2011 - E82 - 1///M Coupé Milltek exhaust soundclip P12

Gestart door M3Power79, 15 juni 2011, 20:31:57

matthivdl

Dit is echt wel een droombak man man!  :exited:  :drool:
Veel rijplezier, dat zal inderdaad niet ontbreken!  >:D

PJ_9911

Droomwagen!!!

Als ik nieuwsgierig mag zijn, waarom toch voor zwart gekozen ipv AW?

Beemer 666

Knap machien zal wel serries vooruit gaan  8)

Monky

Citaat van: PJ_9911 op 16 juni 2011, 03:24:54
Droomwagen!!!

Ipv VO zal je bedoelen  >:D
The Daily  -  F20 125d    i4 eDrive35
The Oldie  -  E30 318iS

jelle87

dendoor

Beestige  :///M:   Proficiat met de aankoop en geniet ervan  :thumbsup:

Beemerke05

Dikke kist man!!  :o
Op het salon stond hij in het wit en mijn vriendin kreeg mij daar nimeer van weg  ;D
Ik hoop deze op een meet irl te mogen bezichtigen  :thumbsup:
Ford Fiesta 1991 waits restauration - Skoda Fabia 2001 sold - BMW E46 318d Touring sold
BMW E46 320Ci Cabrio sold - BMW E36 325i Coupé sold - BMW E46 320d Touring M-Tech crashed
BMW E36 323ti sold - BMW 320Cd Coupé M-Tech sold - BMW E39 525iA daily - BMW E46 325ti track&fun

d.fine

Citaat van: Beemerke05 op 16 juni 2011, 10:15:57
Dikke kist man!!  :o
Op het salon stond hij in het wit en mijn vriendin kreeg mij daar nimeer van weg  ;D
Ik hoop deze op een meet irl te mogen bezichtigen  :thumbsup:

+1 wil ik ook wel eens irl zien :drool:
'My ears are bleeding, my spine has a performant deformity and my arse has lost all feeling. It's a bit hardcore but somehow strangely appealing'

Bakki

BMW E81 Performance

M3Power79

Droomwagen!!!

Na mijn bezoek aan de fabriek in Leipzig, waar ik alle drie de kleuren irl gezien heb, heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt.
De wielkasten komen zowiezo beter tot hun recht op een metaalkleur. Door de reflectie daarin is de "stance" duidelijk beter.
Op wit ziet hij er vanuit bepaalde hoeken maar plattekes uit. Oranje is me dan weer te opvallend en zou ik zeker beu zijn na een jaar of twee...
Thanx voor alle complimenten!

AzzKickr

Gefeleciteerd man !

En excuses als ik het moet vragen maar kan niet zo heel veel tijd meer doorbrengen op het forum; is de E36 weg ? Verkocht ?
"When the clutch drops,
the bullshit stops."
///M Power
Wiseman once said: "He with little knowledge and shallow pockets should not buy old German sports car"

eboss

proficiat met de  :///M:
heb deze al gezien en gehoord.
echt een vette bimmer.
why drive fast if you can fly low?

EuroM3.0

M, the Most Powerful Letter in the World!

Bulleke76

:wow: Alo boulet...dikke ketel  :thumbsup:
:///M: is the most powerful letter in the world
Esther

m3ronny

:oProficiat met deze Mooie M, ben al benieuwd om hem eens tegen te komen.(we kunnen dan eens een sprintje doen op de N49)
Alvast veel succes ermee,en hou het vooral veilig.
Groeten uit oosteeklo
Ronny

vinc100

Proficiat, knap wagen  :thumbsup:

Greetz

PJ_9911

Citaat van: M3Power79 op 16 juni 2011, 12:50:20
Droomwagen!!!

Na mijn bezoek aan de fabriek in Leipzig, waar ik alle drie de kleuren irl gezien heb, heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt.
De wielkasten komen zowiezo beter tot hun recht op een metaalkleur. Door de reflectie daarin is de "stance" duidelijk beter.
Op wit ziet hij er vanuit bepaalde hoeken maar plattekes uit. Oranje is me dan weer te opvallend en zou ik zeker beu zijn na een jaar of twee...
Thanx voor alle complimenten!

Leuke uitstap!!  :D :D

funrazor

Grote Smurf

Dreamcar  :drool: :drool:

Als mijn  :///M: weggaat ,is dit 1 v/d kanshebbers  :drool:
Vroeger was alles beter ,zelfs mijn exen
E46///M3 sold
E39///M5 sold 🤦�♂️
Megane Rs sold
GolfVI Gti sold
GolfVII R sold

Franzino

De max! Ik ben persoonlijk geen grote fan van het uiterlijk van de 1 coupe. Als ik de testen lees van de gerenommeerde autobladen (zoals EVO magazine), dan zou deze wel superbangelijke rijden en dat is toch het belangrijkste. Have fun!

M3Power79

Citaat van: eboss op 16 juni 2011, 13:35:57
heb deze al gezien en gehoord.

Waar als ik vragen mag? Jouw nickname doet me niet direct een belletje rinkelen.
@Asskicker : Ja de E36 M3 is reeds van oktober vorig jaar verkocht. Deed wel pijn maar ik was niet in de mogelijkheid om hem bij te houden. Maar dit is ook leuk  ;)

M3Power79

Citaat van: m3ronny op 16 juni 2011, 15:00:26
:oProficiat met deze Mooie M, ben al benieuwd om hem eens tegen te komen.(we kunnen dan eens een sprintje doen op de N49)
Alvast veel succes ermee,en hou het vooral veilig.
Groeten uit oosteeklo
Ronny
Dat zal vroeg of laat wel eens passen Ronny maar wrijf uw "keiten" maar al goed in want dit klein pitbulleke zou er wel eens in durven bijten  :toofunny:

Janske21

proficiat met je 1 :///M:
hij is een pracht van een wagen en nog eens uniek ook nog
voor dit jaar althans. heb me laten vertellen dat ze
allemaal zijn uitverkocht voor dit jaar.

succes er mee.

grts
steven

Dav1d

TDC

NICE! Gruwelijke bak gewoon! Maar was hij niet pas verkrijgbaar vanaf 2012? En hier in Be gehaald of uit Duitsland?
Want ik heb ook is gebeld met wat dealers omdat ik mezelf als afstudeer cadeau ook de M1 zou willen kopen, maar dan in het Valencia oranje.
Wat zijn je toekomstplannen? Eisemann ketel en nog een kuurtje? Foto'tje van je interieur? :D

Dikke dikke proficiat! Veel veilige kilometers gewenst!  :bow:
"Who cares about the shit people say that they don't have the balls to say to your face" – Tony Soprano

PJ_9911

Citaat van: TDC op 18 juni 2011, 19:52:29
NICE! Gruwelijke bak gewoon! Maar was hij niet pas verkrijgbaar vanaf 2012? En hier in Be gehaald of uit Duitsland?
Want ik heb ook is gebeld met wat dealers omdat ik mezelf als afstudeer cadeau ook de M1 zou willen kopen, maar dan in het Valencia oranje.
Wat zijn je toekomstplannen? Eisemann ketel en nog een kuurtje? Foto'tje van je interieur? :D

Dikke dikke proficiat! Veel veilige kilometers gewenst!  :bow:

Sja.. Als je bij de bron zit kan je wel sneller eentje hebben denk ik  :)

Laurent1602

Wow, een echte dream :///M: :drool:
Alleen vind ik m nog mooier in Valencia oranje, maar zwart is wel subtieler :thumbsup:

Beamerke

NickM3

:drool: :thumbsup: :drool:

Proficiat, echt zalig :///M: onster