Wat is er mis met onze sponsor BIMMER ID

Gestart door Pjetrof, 28 augustus 2022, 19:41:53

Pjetrof

Kan deze sponsor op geen enkele manier bereiken.
Telefonish.
Email.
PM.
HIER VERSCHEIDENE KEREN DE VRAAG GESTELD.
KRIJG VAN DE MAN HIMSELF NIETS LIJKT VAN DE AARDBOL VERDWENEN TE ZIJN.
natuurlijk de geplande retrofits en codering, daar zal ik iemand anders  voor moeten zoeken. (Iemand intresse)
Kan iemand me vertellen of de man nog actief deelneemt aan dit forum, en (ik zit niet zo vaak op forums) of dat de gewoonste zaak van de wereld is mensen te negeren is. Voor een forum als dit vindt ik dit niet kunnen.
Hoor het graag als er anderen anders over denken.
F33 428i

flash

Ook wel benieuwd naar alternatieven regio Oost-Vlaanderen

'11 Opel Vectra A 1.8 GLS => verkocht '13-'14 BMW e34 525i touring '94 => verkocht '14-? BMW e30 324td touring '89 => ongeval en afbraak '16-? BMW e30 324td touring '90 => project
'11-'13 Audi A4 B6 1.9 TDI '01 => verkocht '13-'15 BMW e30 320i=>325i 24v 4d '84 => verkocht '15-? BMW e34 M5 3.6 '89 => garage queen '17-? BMW e30 316i touring '94 => afbraak?
'11-'14 BMW e30 320i NFL 4d '87 => ongeval en afbraak '13-'16 BMW e30 324td 4d '90 => ongeval en afbraak '15-'18 Citroën Berlingo LV 1.6 HDI '06 => verkocht '18-? Nissan Terrano II LV 3.0 TDi '04 => daily beast
'12-'13 BMW e30 318i touring '89 => afbraak [/

Janske21

Wat ik hier lees is het gewoon problematisch om hem te bereiken (via welke manier dan ook).
Of wel draait zijn zaak zo goed dat hij al het werk niet aan kan of iets met de spreekwoordelijke klak en voeten  ::)  ...

Pjetrof

Tja
Goed draaien slecht zaken.
Klak geen klak
Er is nog iets als elementaire beleefdheid.
Dat is mijn persoonlijke mening.
F33 428i

Snorkel

Deze man heeft in het verleden al heel veel tevreden mensen over de vloer gehad. Daar zijn posts genoeg over te vinden.

Misschien is hij gewoon op vakantie of heeft hij persoonlijke redenen waarom hij niet bereikbaar is.
München - 3 - Die Gefallenen
München - Z - Der Friseur
Stuttgart - C - Der Zühalter

Pjetrof

Citaat van: Snorkel op 29 augustus 2022, 09:04:51
Deze man heeft in het verleden al heel veel tevreden mensen over de vloer gehad. Daar zijn posts genoeg over te vinden.

Misschien is hij gewoon op vakantie of heeft hij persoonlijke redenen waarom hij niet bereikbaar is.

Zou kunnen.
Mijn mening blijft hetzelfde.
Inderdaad op forum te vinden ben niet de eerste en enigste.

F33 428i

Tom

Citaat van: Pjetrof op 29 augustus 2022, 11:37:52
Zou kunnen.
Mijn mening blijft hetzelfde.
Inderdaad op forum te vinden ben niet de eerste en enigste.

Je bent een maand lid, wanneer heb je hem de eerste keer gecontacteerd ?
Nur Tote Motoren werden beatmet

Pjetrof

Citaat van: Tom op 29 augustus 2022, 11:43:09
Je bent een maand lid, wanneer heb je hem de eerste keer gecontacteerd ?

Tja vind niet dat ik me nu moet gaan verantwoorden, maar als je weet dat ik een maand lid ben, wat heeft dit überhaupt maar ook iets te maken met mijn vraag!, weet je ook dat ik hem sinds 6 augustus probeer te bereiken.
En dan weet je ook dat ik niet de eerste en de enigste ben die dit probleem heeft aangekaart!
Fijn dat je voor de man opkomt.
Maar een berichtje mailtje of wat dan ook in deze tijd is een kleine moeite om iemand iets te laten weten!
Zo dit topic mag voor mij gesloten worden.
Laat het ons vriendelijk houden en over auto's spreken. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
F33 428i

Tom

Citaat van: Pjetrof op 29 augustus 2022, 11:53:50
Tja vind niet dat ik me nu moet gaan verantwoorden, maar als je weet dat ik een maand lid ben, wat heeft dit überhaupt maar ook iets te maken met mijn vraag!, weet je ook dat ik hem sinds 6 augustus probeer te bereiken.
En dan weet je ook dat ik niet de eerste en de enigste ben die dit probleem heeft aangekaart!
Maar een berichtje mailtje of wat dan ook in deze tijd is een kleine moeite om iemand iets te laten weten!
Laat het ons vriendelijk houden en over auto's spreken. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Dat wilt zeggen dat je maximum een maand geleden contact zou hebben kunnen opgenomen, verder sluit ik me dan aan bij Snorkel.

Effe for the record: ik ken de persoon in kwestie niet, coderen interesseert mij nul komma nul  gezien ik enkel met middeleeuwse auto's rij

Nur Tote Motoren werden beatmet

Pjetrof

F33 428i

Pannenkoek

Citaat van: Pjetrof op 29 augustus 2022, 11:53:50

Verlof is een mogelijkheid waar ik als eerste zou aan denken, maar mogelijk heeft de man ook ernstige problemen. Eventueel ziekte bij zichzelf of bij een gezinslid. Ik ga eerlijk zijn dat ik een eventueel bijberoep dan ook even volstrekt zou negeren. Het is voor ons zeer makkelijk om nu te zeggen dat wij het anders zouden doen, maar hopelijk ervaren we eventuele situaties als deze dan nooit.

Het lijkt me sterk dat er kwaad opzet in het spel is. Als hij een sponsor is, ergo: centjes dropt in de spreekwoordelijke gleuf van het spaarzeugje van het forum, dan lijkt het mij zo te zijn dat hij zijn business wenst uit te breiden. Door nog niet betaald hebbende klanten te negeren en dus omzet/winst te mislopen, lijkt het me een rare strategie te zijn.

Verder heb ik met de 100 procent publiek beschikbare info die te vinden is (als te zien op een welbepaald sociaal medium), even snel gezocht welke beroepsactiviteit als aangegeven in de eveneens publiek beschikbare KBO op deze vestigingsentiteit plaats vindt. Daar wordt enkel een activiteit, sinds kort, uitgebaat door een vermoedelijke damespersoon van het waarschijnlijk vrouwelijke geslacht (de overheid vermeldt niet de pronouns) die ik niet meteen lieer aan een autocoderingsservice. U kunt er misschien wel terecht om een oplossing te vinden voor de stress die u ondervindt door het uitblijven van de codering.

Mogelijk is de sponsor zijn zaak gestopt (op dit adres) en bevindt hij zich nu zelfs ergens anders met andere contactgegevens, hoewel weinig waarschijnlijk.

Ik ga voorlopig nog uit van het goede van de mens en gok op een tegenslag (of serie van) die rare dingen doen met iemands mindset. Wees vergevingsgezind, u bent tenslotte alsnog geen geld verloren.

Grote Smurf

Vroeger was alles beter ,zelfs mijn exen
E46///M3 sold
E39///M5 sold 🤦�♂️
Megane Rs sold
GolfVI Gti sold
GolfVII R sold

order66

Grote Smurf

Dacht dat hij ergens ver weg (limburg) zijn business heeft,sowieso zijn ze daar wat trager  >:D
E46///M3 sold
E39///M5 sold 🤦�♂️
Megane Rs sold
GolfVI Gti sold
GolfVII R sold

Pjetrof

F33 428i

Iksree

Citaat van: Grote Smurf op 30 augustus 2022, 13:04:13
Dacht dat hij ergens ver weg (limburg) zijn business heeft,sowieso zijn ze daar wat trager  >:D
Mah nondedju!
- Signature adjusted for being outdated-

FJRdude

Citaat van: Grote Smurf op 30 augustus 2022, 13:04:13

Laat het denken over aan anderen.....   Meerhout = Prov Antwerpen  :greddy:
Hans is echter wel afkomstig uit Limburg, vandaar dat hij zo slim is   :)
Je leeft maar 1 keer?  Neen, leven doe je elke dag, sterven, dat doe je maar 1 keer.

Low Budget

Citaat van: FJRdude op 31 augustus 2022, 14:07:07
Laat het denken over aan anderen.....   Meerhout = Prov Antwerpen  :greddy:
Hans is echter wel afkomstig uit Limburg, vandaar dat hij zo slim is   :)

:bow:

Mvg
Low budget

KITO

ik heb hans aangesproken, hans zal zeker reactie geven, hans is good  :thumbsup:
BMW e90 ///M3 -  BMW e92 ///M3 - BMW e46 ///M3 - Hyundai i30NP - BMW F80 ///M3

Pjetrof

Fijn heb respect voor de situatie die hij aanhaalde maar wacht ondertussen, zonder enig contact, 3 weken op offerte!
F33 428i

Pjetrof

Ben ondertussen al meerdere maanden lid.
Deze boardsponsor is een Joke!
Na mijn vorige passaten hier. Heb ik 1 maal telefoon gehad met een excuse dat ik om mail moest zetten wat ik wilde.hij ging per direct antwoorden 6 maanden verder die man kan heel goed in ijs werk zijn.
Maar is de grootste onbeschofte boer die ik ooit ben tegengekomen
F33 428i

JC1986

Ook hier geen antwoord gekregen op meerdere mails, dan maar ergens anders.

FJRdude

Citaat van: Pjetrof op  8 januari 2023, 19:30:48Ben ondertussen al meerdere maanden lid.
Deze boardsponsor is een Joke!
Na mijn vorige passaten hier. Heb ik 1 maal telefoon gehad met een excuse dat ik om mail moest zetten wat ik wilde.hij ging per direct antwoorden 6 maanden verder die man kan heel goed in ijs werk zijn.
Maar is de grootste onbeschofte boer die ik ooit ben tegengekomen

Edit by iks
Je leeft maar 1 keer?  Neen, leven doe je elke dag, sterven, dat doe je maar 1 keer.

Pjetrof

Ik krijg hem niet te pakken.
Heb het niet nodig om af te geven op een persoon die ik helemaal niet ken.
Maar als je het nodig vind om het zo op te nemen voor hem, en als jij zo direct contact met hem kunt hebben, vraag het hem dan of hij ooit na zich geëxcuseerd te hebben, antwoord heeft gegeven op mijn laatste mail.
En wat betreft het knikkeren.

-edit by Iks -
F33 428i

Pjetrof

Citaat van: JC1986 op 18 januari 2023, 16:51:56Ook hier geen antwoord gekregen op meerdere mails, dan maar ergens anders.

Citaat van: FJRdude op  2 februari 2023, 20:01:55Ga knikkeren kerel, ge zijt al een half jaar aant afgeven op Hans, en ik slaag er wel in om er meteen mee in contact te komen en er langs te gaan. Wat bezielt u om het hier af te geven?  :iono:

Dus blijkbaar ben ik niet alleen!!!!
F33 428i

Grote Smurf

Citaat van: Pjetrof op  3 februari 2023, 13:30:53Ik krijg hem niet te pakken.
Heb het niet nodig om af te geven op een persoon die ik helemaal niet ken.
Maar als je het nodig vind om het zo op te nemen voor hem, en als jij zo direct contact met hem kunt hebben, vraag het hem dan of hij ooit na zich geëxcuseerd te hebben, antwoord heeft gegeven op mijn laatste mail.
-edit by Iks-

Knikkeren zal moeilijk gaan,zijn lange tenen zitten in de weg.
E46///M3 sold
E39///M5 sold 🤦�♂️
Megane Rs sold
GolfVI Gti sold
GolfVII R sold