Telenet VS Belgacom VS TV-Vlaanderen

Gestart door lili, 27 februari 2008, 08:32:46

Janske21

Citaat van: dadoke op 16 maart 2022, 22:20:57
Is de klassieke VDSL, bieden geen fiber aan bij mijn weten.
Beter doen dan de klantendienst van Proximus is niet moeilijk, die zijn veruit het slechtst.

Heb hier edpnet fiber, op het proximus netwerk dus ook.  Klantendienst reageert snel, techniekers zijn die van Proximus, nog maar 1x nodig gehad, en toen stond die hier de dag zelf nog.
Die edpnet is wel interessant, bieden wel jammer genoeg enkel vdsl aan waar ik woon, maar dan wel aan een scherpe prijs.

Moet wel zeggen dat ik er nog nooit van gehoord heb.

Low Budget

Citaat van: Janske21 op 17 maart 2022, 12:03:31
Die edpnet is wel interessant, bieden wel jammer genoeg enkel vdsl aan waar ik woon, maar dan wel aan een scherpe prijs.

Moet wel zeggen dat ik er nog nooit van gehoord heb.

Geven dan ook geen miljoenen uit aan zendtijd, voetbalploegen en dergelijke.

Mvg
Low budget

M-Power

M-Power

M-Power

M-Power

Hetzelfde netwerk, maar lagere prijzen :

zijn lowcostproviders dé oplossing voor je hoge telecomfactuur ? En waarop moet je zeker letten ?

https://www.hln.be/geld/hetzelfde-netwerk-maar-lagere-prijzen-zijn-lowcostproviders-de-oplossing-voor-je-hoge-telecomfactuur-en-waarop-moet-je-zeker-letten~ab2b2ff6/

Ooit eens iemand gesproken die beweerde dat als je een snelle internetverbinding en voldoende datavolume hebt  je met IPTV met IPTV-kastje of smart-tv je geen tv-abonnement meer nodig hebt , of dat waar is heb ik nog niet kunnen vaststellen , moest er hier iemand daar info over hebben verneem ik dat graag

Ben.

Ik heb geen traditioneel of vast TV abonnement thuis.. veel mensen in mijn vriendengroep niet.
Google TV of een TV dat op android draait en dan bijvoorbeeld een abonnement op TV Vlaanderen (light) als je nog wil zappen met "het kaske".

Maar bijvoorbeeld evengoed via de apps van VTM GO, VRT Max. Goplay loopt nog achter daarin aangezien ze niet kunnen casten via de "simpele" manier.
Aangevuld dan met Netflix of een andere streamingsdienst.

Als je wil gaan knutselen met een oude pc of iptv wil installeren op een device kan je altijd eens kijken naar Kodi en dan IPTV manager.

GeoBem007

Citaat van: Ben. op  4 november 2022, 09:13:15
Ik heb geen traditioneel of vast TV abonnement thuis.. veel mensen in mijn vriendengroep niet.
Google TV of een TV dat op android draait en dan bijvoorbeeld een abonnement op TV Vlaanderen (light) als je nog wil zappen met "het kaske".

Maar bijvoorbeeld evengoed via de apps van VTM GO, VRT Max. Goplay loopt nog achter daarin aangezien ze niet kunnen casten via de "simpele" manier.
Aangevuld dan met Netflix of een andere streamingsdienst.

Als je wil gaan knutselen met een oude pc of iptv wil installeren op een device kan je altijd eens kijken naar Kodi en dan IPTV manager.

Nu ze fiber hebben gelegd/aan het leggen zijn in onze wijk ben ik ook aan het kijken naar zo'n dingen.
Wij kijken vnl Netflix & Disney+, die abo's hebben we dan ook al. Los daarvan volgen we sommige programma's op tv maar kijken we 99% van de tijd achteraf.
Dus met de apps van de zenders werken zou prima moeten lukken.
Als het fiber hier effectief open staat, ga ik is deftige rekenen want volgens mij kunnen we zo ook wel wat besparen...

Ben.

Citaat van: GeoBem007 op  4 november 2022, 14:20:24
Nu ze fiber hebben gelegd/aan het leggen zijn in onze wijk ben ik ook aan het kijken naar zo'n dingen.
Wij kijken vnl Netflix & Disney+, die abo's hebben we dan ook al. Los daarvan volgen we sommige programma's op tv maar kijken we 99% van de tijd achteraf.
Dus met de apps van de zenders werken zou prima moeten lukken.
Als het fiber hier effectief open staat, ga ik is deftige rekenen want volgens mij kunnen we zo ook wel wat besparen...

Kan op de traditionele lijnen ook al hoor. Ik zit met een simpel "home internet" orange abonnement.  ;)
Betaal met gsm abonnement van de vriendin inbegrepen 46€ per maand + netflix

Iksree

Fiber heb je inderdaad niet nodig.

Ikzelf zit bij telenet, tv inbegrepen in mijn abo maar zonder decoders. Ik stream via Telenet Flow wanneer ik ‘kabel’ wil kijken.
- Signature adjusted for being outdated-

M-Power

M-Power

M-Power

Telenet en Fluvius rollen vanaf juli samen nieuw "Wyre"-glasvezelnetwerk voor snel internet uit

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/06/09/infrastructuurbedrijf-telenet-en-fluvius-wordt-wyre/

Betekent dat dan dat de ellende vd opengebroken wegen en voetpaden herbegint nadat Proximus net hun glasvezelkabels voor het "Fiber"-project bijna geplaatst heeft ??

M-Power

M-Power

M-Power

M-Power

Telenet-klanten die overschakelen op 'gratis' tv-box, moeten toch 50 euro betalen

: "We begrijpen dat het verwarrend kan zijn"

https://www.gva.be/cnt/dmf20240418_95231648

M-Power

Vanaf september schakelt Telenet 3G uit :

wat betekent dat voor jou ?

https://www.hln.be/tech/vanaf-september-schakelt-telenet-3g-uit-wat-betekent-dat-voor-jou~a8cf4a15/

Het kan veel hinderlijker zijn voor toestellen of voertuigen die ingebouwde 3G-verbinding nodig hebben en dan plots zonder netwerk vallen

M-Power