Het bureau-stoel topic

Gestart door mrzed, 17 oktober 2008, 17:28:59

mrzed

post hier je bureau stoel  ;D
Ik zal de spits afbijten

Lectra

Sonic

mmm.. zoveel dvd/cd doosjes  ;D

Hugo 81

m3ronny

drink je soms graag COINTREAU :drool:
Stoel is  :thumbsup:

Hugo 81

Citaat van: m3ronny op 17 oktober 2008, 17:59:26
drink je soms graag COINTREAU :drool:
Stoel is  :thumbsup:
alle weken een fleske :)

PsynceFiction

Citaat van: bee-em-weeke
alle weken een fleske :)

Verspreid over 2 dagen. ;D

Hugo 81

soms breng ik van de winkel 4 flessen tegelijk mee en dan moet ik in de 60 eu betale seg... voor wa zuip :jpshakehead:

edit; trouwens, iedereen die mee naar UK is geweest weet dak da als water binnenkap :D

PsynceFiction

stimmy

@ Mrzed, idee toevallig opgedaan bij een tuningszaak(waarvan ik de naam hier niet kan vermelden  :neener: )

hehe 
my drinking team has a racing problem

BMW E36 sedan sold
BMW E46 coupe sold
BMW E46 touring sold
BMW E90 face lift sold
LR discovery 3 sold
BMW E87 130i sold
Defender 90 (last ones produced) curently

mrzed

mrzed

Citaat van: stimmy op 18 oktober 2008, 19:19:03
@ Mrzed, idee toevallig opgedaan bij een tuningszaak(waarvan ik de naam hier niet kan vermelden  :neener: )

hehe 
had dit idee al lange tijd,toen ik deze zetel op de kop kon tikken heb ik niet getwijfeld om mijne bureau stoel ervoor te mollesteren  ;D

Met de tijd wil ik m nog vervangen door een bmw sport zetel of M3 zetel  8)

E36club.be

www.e36club.be
E36 ///M3 , play +++  --> ///M power!  -  E36 325I , play +++  -->Cruizer

Kristofm

Jirte

Citaat van: Kristofm op 20 november 2008, 14:32:14
mijne corradobureaustoel

wel gordel vastklikken als je op pc gaat he ;) dat je er niet afvliegt als je spint :p

Janske21

topic eens even van onder het stof halen  ::)

Beste,
Wie gebruikt er hier welke gamestoel? Ik ken de bekende merken als secretlab, vertgear, akracing, sharkoon, Noblechairs, trust ...
Maar wat geeft nu de beste stoel naar waarde.
Secretlab zijn vette stoelen en wrs ook goede kwaliteit maar vind persoonlijk 5-600€ toch een hoop geld voor een stoel.
Dus alle ervaringen van eender welke gamestoel zijn welkom.
Even meegeven dat ik 1.94m ben en tss de 90 en 95kg schommel.

Volgens de filmpjes en reviews komt de secretlab Titian evo 2022 het beste uit de test voor gamestoel.
Een ergonomische stoel blijft blijkbaar nog steeds het best al kosten deze nog eens dubbel zoveel.

Grts,
Steven

dadoke

Citaat van: Janske21 op 19 december 2022, 14:03:25topic eens even van onder het stof halen  ::)

Beste,
Wie gebruikt er hier welke gamestoel? Ik ken de bekende merken als secretlab, vertgear, akracing, sharkoon, Noblechairs, trust ...
Maar wat geeft nu de beste stoel naar waarde.
Secretlab zijn vette stoelen en wrs ook goede kwaliteit maar vind persoonlijk 5-600€ toch een hoop geld voor een stoel.
Dus alle ervaringen van eender welke gamestoel zijn welkom.
Even meegeven dat ik 1.94m ben en tss de 90 en 95kg schommel.

Volgens de filmpjes en reviews komt de secretlab Titian evo 2022 het beste uit de test voor gamestoel.
Een ergonomische stoel blijft blijkbaar nog steeds het best al kosten deze nog eens dubbel zoveel.

Grts,
Steven

Ik heb een gebruikte/refurbished ergo-stoel, een BMA Axia, vele jaren terug gekocht voor 250 euro denk ik, nieuwprijs +1000 euro.
Kan versteld worden in alle mogelijk richtingen, en fyi, mijn maten zijn quasi dezelfde.

Mijne kwam van ED office
https://www.bureaumeubilair.be/product/bstbma4dalgcanaryalu-bma-axia-classic-office/
https://www.bureaumeubilair.be/product/bstbmaoffplusbl-bma-axia-office-classic-plus/

Op 2ehands zijn er andere aanbieders, deze bvb: https://www.2dehands.be/u/offeco/46215542/

Zo'n stoelen zijn 'afdankers' van grote bedrijven, meestal in prima staat.  Geef ze een goeie clean en je zit perfect voor een fractie van de nieuwprijs  :)

En als ik 1k euro zou willen uitgeven (wat niet zal gebeuren vermoed ik   ;D ), zou ik zeker de Logitech Herman Miller overwegen: https://eugaming.hermanmiller.com/products/vantum-gaming-chair-obsidian

Iksree

Alfie ftw zoals dadoke zegt!
- Signature adjusted for being outdated-

Low Budget

Janske21

Bureaustoel is aangekomen, het is een noblechairs hero black edition geworden.
Ben er na +- 1u nog steeds tevreden over  :neener:

Snorkel

München - 3 - Die Gefallenen
München - Z - Der Friseur
Stuttgart - C - Der Zühalter

YS1997

Bezit hier toevallig iemand een Secretlab stoel? Zo ja, is het een goed merk? Ben op zoek naar een nieuwe stoel sinds mijn huidige al goed versleten is.