023, 08:12:48Oké dus bij de dealer kunnen ze dat dus wel, zal ééns moet gaan horen dan.
Vroeger ging ik naar hans voor mijn codering, maar helaas geen respons via de gekende weg.
Nu ga ik ook niet aan zijn deur kloppen en vragen of hij dit nog doet, zou dit ook niet leuk vinden moesten mijn klanten aan mijn privé adres staan.
Bimmercode heb ik ook wel als ik je kan helpen
- Signature adjusted for being outdated-

eboss

ik heb bimmercode en ben van W-vlaanderen (Wevelgem). indien nog hulp nodig, laat iets weten
why drive fast if you can fly low?

JMM

Citaat van: Zaskar op 19 mei 2023, 08:12:48Oké dus bij de dealer kunnen ze dat dus wel, zal ééns moet gaan horen dan.

Is het gelukt om het eruit te coderen bij de dealer?

Zaskar

Citaat van: JMM op  5 juni 2023, 16:32:32Is het gelukt om het eruit te coderen bij de dealer?

Ik ben nog niet tot bij den dealer geraakt.

JMM

Moest het niet lukken bij de dealer, ik weet iemand die dat wel kan. Mijn ASD is ook al een tijdje eruit gecodeerd. ;)

Voor de topicstarter kan dit ook interessant zijn want er terug in coderen mag ook geen probleem zijn.