BimmerAndMore

Gestart door BimmerAndMore, 16 december 2022, 09:51:38

KITO

Citaat van: Janske21 op 20 januari 2023, 01:48:17De "after summer" meetings in Lummen toevallig?
nee helemaal niet
de bimmermeetings west vlaanderen
BMW e90 ///M3 -  BMW e92 ///M3 - BMW e46 ///M3 - Hyundai i30NP - BMW F80 ///M3

order66

Citaat van: KITO op 20 januari 2023, 19:46:40nee helemaal niet
de bimmermeetings west vlaanderen

Nog meegemaakt, kwam volk op af!

Gregory Vvk

Citaat van: KITO op 19 januari 2023, 20:02:20zoals al gezegd hierboven, nen goeie oude meeting verdorie ja , moeten we nog es doen.
Die opkomst van ig en fb heeft eigl toch geen hol vooruitgang gebracht of geboekt, waar is den tijd dat ik en pj de bimmermeetings organiseerden, 1000den autos .. van serieus ver kwamen die en stonden tot 1 gemeente verder in file, wie herinnert zich dat nog  ;)

Check!
We worden oud  :gayfight:
E87 PPE'ed sold
E61 sold @ almost 400k
G26 I4 - Leasing

Inactive

Is het een optie om een dark thema in te stellen in de toekomst? Wat rustgevender voor de ogen via de telefoon s'avonds dan dat hele lichte :)
(Ja we worden langzaam oud ;D )

dadoke

Citaat van: Miggel op 10 februari 2024, 10:53:45Is het een optie om een dark thema in te stellen in de toekomst? Wat rustgevender voor de ogen via de telefoon s'avonds dan dat hele lichte :)
(Ja we worden langzaam oud ;D )

Heb een donkere theme toegevoegd.
Om die te wijzigen klik je bovenaan links op je usernaam, dan op lay-out-voorkeuren.
Dan zie je op de eerste lijn "Huidig thema", en klik je op wijzig.
En dan volgt een lijst met thema's om uit te kiezen, Lunarfall is een donkere variant dus.
Knop "Gebruik dit thema" om het in te stellen.

Ik ga nog wat tweaken aan het thema de komende dagen, vooral de gequote tekst die lichtrgrijs is, is niet echt interessant vind ik.

edit: heb een andere donkere optie toegevoegd: "GamingX"; enige opmerking dat ik zie zijn die "controller"-icoontjes...

Inactive

Citaat van: dadoke op 10 februari 2024, 12:17:21Heb een donkere theme toegevoegd.
Om die te wijzigen klik je bovenaan links op je usernaam, dan op lay-out-voorkeuren.
Dan zie je op de eerste lijn "Huidig thema", en klik je op wijzig.
En dan volgt een lijst met thema's om uit te kiezen, Lunarfall is een donkere variant dus.
Knop "Gebruik dit thema" om het in te stellen.

Ik ga nog wat tweaken aan het thema de komende dagen, vooral de gequote tekst die lichtrgrijs is, is niet echt interessant vind ik.

edit: heb een andere donkere optie toegevoegd: "GamingX"; enige opmerking dat ik zie zijn die "controller"-icoontjes...

Top dank voor deze snelle toevoeging, Lunarfall ziet er goed uit :thumbsup:  :thumbsup: