Main Menu

2011 - E82 - 1///M Coupé BSM

Gestart door serial, 1 december 2013, 15:10:48

djemz

eigenlijk niet bij stilgestaan, is dat jou gewone nummerplaat? Kan toch bijna niet?

ps, als je liever hebt dat ik ze weg doe moet je het maar zeggen e
E36 320i
E91 318d

BIMMERWEST

serial

Hahah denk zelf dat ik me uw e91 herinner :)
Klote verkeer wel toen, ik moest rechtdoor maar gans mn vak stond stil door mensen die nog links wilden invoegen... :/

En das nog mijn 320d die jullie spotten hoor   :neener:  :-X
(Lang leve de DIV bij import!)

djemz

plots had ge toch wel een schoon gatje open e, kzag u plots voorbij knallen :D Dan wistk bijna zeker dat er ene van BB was :D
E36 320i
E91 318d

BIMMERWEST

serial

stond op 30/12 nét op nieuwe nummerplaten en diezelfde avond heeft er een voorrang-van-rechts-negerende-Jaguar-bestuurder zich in mijn linkerflank geboord.
2 jaar dromen van dit " :///M: onsterke"en dan de eerste dag op platen meteen een belachelijk ongeval, 2014 had beter kunnen beginnen...

Lijkt mij niet perte totale, al denk ik dat er weinigen na 1 dag meteen met een serieuze accidenté willen verder rijden.

Wordt vervolgd....

volonte

https://trackaday.be/
---
2022 GR Yaris trackpack
2020 Skoda kodiaq sportline
2024 Volvo XC40 recharge
---
Noteworthy exes: 1998 Z3 2.8 / 2001 E46M3 / R33 GTST / R32 GTR /  2003 E46M3 / 2014 FtypeV6S coup / 2013 TT RS / 2013 FtypeV6S roadster

serial

Citaat van: volonte op  2 januari 2014, 20:01:50
Say whut  :o

Aan niet eens 30km/u parking aan het zoeken :/
Ganse linkerflank, van voorste tot achterste fender, is ZWAAR gehavend :s
Heb langs passagierkant moeten uitstappen (zegt al iets) en heeft me 10min geduurd eer ik voldoende moed had de linkerkant eens te bekijken.

:jpshakehead:

Momenol

The Racecar - BMW E36 325iThe Oldie - E30 316i
The Roofless - Mazda MX-5 10th AEThe Blower - Audi S4 B5
The Boiler - BMW E39 530DThe Rotary - Mazda RX8
The Italian - Alfa 1.9 JTDmThat other Boiler - BMW E91 320D
69000 banpunten

d.fine

'My ears are bleeding, my spine has a performant deformity and my arse has lost all feeling. It's a bit hardcore but somehow strangely appealing'

volonte

https://trackaday.be/
---
2022 GR Yaris trackpack
2020 Skoda kodiaq sportline
2024 Volvo XC40 recharge
---
Noteworthy exes: 1998 Z3 2.8 / 2001 E46M3 / R33 GTST / R32 GTR /  2003 E46M3 / 2014 FtypeV6S coup / 2013 TT RS / 2013 FtypeV6S roadster

KayDiBee

Verdomme! Altijd balen  :thumbdwn:

Perfecte voorbeeld van wat ik altijd zeg.
Je mag nog zo voorzichtig zijn als je wil met u eigen wagen,
Ge moet maar 1 zot tegenkomen en tis van dat  :jpshakehead:
Link to the Noisy 335i!

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you."

M3Power79

Amai dit is klote om te lezen, veel succes met de administratieve afhandeling en hopelijk is de wagen snel hersteld!

styrke

Triestig om te lezen :-\
Idd zoals hierboven gezegd, je moet maar 1 zot tegenkomen :(
Hoop dat het snel in orde komt!
E46 - 318Ci (2013-2014)
E46 - 320D (2014)

E46 - 318D

serial

soit, het "wordt vervolgd"-verhaal helemaal vergeten, lang verhaal kort: auto is al een tijdje terug hersteld, gelukkig volledig in recht.
Eerste dag terug in mn bezit onmiddelijk trackday ecuyers gedaan, en het ///Monster(ke) is perfect genezen  :clap: :exited:

reff13

Fijuuuw, doet plezier om dat te lezen...

Krijg altijd kippenvel van die horrorverhalen  :o

serial

Citaat van: reff13 op 18 maart 2014, 17:04:55
Fijuuuw, doet plezier om dat te lezen...

Krijg altijd kippenvel van die horrorverhalen  :o

Kan er heel bijna om lachen gezien er altijd keerzijdes aan een medaille zijn, zelf een medaille van stront  >:(
Dankzij de goede tips van Boin en Duf een heel goeie (wel dure (#care) en trage) carrossier gevonden die zijn werk en vooral, het werk aan mijn wagen zeer serieus nam.
Heeft daardoor wel wat langer geduurd maar het resultaat liegt er niet om :)

Bvb 2x moeten teruggaan omdat eerst niks van audio het deed, en toen dat weer werkte, deed de claxon het niet meer.
Audio wist carrossier niet direct, dus meteen laten uitlezen (en "fixen") bij dealer. Was simpelweg connector hifi systeem die niet volledig recht op recht zat.
Claxon was de dealer die de zekering vergeten terugsteken was. Jaja, daarvoor in totaal 3 dagen extra met een toyota diesel mogen rijden  :jpshakehead:

On track was het direct merkbaar dat de auto gewoon perfect reed, wat nog voor kwaliteit van spuit- en polierwerk toch wel het allerbelangrijkste is.
Bevestiging/ontkenning van de kwaliteit van dat laatste zal wel nog volgen door Duf bij de eerstvolgende detailbeurt :)

De keerzijde van de stronten medaille is dat mijn bestuurderszijde binnenin helemaal nieuw is, i guess...
Alcantara is toch redelijk slijtagegevoelig en alles rond de bestuurder uiteraard het meest, ipv 40k km slijtage zit dat weer aan 0k
Idem schakelpook en alcantara cover en heb ook nog een rechter sideskirt liggen gezien die blijkbaar in sets komen.

Uiteraard zou ik er nooit voor kiezen, mja, al bij al valt het nog wel mee.
Maar dat weet ik pas nu ik terug een eindje met de auto rij en alles weer TOP is  :clap:

Duf

Duf

Citaat van: Extensis op 25 maart 2014, 23:26:12
Bij BHT veronderstel ik volgens zijn FB-pagina..? :P

>> Powerflex @ wishbones
>> BMS Oil Catch can

nope :) stond geparkeerd in lendelede :)

serial

Staat terug op OEM 19" zomersetup:

De winter/track velgen worden gepaint ipv telkens sukkelen met plasti dip na een trackday.
Resultaat zou iets moeten worden als op achterste velg op deze (slecht bewerkte) foto:

Gewoon om idee te geven van wat het zou moeten worden.

Daar komen vooraan 265/35 en achteraan 295/30 Toyo R888's op eens ze klaar zijn  :exited:

Powerflex @ Wishbones & BMS Oil Catch Can  zitten er dankzij BHT idd al op.
Hopelijk lukt het nog om de Wagner downpipes tegen donderdagavond te monteren want vrijdag heb ik reeds afspraak bij Beek Racing
voor een health check/remap.

Sorry @ BHT voor de krappe timing, my bad!  :-X

Ubetya

BMW 3 F30 328i - daily drive
BMW 1 E87 116i - sold!

Extensis

Laat ons keer weten hoe de fitting is van Wagner downpipes.. ^-^
Ofwel hoor ik het zaterdag van Wim! :thumbsup: Benieuwd hoe deze aanvoelt na DP's en remap! >:D
Zijn het race/sportcats? Of volledig catloos gegaan? >:D

joggink

Shit, ik ontdek nu pas je topic. Dikke kist!

Plastidip is geen zo'n strakke keuze voor track velgen  :greddy: Poederlak FTW, ik kan je alvast Decan Power aanraden in NIeuwpoort. Toppertje!

Zaterdag @BHT? Zondag Folembray?

serial

Citaat van: Extensis op 22 april 2014, 23:46:31
Laat ons keer weten hoe de fitting is van Wagner downpipes.. ^-^
Ofwel hoor ik het zaterdag van Wim! :thumbsup: Benieuwd hoe deze aanvoelt na DP's en remap! >:D
Zijn het race/sportcats? Of volledig catloos gegaan? >:D

catloos uiteraard! Turbo's wat sparen  >:D

Citaat van: joggink op 23 april 2014, 00:03:11
Shit, ik ontdek nu pas je topic. Dikke kist!

Plastidip is geen zo'n strakke keuze voor track velgen  :greddy: Poederlak FTW, ik kan je alvast Decan Power aanraden in NIeuwpoort. Toppertje!

Zaterdag @BHT? Zondag Folembray?

Thanks en idem! Was trouwens geestig om half-stuurlui aan wal te zijn bij uw rolkooi montage  :razz:
Ben er nog altijd nie over hoeveel vetter uw kleurencombo nu nog meer is dan ervoor  :bow:

velgen zijn nu binnen bij van leuchene in waregem, levert normaal ook goed werk maar was mn kleurensample al vergeten...  :P

Zaterdag en Zondag bij de keeskoppen Koningskesdag vieren, gene zever  ^-^ :toofunny:
Next track/drift dag probeer ik er sowieso bij te zijn, beetje hectische weken gehad en moeilijk vooruit te plannen.

serial

Heel saaie soundclip om stock sound vast te leggen voor de grootste mods.
Aan 1:10 zakken revs tot stationair, dan geef ik zelf gas tot 1200, 1400 en 2000rpm (ongeveer :) )

alsk da gat zo zie, ben ik een rear diffuser toch serieus aan het overwegen... :thinking: :iono:

plopperke69

joggink

Citaat van: serial op 23 april 2014, 00:18:14
Thanks en idem! Was trouwens geestig om half-stuurlui aan wal te zijn bij uw rolkooi montage  :razz:
Ben er nog altijd nie over hoeveel vetter uw kleurencombo nu nog meer is dan ervoor  :bow:

velgen zijn nu binnen bij van leuchene in waregem, levert normaal ook goed werk maar was mn kleurensample al vergeten...  :P

Zaterdag en Zondag bij de keeskoppen Koningskesdag vieren, gene zever  ^-^ :toofunny:
Next track/drift dag probeer ik er sowieso bij te zijn, beetje hectische weken gehad en moeilijk vooruit te plannen.

Thanks, afwisseling van de wacht zodat we om beurten konden roken terwijl Wim daar geplooid bouten aan het indraaien was :)
Ben benieuwd als uw velgen gaan af zijn. Sowieso volgende trackday (denk Ecuyers) wil ik een ritje passagieren bij u!