Nieuws:

Welkom op BimmerAndMore

Main Menu

2023- Bmw -G87 M2 in order Sapphire black

Gestart door dave72, 23 januari 2023, 16:11:59

dave72

Heb sinds vorig jaar 12/10/22 de nieuwe Bmw G87 in bestelling in de zwarte kleur, er gaat waarschijnlijk erna een wrap opkomen in khaki green.
Levering normaal mei 2023
BMW G20 330E
BMW E36 325i oldtimer
BMW M2 G87 in order

Avus_3.0

Klinkt veel belovend.  :thumbsup:
Ben ook wel fan van het urban green bij Bmw en Black olive green bij Porsche, benieuwd hoe het op de nieuwe M2 gaat staan...
* Skoda Octavia RS245 (Daily): Motec Gt-one wheels
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

pantani

Ik heb op het punt gestaan om een G87 te bestellen in Zandvoortblauw met de performance parts, maar ben dan toch maar bij onze 1ste keuze gebleven omdat ik
hem toch niet had in "het echt" heb kunnen zien.
Maar in tegenstelling tot vele anderen vind ik dit wel een prachtige wagen  :thumbsup: ... maar net nni zo mooi als een G82 ...  ;D

Proficiat alvast en je gaat er veel plezier aan beleven  :thumbsup:

kietekiet

Proficiat alvast! Vind saphire black het mooiste passen bij de nieuwe M2, maar Khaki green zal hem speciaal maken, En het leuke aan zo'n wrap is dat als je het moe bent gezien je het er gewoon terug vanaf trekt en uw originele lak blijft beschermd. Zoek wel een goeie wrapper, sommige snijden te diep met snijfouten in de lak als gevolg..  zoek u ne goeie, t'zou anders zonde zijn.
Winter sleep for an M2 is the same if there is a tasty candy in the cupboard, but you are not allowed to touch it.

dave72

Toch twijfel ik soms nog om het Toronto red te nemen,  heb nog 2 weken om te beslissen
BMW G20 330E
BMW E36 325i oldtimer
BMW M2 G87 in order

Win