2024 - i4 M50 Dravitgrau

Gestart door juve, 6 juni 2024, 11:20:32

juve

De kogel is door de kerk. De vrouw vindt de X5 al 4 jaar veel te groot en lomp (behalve op vakantie) en had graag iets kleiner. Gezien het fiscaal klimaat niet te snel zal veranderen en de X5 er ook niet jonger op wordt, toch maar eens gaan kijken voor een EV. Voor mij was de i4 eigenlijk direct de hoofdkeuze, vooral omdat hij er nog uitziet als een 'gewone' auto. De vrouw was vooral fan van de ix2, die op zich zeker niet slecht rijdt. Enkel interieur vond ik niks, geen idrive controller en veel minder range. Voordeel was wel grotere koffer, iets praktischer en meer ruimte achterin. Maar ik heb gewonnen  :neener:

Het is dus een i4 M50 geworden, de eerste facelift die door de garage besteld is:

Individual Dravitgrau
BMW Individual uitgebreid leder Merino Tartufo / Schwarz
M Decoratieve lijsten Carbon Fibre
861 M 19" (bicolor Jetblack)

Innovation Pack
- BMW Live Cockpit Navigation Professional met Head-Up Display
- Driving Assistant Pack Professional
- Parking Assistant Pack Plus

M Sport Pack Pro
- M veiligheidsgordels
- M Sport remmen, rot
- M Lights Shadow Line

Comfort Pack
- Comforttoegang
- Lendensteun vooraan
- Opbergvak voor Wireless Charging

Verder nog:
- adaptive LED headlights
- HK audio
- donkere achterruiten
- M carbon exterieurpakket
- trekhaak
- verwarmde zetels vooraan en achteraan
- gegalvaniseerde bedieningselementen
- dashboard luxury

Levering normaal september-oktober.
G83 M4 CP - I4 M50

F20 118i (Sold) - F48 X1 20D X-drive (sold) - F80 M3 CP (sold) - G05 X5 45e (sold)

midas

Proficiat met deze aankoop, het is een hele mooie configuratie. :thumbsup:
Had jij vroeger een M, of vergis ik mij? :iono:

juve

Ja, ik heb nog een tanzanite G83 cabrio ook.
G83 M4 CP - I4 M50

F20 118i (Sold) - F48 X1 20D X-drive (sold) - F80 M3 CP (sold) - G05 X5 45e (sold)

Liquid Li0n

proficiat met de aankoop. Heb je die grote koffer dan zo vaak nodig? Want ik denk dat je nu beter af bent met die i4

juve

We zijn de laatste 3 jaar gaan kamperen, dus grote tent en hele hoop materiaal mee. Dan is die X5 plus dakkoffer ook snel vol :). Gewoon door het jaar is die ruimte meestal niet nodig en dan is die X5 echt een lompe tank om in het 'stad' rond te rijden en te parkeren. En als het echt iets groot is, is er nog altijd de remorque.
G83 M4 CP - I4 M50

Dirk9700

Proficiat met je aankoop  :thumbsup:

Groeten,
Dirk

juve

Vanochtend toegekomen in de garage. Vrijdag levering.
G83 M4 CP - I4 M50

JC1986

Inclusief sigarettenpeuk in een nieuwe wagen?

Wel ferm deze samenstelling en hij heeft al de nieuwe koplampen  :thumbsup:

juve

Citaat van: JC1986 op 16 september 2024, 19:29:28Inclusief sigarettenpeuk in een nieuwe wagen?

Ik had de peuk ook direct gezien, maar niks van geur of iets te merken, volgens mij is het (gelukkig) gewoon ene die aan de schoen plakte.

Is 1 van de eerste facelifts die geleverd worden in de garage (stond nog een dravit er net voor). Nieuwe koplampen en de flashy achterlichten.
G83 M4 CP - I4 M50

juve

She's home! Ik heb er zelf nog niet mee gereden, dat zal pas voor morgenavond zijn. 'Daar komen geen vuil jung in, ik wil diene zo lang mogelijk nieuw houden' was de commentaar van de wederhelft :-X . Mag de rugby ritjes met de cabrio doen dus...

Carbon spoiler staat wel mooi en de rest van het carbon pack maakt het plaatje af, zonder te fel af te steken. En de achterlichten zijn :drool:, zou ze ook wel op de  :///M: willen hebben.

You cannot view this attachment.

G83 M4 CP - I4 M50

Gregory Vvk

Knappe I4!
Post je dan eens een foto in het donker van die lichten, ik wil het verschil wel eens zien met mijn huidige  :gayfight:
E87 PPE'ed sold
E61 sold @ almost 400k
G26 I4 - Leasing

Pjetrof

juve

@Gregory Vvk gsm doet wat moeilijk, deze zijn het beste gelukt. Lasers blijven wel mijn favoriet, maar deze zijn ook beter dan ik verwacht had (in de garage stond een benzine 4-serie en had ze wel al eens in het echt kunnen zien).

Achterlichten. Overdag zie je wel enkel de 2 kleine blokjes, de rest wordt snel weggefilterd door de zon.
G83 M4 CP - I4 M50

Gregory Vvk

Knap, direct een gans ander zicht op mijn achterlichten.
Beste van beide werelden in uw wagenpark  :gayfight:  :thumbsup:
E87 PPE'ed sold
E61 sold @ almost 400k
G26 I4 - Leasing