Main Menu

Autosalon Brussel

Gestart door M-Power, 2 januari 2015, 21:05:27

M-Power

midas

Gisteren opening van het paleis van de dreamcars.
Super receptie met vele bekende gezichten,en inderdaad geen gebrek aan blinkende droomwagens.

Bmw,alpine,corvette,lambo..............ik zou niet weten wat kiezen :thumbsup:

Zelfs de ambassadeur van Malta kwam zijn RR "passen"

skink

skink

MaestroMaes

Gisteren naar het salon geweest, vond de bmw stand persoonlijk 1 van de betere standen.

Bananenman

Vandaag ook gaan piepen, de BMW motorrad stand was ook de moeite!  :drool:
2023 Tesla Model 3 RWD
2022 MV Agusta Brutale 800 Rosso

GeoBem007

Bij Triumph stonden er ook twee zalige unieke custom bikes. Qua auto's was BMW en Mercedes idd zeker de moeite. C63S AMG break, AMG GT-S, S63 coupe, ... :-)

Jammer genoeg vrijdag pas laat toegekomen en dus niet bij de dream cars geraakt :-)

Wally_E36

Op het autosalon zelf ben ik niet geraakt, maar ik moest wel werken donderdagavond op het dreamcars evenement.
Wij reden voor mercedes en moesten samen met bmw/audi/porshe/maserati de shuttledienst tussen de parkings aan de expo en de ingang uitvoeren.
Auto was een Mercedes S400 L Hybride. ( Wat een luxeship, en als je die op zijn staart duwde ging ie goed vooruit + mooi geluidje)
Zelf, had ik maar even de tijd om te gaan kijken naar de dreamcars.
Daar kon je inderdaad je ogen de kost geven  8)
Golf IV 1.9TDI - First Car Sold / BMW E81 120d StageII - Sold / Company: E82 123d Dead - E91 320d Gone - F30 316iA Gone / Mercedes GLE250d Daily / BMW E36 325i (S50B30)- Track / BMW E30 325iA Cabrio - Cruiser / Honda VFR800fi 98'
https://www.instagram.com/wally_e36

Wally_E36

Golf IV 1.9TDI - First Car Sold / BMW E81 120d StageII - Sold / Company: E82 123d Dead - E91 320d Gone - F30 316iA Gone / Mercedes GLE250d Daily / BMW E36 325i (S50B30)- Track / BMW E30 325iA Cabrio - Cruiser / Honda VFR800fi 98'
https://www.instagram.com/wally_e36

Bananenman

Citaat van: Lekteraan op 28 januari 2015, 11:43:56
Op het autosalon zelf ben ik niet geraakt, maar ik moest wel werken donderdagavond op het dreamcars evenement.
Wij reden voor mercedes en moesten samen met bmw/audi/porshe/maserati de shuttledienst tussen de parkings aan de expo en de ingang uitvoeren.
Auto was een Mercedes S400 L Hybride. ( Wat een luxeship, en als je die op zijn staart duwde ging ie goed vooruit + mooi geluidje)
Zelf, had ik maar even de tijd om te gaan kijken naar de dreamcars.
Daar kon je inderdaad je ogen de kost geven  8)
Als ze nog chauffeurs nodig hebben mag je mij gerust PM'en, lijkt me tof te doen  :thumbsup:
2023 Tesla Model 3 RWD

midas

Dit jaar heel mooie stand van BMW,zelfs de wagens worden continu gepoetst.
De M3cs en de M5 waren ook van de partij terwijl er in de "closed room" 2 wagens van de X2 van de partij waren.
Daarna een verwen moment in de lounge op uitnodiging van de  :///M:league    top!

gfk807

Citaat van: midas op 14 januari 2018, 14:56:20
Dit jaar heel mooie stand van BMW,zelfs de wagens worden continu gepoetst.
De M3cs en de M5 waren ook van de partij terwijl er in de "closed room" 2 wagens van de X2 van de partij waren.
Daarna een verwen moment in de lounge op uitnodiging van de  :///M:league    top!

En wat hield dat "verwen"moment in ?  :iono:

Bananenman

Citaat van: gfk807 op 14 januari 2018, 16:26:03
En wat hield dat "verwen"moment in ?  :iono:
BJ van die grieten waar ge vorig jaar op stond te geilen :banana2:
2023 Tesla Model 3 RWD

gfk807

Citaat van: Bananenman op 14 januari 2018, 17:00:12
BJ van die grieten waar ge vorig jaar op stond te geilen :banana2:

Ikke ?  :iono:

Daar waren idd wel een paar knappe grieten bij , Ik beken  >:D

M-Power

M-Power

skink

Vandaag salon gaan kijken, ik moet zeggen beetje teleurgesteld in de nieuwe 3 serie. Als ik in de wagen zit wrijf in met linkerschouder tegen deurlijst, heb de indruk dat de zitplaats in breedte is afgenomen. Voor de rest is 3 wel mooie wagen en is de 8 om vingers af te likken.

Enkel de uitlaatafwerking van de 8 vind ik niks, mooie opening in de diffusor maar dan 2 kleine pijpjes langs beide zijden die erin zitten.

Woodykipo

Ik was teleurgesteld in de Z4,ik vond hem op de foto's niet mooi en IRL ook niet :-\

M-Power

order66

Citaat van: M-Power op  5 december 2019, 16:05:10
Autosalon Brussel 2020 : BMW Line-up :

https://www.groenlicht.be/2019/12/04/autosalon-brussel-2020-bmw-line-up/

Aan de line-up kan je duidelijk merken dat BMW focust op de lease-sletjes.

M-Power

Avus_3.0

Weet er iemand of het autosalon in de LEZ ligt? Ik zou wel eens willen gaan zien naar een nieuwe wagen omdat mijn huidige niet meer in de LEZ toegelaten is maar dan moet ik er wel nog geraken natuurlijk  ::)
* Skoda Octavia RS245 (Daily): Motec Gt-one wheels en eibach springs
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Karbonius veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Woodykipo

Citaat van: Freke op  8 januari 2020, 11:51:17
Weet er iemand of het autosalon in de LEZ ligt? Ik zou wel eens willen gaan zien naar een nieuwe wagen omdat mijn huidige niet meer in de LEZ toegelaten is maar dan moet ik er wel nog geraken natuurlijk  ::)
De Romeinsesteenweg die tussen de paleizen en parking C ligt is net de scheidingsgrens van de LEZ.Parking C ligt niet in de LEZ dus je kan je zonder probleem op parking C zetten https://www.lez.brussels/mytax/en/practical?tab=ZoneLEZ .De kostprijs van parking C is dit jaar hoger geworden,het is nu €10 in plaats van €5 :censor:

Avus_3.0

Citaat van: Woodykipo op  8 januari 2020, 11:54:55
De Romeinsesteenweg die tussen de paleizen en parking C ligt is net de scheidingsgrens van de LEZ.Parking C ligt niet in de LEZ dus je kan je zonder probleem op parking C zetten https://www.lez.brussels/mytax/en/practical?tab=ZoneLEZ .De kostprijs van parking C is dit jaar hoger geworden,het is nu €10 in plaats van €5 :censor:

Merci voor de info. Het salon is dus wel bereikbaar met een euro 4, wel opletten dat je geen verkeerde straat inslaat of ge hebt €350 aan uw been...
* Skoda Octavia RS245 (Daily): Motec Gt-one wheels en eibach springs
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Karbonius veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Bananenman

Alle BB'ers die er morgen zijn of 's avonds laat op de nocturnes -> allen welkom om eentje te drinken bij de Ducati stand  :thumbsup:

2023 Tesla Model 3 RWD

GeoBem007

Citaat van: Bananenman op  8 januari 2020, 13:58:32
Alle BB'ers die er morgen zijn of 's avonds laat op de nocturnes -> allen welkom om eentje te drinken bij de Ducati stand  :thumbsup:

tot morgen & vrijdag ;)

Bananenman

Citaat van: GeoBem007 op  8 januari 2020, 14:20:40
tot morgen & vrijdag ;)
:banana: :banana: :banana:

Proficiat met de aanschaf van uw Ducati Scrambler beste heer GeoBem007  >:D
2023 Tesla Model 3 RWD

Snorkel

Citaat van: Woodykipo op  8 januari 2020, 11:54:55
De kostprijs van parking C is dit jaar hoger geworden,het is nu €10 in plaats van €5 :censor:

Benieuwd of de kwaliteit van de ondergrond dan ook verbeterd is.  >:(
München - 3 - Die Gefallenen
München - Z - Der Friseur
Stuttgart  - C - Der Zühalter

kazzz

Citaat van: Bananenman op  8 januari 2020, 13:58:32

En naar wie moeten we vragen? Bananenman gaan ze niet kennen denk ik :)
Ik kom morgen op de avant-première. Ben benieuwd...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk