Main Menu

Realisaties

Gestart door Boin, 30 november 2014, 10:55:50

Janske21

Zijn weer leuke builds geweest denk, zeker die e36 vind ik top, old school racing  :D

Ik zie bij beide M2 dat ze de M2cs motorkap hebben geplaatst. Buiten dat deze misschien uit carbon is (lichter), heeft deze dan nog voordelen of is het puur esthetisch?

Iksree

- Signature adjusted for being outdated-

Tom

toch 1 van de betere threads op het forum :)
Nur Tote Motoren werden beatmet

b_ken

Ik vind het ook knap dat er toch nog liefhebbers zijn die dergelijke mods willen hebben EN dat ze de juiste man voor de job vinden.
:bow: voor beiden.

KenM3

Zeer knappe projecten 👍, voor de autoliefhebber lijkt dit zeker een juist adres om de auto met een gerust hart achter te laten.
Tegenwoordig is het ook niet zo eenvoudig meer om een gepassioneerde zaak te vinden waar men nog service kent en liefde voor de job heeft ipv ongeïnteresseerd bandwerk.

dannyro

Citaat van: KenM3 op 19 augustus 2022, 09:33:23
Zeer knappe projecten 👍, voor de autoliefhebber lijkt dit zeker een juist adres om de auto met een gerust hart achter te laten.
Tegenwoordig is het ook niet zo eenvoudig meer om een gepassioneerde zaak te vinden waar men nog service kent en liefde voor de job heeft ipv ongeïnteresseerd bandwerk.

+100 Boin is een vakman, en dan nog eens een zeer aangename kerel :thumbsup:
E91 325D LCI powered by Heinz Sold
F11 535D Sold
F31 Alpina B3 Biturbo Sold
E34 535i
C63 V8

Boin

Citaat van: Janske21 op 18 augustus 2022, 22:12:50
Zijn weer leuke builds geweest denk, zeker die e36 vind ik top, old school racing  :D

Ik zie bij beide M2 dat ze de M2cs motorkap hebben geplaatst. Buiten dat deze misschien uit carbon is (lichter), heeft deze dan nog voordelen of is het puur esthetisch?
-12kg en betere koeling.
Maar de meeste doen het uiteraard voor het esthetische.  :)

Boin

Citaat van: KenM3 op 19 augustus 2022, 09:33:23
Leuk om te lezen, bedankt!  :)

Avus_3.0

Stuk voor stuk dikke builds  >:D :drool: >:D
* Skoda Octavia RS245 (Daily): Motec Gt-one wheels en eibach springs
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Karbonius veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Boin

F82M4
- koeler pakket
- downpipes
- chargepipes
- crankhub fix

Bananenman

Hebt ge mijn carterventilatie al kunnen verkopen?

Anders een warme oproep aan alle BB-leden met een R56 Cooper S -> BHT kan uw olieverbruik mild laten dalen!  :toofunny:

RDH

Citaat van: Bananenman op 19 augustus 2022, 14:01:30
Hebt ge mijn carterventilatie al kunnen verkopen?

Anders een warme oproep aan alle BB-leden met een R56 Cooper S -> BHT kan uw olieverbruik mild laten dalen!  :toofunny:

geen olie er in doen helpt ook