Nieuws:

Welkom op BimmerAndMore

Main Menu

2016 - F82 - ///M4 - Wit

Gestart door Floere Frans, 7 november 2020, 18:27:05

Floere Frans

Ik wil de 4 chroom uitlaattips van mijn standaard uitlaat vervangen door zwarte of carbon exemplaren. Volgende zomer ben ik van plan om een andere uitlaat te steken of op zijn minst een andere einddemper. Kan er mij iemand de diameter laten weten van een BMW M Performance uitlaat en de diameter van een standaard uitlaat die er nu op zit ? Ik heb geen schuifmaat en vele M3 en M4 bezitters gaan me waarschijnlijk het antwoord snel kunnen geven. Ik zou het namelijk zonde vinden als ik nu zwarte of carbon eindtips koop en deze dan achteraf op de BMW M Performance uitlaat niet meer kan gebruiken. Alle tips over eindtips zijn welkom  :)

Isi

Tip; Laat de chroom voorlopig staan  ;)
Eindtips kosten redelijk wat als je deftige wilt, dus weggesmeten geld als je de uitlaat toch gaat vervangen.
Bij een M-performance uitlaat staat er een  :///M: in de buis gedrukt en de carbon eindtips hebben een uitsparing zodat je dit kan zien (zie foto)
M-performance heeft ook grotere diameter dan de originele.

btw; proficiat met de aankoop, prachtwagen!

Woodykipo

Kan je de M-performance uitlaat zelfs nog nieuw verkrijgen?Bij Salesafter en Leebmann24 alvast niet...

Isi

Citaat van: Woodykipo op 26 november 2020, 13:12:46
Kan je de M-performance uitlaat zelfs nog nieuw verkrijgen?Bij Salesafter en Leebmann24 alvast niet...

Er zijn er bij BMW nog 979 stuks in stock, leverbaar op 3 werkdagen  ;)

Weytie

Citaat van: Floere Frans op 26 november 2020, 11:45:17
Ik wil de 4 chroom uitlaattips van mijn standaard uitlaat vervangen door zwarte of carbon exemplaren. Volgende zomer ben ik van plan om een andere uitlaat te steken of op zijn minst een andere einddemper. Kan er mij iemand de diameter laten weten van een BMW M Performance uitlaat en de diameter van een standaard uitlaat die er nu op zit ? Ik heb geen schuifmaat en vele M3 en M4 bezitters gaan me waarschijnlijk het antwoord snel kunnen geven. Ik zou het namelijk zonde vinden als ik nu zwarte of carbon eindtips koop en deze dan achteraf op de BMW M Performance uitlaat niet meer kan gebruiken. Alle tips over eindtips zijn welkom  :)

Contacteer me even als je carbon tips wil ;) Ik kan eraan geraken aan zeer goede kwaliteit en een aanvaardbare prijs ;)

midas

Citaat van: Woodykipo op 26 november 2020, 13:12:46

De oorzaak was dat er eerder een probleem was met de stevigheid van deze uitlaten waarbij sommige exemplaren scheurden of haarscheurtjes vertoonden.
Ondertussen is dit probleem van de baan en de dempers zijn nu voorzien van verstevigingen.
De 979 stuks die nog voorradig zijn bij BMW zullen wel allen van de verstevigde versie zijn. :thumbsup:
Indien ik elektrisch wil rijden dan koop ik wel een step.

Michael V

Zeer dikke wagen met de perfecte velgen! :D voor sound vind ik een op maat gemaakte uitlaat het best. Behoud je het origineel en wat is nu 1 maal per jaar uw uitlaat wisselen :p
BMW E90 318d 2006 Heinz chipped 155pk
Land Rover Discovery 3 2007 190pk
Trailer suction hopper dredger 18000 pk 2011

Floere Frans

Deze week samen met Boosterkid onze M4's voorzien van zwarte carbon uitlaatstukken !  Zie het resultaat op mijn M4 op bijgevoegde foto's

midas

Indien ik elektrisch wil rijden dan koop ik wel een step.

Avus_3.0

Knappe update, hopelijk kan je ze zo mooi zwart houden.  :thumbsup:
* Skoda Octavia RS245 (Daily): Motec Gt-one wheels
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Floere Frans

Ik heb de wagen verkocht en heb voorlopig nog niets nieuws gekocht !  Ik heb geen haast  :neener:

FJRdude

Citaat van: Floere Frans op 25 januari 2023, 18:20:38Ik heb de wagen verkocht en heb voorlopig nog niets nieuws gekocht !  Ik heb geen haast  :neener:

Zonde 😢   Zo'n mooi exemplaar.....
Je leeft maar 1 keer?  Neen, leven doe je elke dag, sterven, dat doe je maar 1 keer.