Nieuws:

Welkom op BimmerAndMore

Main Menu

2023 - U11 - X1 sDrive18i M-sport

Gestart door PIRRE., 17 januari 2023, 17:42:53

PIRRE.

Hi

Half november getekend voor een x1 voor mijn vrouw. De uiterste leverdatum was Januari 2024. Meer dan een jaar dus.

Midden vorige maand kreeg ik bericht dat er een x1 ging binnenkomen met dezelfde specs als de onze. We konden deze krijgen 15 februari als we wilden. Deze x1 was een full option. Alles aangevinkt behalve scheidingsnet en trekhaak. Maar dat was geen punt. Hij was ook wat duurder omdat hij verschillende opties heeft die wij niet hadden aangevinkt. Na wat overleg tot een akkoord gekomen en mogen we de x1 afhalen de 15/2.

Belangrijkste opties:
Portimao blauw
19" wielen
Volleder vernasca interieur
M pack
Hud
Pano dak
Harman kardon
Driving assistant pack pro
3d parking
Adaptieve led koplampen
Zwarte grill
Premium pack pro

Meer en betere foto's volgen zodra we deze hebben.

Gr
BMW E46 ///M3 coupe 2004 silbergau ---> sold
BMW F87 ///M2 competition 2018 Hockenheim Silber---> sold
BMW G80///M3 competition 2022 isle of man green --->daily
Kreidler RS 50 golfgrun 5 bak 1979 ---> cafe moto 60cc KT 6 poorter - 20mm mikuni - homoet/baan uitlaat - 9,5 pk

We will never see high revving motors pushed far like the S54 from BMW ever again, and that my friends is not joy, it's sad.

pukkie007

Dat lijkt mij een serieuze meevaller.  :thumbsup:

Ik ben echt geen fan van de combi blauw-zwart, maar de wagen an sich lijkt me één van de betere modellen momenteel. Wrs niet de grote luxe maar wel een zeer degelijke alles-kunner.

Veel succes en plezier ermee.

Dirk9700

JC1986

Mooie wagen! Wij zijn aan het kijken voor de X1 30e, wel andere kleurstelling als deze.
Geniet ervan!

dannyro

Proficiat Pirre, dat is een meevaller. Succes gewenst :thumbsup:
E91 325D LCI powered by Heinz Sold
F11 535D Sold
F31 Alpina B3 Biturbo Sold
E34 535i
C63 V8

Avus_3.0

Dat ziet er idd een mooie daily voor de vrouw.  :thumbsup:
* Skoda Octavia RS245 (Daily): Motec Gt-one wheels
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

kermit954

Hier hetzelfde probleem. Begin oktober X1 sDrive20i besteld. Aanvankelijke uiterste leverdatum begin april 2023. Nu al verschoven naar mei/juni.
Blijkbaar heeft BMW België te weinig productieslots gereserveerd voor de nieuwe X1. Eigenlijk onbegrijpelijk voor zo'n populaire wagen in de lease.
Momenteel een levertijd van 16 tot 18 maanden.

PIRRE.

Citaat van: kermit954 op 21 januari 2023, 08:56:37Hier hetzelfde probleem. Begin oktober X1 sDrive20i besteld. Aanvankelijke uiterste leverdatum begin april 2023. Nu al verschoven naar mei/juni.
Blijkbaar heeft BMW België te weinig productieslots gereserveerd voor de nieuwe X1. Eigenlijk onbegrijpelijk voor zo'n populaire wagen in de lease.
Momenteel een levertijd van 16 tot 18 maanden.
Kan wel kloppen hoor over de 'productieslots'. Toen we de onze bestelde hebben ze er ook iets over verteld.

Ik denk dat er vooral hoge aantal productieslots zijn voor de hybride en elektrische x1'en. Vooral omdat de x1 een favoriete leasing wagen is.
Atlas Copco heeft vorig jaar in 1 keer 200 x1'en besteld.
Kreidler RS 50 golfgrun 5 bak 1979 ---> cafe moto 60cc KT 6 poorter - 20mm mikuni - homoet/baan uitlaat - 9,5 pk

We will never see high revving motors pushed far like the S54 from BMW ever again, and that my friends is not joy, it's sad.

3shaw

Prachtige X1, veel mooier dan de vorige generaties imo!
Life is too short to drive boring cars
2017 BMW M140ix stage 2+

Iksree

- Signature adjusted for being outdated-

Alexx

2018 BMWM2 LCI. Mperformance exh - Akrapovic Sportcat - Bilstein B16

www.instagram.com/UNITM.be High End Detailing

PIRRE.