Nieuws:

Welkom op BimmerAndMore

Main Menu

Bimmer ID - Voorstelling

Gestart door Spasta, 19 januari 2014, 14:45:18

Phantom Five

Weer net terug van bij Hans met 2 wagens en weer super fijne ontvangst en weer fijn geholpen door Hans met zijn kennis van coderingen  :thumbsup:
'Two things are infinite. The Universe and human stupidity. And I'm not sure about the Universe.'

Draje

Voor de 2de keer nu lqngsgeweest.

Topkerel die weet wat hij doet en ui meeneemt bij de coderingen via uitleg.

Merci en tot bij Wim in Kortrijk :)

Spasta

Citaat van: Draje op 16 oktober 2016, 18:44:12
Voor de 2de keer nu lqngsgeweest.

Topkerel die weet wat hij doet en ui meeneemt bij de coderingen via uitleg.

Merci en tot bij Wim in Kortrijk :)

Thx.:thumbsup: Tot binnenkort

G-Man

was juist aan het kijken, ik ben jaren geleden ook al eens bij u geweest voor te coderen :thumbsup:
met de nieuwe in't kort ook eens een afspraak maken, is er ergens een lijst wat leuk is om op een f31 te coderen?

Spasta

Citaat van: G-Man op 23 oktober 2016, 07:38:31
was juist aan het kijken, ik ben jaren geleden ook al eens bij u geweest voor te coderen :thumbsup:
met de nieuwe in't kort ook eens een afspraak maken, is er ergens een lijst wat leuk is om op een f31 te coderen?

Altijd welkom.
Hier (klik) vind je een lijst voor de F-reeksen.

Gr. Hans :thumbsup:

frankM2C

Dankjewel Hans, voor de vlotte, snelle en correcte coderingen TPMS sensoren :-))

Grote Smurf

@Spasta,
Kan je bij een mini one ook iets fitten ivm de lichtsensor?
Groeten,
Smurfmans
Vroeger was alles beter ,zelfs mijn exen
E46///M3 sold
E39///M5 sold 🤦�♂️
Megane Rs sold
GolfVI Gti sold
GolfVII R sold

Spasta

Citaat van: Grote Smurf op  8 februari 2018, 18:39:53
@Spasta,
Kan je bij een mini one ook iets fitten ivm de lichtsensor?
Groeten,
Smurfmans

Jazeker.
Stuur maar een pm met chassisnummer en de vraag als je iets wil weten :).

Gr. Hans

Biest

Recent 2x bij Hans geweest met de E87.
1x in Kortrijk, 1x bij hem thuis.
Uitstekende service, zelfs op een zondag nam hij even de tijd om mij verder te helpen!  :thumbsup:

melske68

hallo spasta,
via een reactie op onderstaande vraag kom ik bij u terecht. just asking.
je kan me hier of via onderstaande email iets laten weten. waarvoor dank.
mvg,

2016 F16: kan de display geüpdatet worden ? en waar ? en hoe ? en hoeveel ?
« Gepost op: Vandaag om 23:28:07 »
CitaatVerander
hallo bimmers allemaal,

Vrouwlief rijdt sinds kort met een 2016 X6 M50d (F16) - ik houd 't op m'n E36 320iA uit 1992  ;D

Voor die F16 stel ik me de vraag HOE het Multifunctional Instrument Display (6wb) kan geüpdatet worden (screen zoals bijgevoegde foto)?
ik heb het gezien in een F16 van 2016, vandaar niet de vraag OF maar wel HOE-WAAR-WIE-HOEVEEL enz.

Wie heeft dit gedaan - welke zijn de ervaringen hiermee ? heeft dit ook impact op de GPS ?
hoeveel zou deze upgrade ongeveer kosten ?
Bij wie - behalve bij de dealers - zou ik hiervoor terecht kunnen (regio Vlaams-Brabant-Limburg-Antwerpen)?

merci voor jullie wellicht zeer bruikbare informatie !

groeten,
[email protected]

BMW E36, 320iA, 1992, blauw
nog BMW F16 X6 M50d, 2016, wit
nog Jeep Wrangler 28CRD, hydroblauw, tweedeurs
groeten, melske68

BMW E36, 320iA, 1992, blauw
nog BMW F16 X6 M50d, 2016, wit
nog Jeep Wrangler 28CRD, hydroblauw, tweedeurs

flash

'11 Opel Vectra A 1.8 GLS => verkocht '13-'14 BMW e34 525i touring '94 => verkocht '14-? BMW e30 324td touring '89 => ongeval en afbraak '16-? BMW e30 324td touring '90 => project
'11-'13 Audi A4 B6 1.9 TDI '01 => verkocht '13-'15 BMW e30 320i=>325i 24v 4d '84 => verkocht '15-? BMW e34 M5 3.6 '89 => garage queen '17-? BMW e30 316i touring '94 => afbraak?
'11-'14 BMW e30 320i NFL 4d '87 => ongeval en afbraak '13-'16 BMW e30 324td 4d '90 => ongeval en afbraak '15-'18 Citroën Berlingo LV 1.6 HDI '06 => verkocht '18-? Nissan Terrano II LV 3.0 TDi '04 => daily beast
'12-'13 BMW e30 318i touring '89 => afbraak [/

Pjetrof

Citaat van: Spasta op 19 januari 2014, 14:45:18

Korte voorstelling:
Wat begon als een zoektocht naar leds voor mijn eigen BMW is voortgevloeid tot wat het nu is.
Nadat ik in 2008 een BMW E39 had gekocht ging ik op zoek naar 'witte ledjes' voor mijn angel eyes.
Al snel werd duidelijk dat er dusdanig veel aanbod was en je door de bomen het bos niet meer zag.
Iedereen had de beste leds en geen enkele leds gaven foutmelding. Het tegendeel werd al zeer snel bewezen!

Ondertussen heeft de zoektocht naar diverse type leds ervoor gezorgd dat zowat heel de auto voorzien kan worden
van kwaliteitsvolle leds met bijhorende garantie, service en vooral service na verkoop indien dit van toepassing is.

Hey beste Hans ik kan je op geen enkele manier bereiken.
Kan ik nog steeds bij u terecht voor achterlichten en codering?

Het hele codeer gebeuren is ontstaan doordat ze bij de BMW concessiehouder veel dingen niet mogelijk achtte en de dingen
die wel mogelijk waren, waren waanzinnig duur. Tijdens mijn engineering opleiding had ik al kennis gemaakt met OBD systemen en
hierdoor heb ik besloten alle spullen zelf aan te kopen en mij te verdiepen in het hele gebeuren.

Hoe probeer ik mij te onderscheiden:
Ik tracht mij te onderscheiden van de rest door een beperkt gamma producten aan te bieden.
Op die manier kan ik over de desbetreffende producten fatsoenlijke informatie geven en niet  'over alles iets weten maar eigenlijk geen goede informatie kunnen leveren'.
Zo zijn er naar mijn idee al veel te veel winkels.

Zoals naar boven zal komen in andere topics heb ik voor de leds vaak diverse upgrade niveaus.
Deze creëer ik zelf aan de hand van eigen testen.
Ik test elke week nieuwe leds voor diverse doeleinden. Ik ben steeds op zoek naar betere leds.
Zo bekijk ik de kwaliteit, betrouwbaarheid, pasvorm, lichtopbrengst en het gebruiksgemak van de leds.
Daarnaast vind ik het erg belangrijk om maximale service en garantie te kunnen leveren aan mijn klanten.
Er wordt dan ook veel aandacht besteed aan de leverbaarheid en service die de leveranciers mij kunnen bieden.
Ik schat dat ongeveer 1/15 van de producten die ik test daadwerkelijk voorgesteld worden aan mijn eigen klanten.

Hiermee probeer ik mij te onderscheiden van de rest en tot op heden is dat erg goed gelukt denk ik.

Wat we doen:
- LED verlichting
- Coderingen
- Retrofittings
- Navigatie updates
- ....

Facturatiegegevens: Let op: dit is niet het adres waar de werkzaamheden uitgevoerd worden
Hans Peeters
Cumatrix NV
Kerkhovensesteenweg 420
3920 Lommel
België
BTW BE 0437112484
Indien iemand zich het moest afvragen: Bimmer ID is een divisie van Cumatrix NV

Tel: 0498/467613
E-mail: [email protected]
Openingsuren: Enkel op afspraak!

Met vriendelijke groet,
Hans Peeters

F33 428i

Pjetrof

Beste,

Ik kan u niet bereiken.
Doet u nog steeds retrofittings en coderingen?
F33 428i