Citaat van: Boin op Vandaag om 12:38:47Je hebt mijne raad niet opgevolgd om een voorruit te steken! Dan had je die veel vaker gebruikt op straat.Die voorruit had misschien wel wat geholpen maar tijdsgebrek zorgde er ook gewoon voor dat ik die veel te weinig gebruikte.
De nieuwe eigenaar heeft er inmiddels een ruit op staan, en heeft al heel wat ritjes gedaan inmiddels, zelfs in de regen
Citaat van: Draje op 20 september 2024, 22:33:11Dan moet je eens rondrijden in de hoofsteden en grote steden, vol me dikke bakken
En de reden is meestal omdat ze die stap niet willen zetten. Belgiƫ is nog steeds een zeer welvarend land met heel veel voordelen. Je moet gewoon wikken en wegen wat je wil en je eigen keuzes maken. Ik ben 1 jaar geleden verhuisd. Ja ik verdien een pak minder, maar ik ben x10 zou gelukkig dan in belgie en ik kom nog steeds rond op het einde van de maand. En geen schulden bij de bank voor een pietlullig huis voor 30 jaar. En een een hongaar of roemeen of pool komt idd naar belgie, maar dat is puur en alleen voor het geld vaak. Begrijpelijk.
On topic : hier betaal je amper iets voor standaard auto's, in BE betaal je daar al veel voor.
Droomauto is een 4.8 van 2000 era en alles daarrond tem 2011. In be onbetaalbaar om in te schrijven.
Citaat van: NSXJAN op Vandaag om 15:52:57ik zou het niet weten; waarom? eentje kwijt?
Citaat van: Snorkel op Vandaag om 15:50:09Een Noorse vijs?
Citaat van: kietekiet op 6 oktober 2024, 23:43:04Mooi machineAls je zoveel biv en waardeverlies bij al uw andere auto's kunt permitteren, zal een 997 GT3 ook wel lukken zeker
Maar Wat kost zoiets aan Biv en wegentaks, Onderhoud bij Porsche? Eventuele stukken op termijn?
Invoerings kosten vanuit Nederland?
die Yaris met Automaat zit al aan 5000k biv door zijn 215 gram co2 uitstoot. 190 gram co2 voor de manuele 2500k verschil, die Belgische staat zijn echt zakken rollers. Bij Bmw is't andersom manuele geeft meer co2 uitstoot dan Automaat
Typisch voor Jappen zekers..
Citaat van: Boin op Vandaag om 12:38:47zelfs in de regenVerdomme! Dan had ik hem voor niks gedetailed
Citaat van: Vanber op Vandaag om 12:02:44De Atom is ondertussen verkocht! Heb hem 6 maanden gehad en heb er maar 2-3 keer kort mee op de openbare weg gereden. Wat veel minder was dan ik initieel dacht!Je hebt mijne raad niet opgevolgd om een voorruit te steken! Dan had je die veel vaker gebruikt op straat.
2 trackdays gedaan ermee en dat was super! Maar om die enkel als trackauto te gebruiken, daarvoor was hij voor mij persoonlijk iets te duur.
Page created in 0.124 seconds with 9 queries.