Main Menu

F1 seizoen 2017

Gestart door Phantom Five, 26 maart 2017, 03:34:48

Phantom Five

Als fervent F1 liefhebber ben ik blij dat het seizoen 2017 eindelijk terug van start gaat en mijn favoriete rijder start al dadelijk van de pole position  :exited:.
Ik kijk er al naar uit en zeker nu dat er meer concurrentie is doordat Ferrari en andere teams forse vooruitgang geboekt hebben. Dit maakt dat het een mooi spannend seizoen zal worden  :thumbsup:
'Two things are infinite. The Universe and human stupidity. And I'm not sure about the Universe.'

Low Budget

saaie race met terechte winnaar, op naar 20u voor een spannende race in motogp!!!
Daar heeft de electronica niet alles te zeggen.

MVG
Low Budget

Bart25277

Onze Belg op 13, ik dacht dat valt nog mee, tot ik hoorde dat er 7 afvallers waren van de 20  ;D
BMW M4 Cabrio Austin Yellow - Mercedes C63s AMG Break - BMW F11 520d Touring M-pack - BMW E92 M3 Alpinweiss manueel - BMW E46 M3 cabrio carbonzwart CSL airbox - BMW E36 M3.2 Cosmoszwart

!!! You can't drive your bank account ;-) !!!

Zaskar

Citaat van: Low Budget op 26 maart 2017, 12:17:04
saaie race met terechte winnaar, op naar 20u voor een spannende race in motogp!!!

MVG
Low Budget

:thumbsup:

Trotterke

Citaat van: Bart25277 op 26 maart 2017, 12:27:37
Onze Belg op 13, ik dacht dat valt nog mee, tot ik hoorde dat er 7 afvallers waren van de 20  ;D

Hij heeft tenminste uitgereden met dat krel

Sent from my iPhone using Tapatalk
Trotterke: - Mini Cooper S Cabrio (R53)
Before:X5 m50d (E70) / 535d (E61) - 525d (E39) Touring

Draje

Citaat van: Trotterke op 26 maart 2017, 14:31:52
Hij heeft tenminste uitgereden met dat krel

Sent from my iPhone using Tapatalk

Inderdaad  ^-^

Denk niet dat we al te veel moeten verwachten van    McLaren Honda Formula 1 Team voor de wintertesten. Ervaring opdoen en mooie dingen laten zien

Zaskar

Wat een mooie race was dit zeg bij de Motogp,spanning tot het laatste moment ,hopelijk kan de F1 dit ook de komende races.
Anders ga ik serieus moeite hebben om wakker te blijven. :)

FJRdude

Citaat van: Low Budget op 26 maart 2017, 12:17:04

MVG
Low Budget

Eerste race was idd af, van die Zarco wil ik meer zien  :)
Misschien een apart motogp topic maken  >:D
Je leeft maar 1 keer?  Neen, leven doe je elke dag, sterven, dat doe je maar 1 keer.

Avus_3.0

Citaat van: FJRdude op 27 maart 2017, 08:29:54

+1 

Formule 1 volg ik niet zo wegens te saai en is te veel afhankelijk van de wagen (budget) :gayfight:
* Skoda Octavia RS245 (Daily): Motec Gt-one wheels en eibach springs
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Karbonius veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Low Budget

Citaat van: FJRdude op 27 maart 2017, 08:29:54

En hoe strak staat Rossi :wow: Lijkt 10 jaar jonger.
Marquez had zijne harde voorband niet mogen wisselen vrees ik.
Ben wel te vinden voor Marquez zijne brute rijstijl/ daarmee ook een zwak voor The maniac en Cal.

En Zarco kan een potje rijden maar vraagt zeer veel van de banden, vandaar zijn schuiver denk ik. :iono:
Gaat dit tempo geen 20 ronden kunnen aanhouden met een Tech 3?

MVG
Low Budget

Blue

Blijft wel grellig dat top speed verschil met de ducs.

En doe het maar na...als bompa tussen dat jong geweld!

erq

Balls of steel titanium die mannen!  :wow:
"That's thirty minutes away. I'll be there in ten."  Winston Wolf  – Pulp Fiction

E61 535da  - E86 Z4 QP 3.0si - A6 2.7 Biturbo - F11 525da - F31 330d

Blue

340 op nen moto!!!
Das hard zenne...en dan gewoon inremmen en platleggen....

Avus_3.0

Citaat van: Blue op 28 maart 2017, 21:53:07
340 op nen moto!!!
Das hard zenne...en dan gewoon inremmen en platleggen....

In 2016 heeft Iannone er zelfs 351,2 km/h gehaald, das's nog eens +/-10km/h sneller  :wow:
* Skoda Octavia RS245 (Daily): Motec Gt-one wheels en eibach springs
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Karbonius veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

M-Power

Blijkbaar gebruiken ze bij sommige F1-teams nu een van dieselmotoren met indirecte injectie afgeleidde techniek voor de ontsteking : de bougie wordt in een voorkamer geplaatst en ontsteekt daar een deel vh mengsel , dat via aantal gaatjes de rest vh mengsel in de hoofdverbrandingsruimte ontsteekt , hierdoor is er verbranding over een groter oppervlak en vollediger dan als de bougie rechtstreeks in hoofdverbrandingsruimte mengsel ontsteekt (daar verloopt verbranding meer kegelvormig )

! No longer available

! No longer available

! No longer available

Draje

Nu kan hij zelf niet meer starten Stoffel... Het gaat niet goed met McLaren..

Wel mooi dat Ferrari met Vettel en Iceman zich kunnen mengen met de Merc's  ^-^

M-Power

Citaat van: Draje op 16 april 2017, 18:28:06
Nu kan hij zelf niet meer starten Stoffel... Het gaat niet goed met McLaren..

Wel mooi dat Ferrari met Vettel en Iceman zich kunnen mengen met de Merc's  ^-^

Vandoorne: "McLaren moet leren uit verrassend goede testdag" : http://www.gva.be/cnt/dmf20170422_02846393/vandoorne-mclaren-moet-leren-uit-verrassend-goede-testdag

McLaren is verward door probleemloze testdag met Honda-motor : http://www.gva.be/cnt/dmf20170423_02846654/mclaren-is-verward-door-probleemloze-testdag-met-honda-motor

JanE46M3

Citaat van: Phantom Five op 26 maart 2017, 03:34:48
Als fervent F1 liefhebber ben ik blij dat het seizoen 2017 eindelijk terug van start gaat en mijn favoriete rijder start al dadelijk van de pole position  :exited:.
Ik kijk er al naar uit en zeker nu dat er meer concurrentie is doordat Ferrari en andere teams forse vooruitgang geboekt hebben. Dit maakt dat het een mooi spannend seizoen zal worden  :thumbsup:

Wie is jouw favoriete rijder @Phantom Five ? Van mij is dat Barichello  8)

Phantom Five

Citaat van: JanE46M3 op 23 juni 2017, 16:06:28

Wie is jouw favoriete rijder @Phantom Five ? Van mij is dat Barichello  8)
Mijn grote favoriet all time ever is Ayrton Senna maar ja die is er helaas niet meer.
Nu is Lewis Hamilton reeds jaren mijn favoriet.
Maar Barichello is toch ook gestopt met racen  :thinking:
'Two things are infinite. The Universe and human stupidity. And I'm not sure about the Universe.'

Motorsport88

Citaat van: Phantom Five op 24 juni 2017, 03:55:40
Mijn grote favoriet all time ever is Ayrton Senna maar ja die is er helaas niet meer

Dobble Tcheck! Held.

Verstuurd vanaf mijn E6853 met Tapatalk

Phantom Five

Citaat van: Motorsport88 op 24 juni 2017, 05:19:09

Dobble Tcheck! Held.

Dat is ook aan uw avatar te zien  :)

Motorsport88

Citaat van: Phantom Five op 24 juni 2017, 05:55:50
Dat is ook aan uw avatar te zien  :)
Idd, en ik noem ook Senna 👍😎

Phantom Five

Citaat van: Motorsport88 op 24 juni 2017, 05:59:04
Idd, en ik noem ook Senna 👍😎

8) :thumbsup:

RDR

T is misschien tekenend dat er niet veel commentaar wordt gegeven hier op F1 2017. Zelf heb ik dit jaar nog geen 15min kunnen kijken zonder te realizeren dat ik beter iet anders zou doen. Jammer voor stadsgenoot Stoffel maar met die rammelbak kan hij ook niks uitsteken dus tja...

Wie Le Mans gezien heeft dit jaar (of er was...ikke jaloers..) die weet dat we geen boodschap hebben aan F1. F1 is reclame en technologie, een hele race u inhouden en rekenen. Le Mans is racen, emotie, drama en 24u volle gas. Volgend jaar ben ik er terug zelve en niks gaat mij tegenhouden....
2005 Lotus Elise 111R - FOR SALE
2008 BMW M3 - SOLD
1978 BMW 316  -OVER MY DEAD BODY

Daily: 2014 BMW X5 35d stage 1 (His) / 2014 BMW X3 28i (Hers)

Draje

Met de nieuwe Honda motor lijkt Stoffel het beter te doen :) 
Ook Alonso was verheugd in de quali's, helaas voor de race

Er is nog wat hoop voor hem

devilxtreme

Citaat van: RDR op 24 juni 2017, 14:07:10
T is misschien tekenend dat er niet veel commentaar wordt gegeven hier op F1 2017. Zelf heb ik dit jaar nog geen 15min kunnen kijken zonder te realizeren dat ik beter iet anders zou doen. Jammer voor stadsgenoot Stoffel maar met die rammelbak kan hij ook niks uitsteken dus tja...

Wie Le Mans gezien heeft dit jaar (of er was...ikke jaloers..) die weet dat we geen boodschap hebben aan F1. F1 is reclame en technologie, een hele race u inhouden en rekenen. Le Mans is racen, emotie, drama en 24u volle gas. Volgend jaar ben ik er terug zelve en niks gaat mij tegenhouden....

Ik deel uw mening. F1 is de naam koningsklasse niet meer waard. Vroeger keek ik op naar de mannen. Toen mijn vader keek dan zat ik op de eerste rij.
Alleen is de evolutie, technologie en veiligheid van de sport de grootste vijand geworden. Karting is veel mooier om te zien om elke bocht op de limiet die kart te plaatsen en close racen. En dat is maar waar het begint, en eigenlijk nog het beste  ::).
Vroeger moesten de rijders nog het gas echt doseren want de wagens waren nerveus op het gas. Met een manuele versnellingsbak was het enorm hard werken om terug te schakelen en tiphielen en nog de racelijn goed te hebben. Dat was de tijd van de beste rijders. F1 anno 2017 is playstation irl :thumbdwn:.
Inhalen met DRS :wtf:. Ze hebben het al zo ver gekregen dat ze het in de opstapklassen van de Formule wagens, GP2, Formule 2, World series van Renault en zelfs DTM het leren hoe het NIET MOET :censor:
Als ik aan F1 denk

Dan mag Hamilton zichzelf de beste vinden :blah:. Maar de helden zijn van een ander tijdperk :neener:

devilxtreme

Ik ben meer fan van 2 wielers. MotoGP, Moto2, Superbike. Daar bestaan legendes :bow:

Spasta

Kent iemand een goede livestream van F1? Liefst met engelse of duitse commentaar.
Frans spreek ik niet spijtig genoeg...
Wil graag de start zien

pj311

Citaat van: Spasta op  3 september 2017, 12:44:17
Kent iemand een goede livestream van F1? Liefst met engelse of duitse commentaar.
Frans spreek ik niet spijtig genoeg...
Wil graag de start zien
http://www.totalsportek.com/formula-1-live-stream/