Nieuws:

Welkom op BimmerAndMore

Main Menu

Geflitst...

Gestart door Stefplus, 1 september 2007, 00:23:20

dannyro

Citaat van: M-Power op  6 januari 2023, 22:27:53Man rijdt met Porsche van vriend met 212 kilometer per uur op E17

: "Kriebelde om zo snel te rijden"

https://www.hln.be/waasmunster/man-rijdt-met-porsche-van-vriend-met-212-kilometer-per-uur-op-e17-kriebelde-om-zo-snel-te-rijden~ae5ee856/

Deftige straf...Ik weet het, het mag niet, maar toch wel zwaar.
E91 325D LCI powered by Heinz Sold
F11 535D Sold
F31 Alpina B3 Biturbo Sold
E34 535i
C63 V8

Snorkel

"Illustratiebeeld van een Porsche (niet de Porsche van het artike)l"  :toofunny:

Ma jongens toch... Is dat visuele ondersteuning voor de lezer die thuis in zijn zetel zit en denkt:

"Een Porsche? Wat is dat, een Porsche? Dat ken ik niet, een Porsche? Hoe zou dat eruitzien, een Porsche? Oooh... kijk: gelukkig is er een illustratiebeeld! Aha, zo ziet een Porsche eruit. Maria, kom eens zien! In de krant staat een Porsche!"

"Een Porsche, wat is dat?" roept Maria vanuit de keuken, druk bezig de schorseneren een schilbeurt te geven.

"Kom dan kijken, lomp wijf."

"Ok, ik kom. Ooh, is dat nu een Porsche? Wel, wel. Goed dat de krant een illustratiebeeld geeft van een Porsche."

"Jamaar, Maria, opgelet. Dit is een illustratiebeeld van een Porsche. Misschien zag die van het artikel er anders uit."

"Oei, ja..."

Ondertussen kookt de pot met schorseneren over op het gasvuur, loopt Maria snel naar de keuken terwijl de volgende pagina van HLN wordt aangesneden door de lezer hierboven.

Ah, het leven op de Vlaamse hei. Wat kan het toch mooi zijn!
München - 3 - Die Gefallenen
München - Z - Der Friseur
Stuttgart - C - Der Zühalter

dannyro

E91 325D LCI powered by Heinz Sold
F11 535D Sold
F31 Alpina B3 Biturbo Sold
E34 535i
C63 V8

Snorkel

München - 3 - Die Gefallenen
München - Z - Der Friseur
Stuttgart - C - Der Zühalter

M-Power

Citaat van: Snorkel op  7 januari 2023, 10:50:41"Illustratiebeeld van een Porsche (niet de Porsche van het artike)l"  :toofunny:

Ma jongens toch... Is dat visuele ondersteuning voor de lezer die thuis in zijn zetel zit en denkt:

"Een Porsche? Wat is dat, een Porsche? Dat ken ik niet, een Porsche? Hoe zou dat eruitzien, een Porsche? Oooh... kijk: gelukkig is er een illustratiebeeld! Aha, zo ziet een Porsche eruit. Maria, kom eens zien! In de krant staat een Porsche!"

"Een Porsche, wat is dat?" roept Maria vanuit de keuken, druk bezig de schorseneren een schilbeurt te geven.

"Kom dan kijken, lomp wijf."

"Ok, ik kom. Ooh, is dat nu een Porsche? Wel, wel. Goed dat de krant een illustratiebeeld geeft van een Porsche."

"Jamaar, Maria, opgelet. Dit is een illustratiebeeld van een Porsche. Misschien zag die van het artikel er anders uit."

"Oei, ja..."

Ondertussen kookt de pot met schorseneren over op het gasvuur, loopt Maria snel naar de keuken terwijl de volgende pagina van HLN wordt aangesneden door de lezer hierboven.

Ah, het leven op de Vlaamse hei. Wat kan het toch mooi zijn!

Ze hadden er een foto ve Porsche diesel moeten bij zetten , dat zou hilarisch geweest zijn :

Liquid Li0n

Citaat van: dannyro op  7 januari 2023, 10:46:35Deftige straf...Ik weet het, het mag niet, maar toch wel zwaar.

ik vind het ook een zeer zware straf. Zeker in vergelijking met dat volk dat bij elke marokaanse voetbalmatch de stad afbrak

M-Power

M-Power

M-Power

kietekiet

Citaat van: M-Power op 16 januari 2023, 20:20:30Man die andere bestuurders waarschuwt voor snelheidscontrole krijgt boete van 116 euro

https://www.hln.be/diest/man-die-andere-bestuurders-waarschuwt-voor-snelheidscontrole-krijgt-boete-van-116-euro~aaf522c3/
Juist hetzelfde geval zoals bij de nazi officieren die wouden kaputaleren naar het rode leger achter de rug van de fuher, die werden ook bestraft door de SS.
Als we onze medeweggebruikers nog niet eens mogen waarschuwen dat ze niet te snel moeten rijden omdat er 100m verder word geflitst dan is het ver gekomen in deze maatschappij. Te lui om te patrouilleren op plaatsen waar ze een kind kunnen dood schieten door een garage poort, maar wel volk genoeg om iemand te beboeten voor zoiets.
Winter sleep for an M2 is the same if there is a tasty candy in the cupboard, but you are not allowed to touch it.

M-Power

Flitsboetes op tweede kerstdag in zone 30 schieten in verkeerde keelgat

: "Dáár de snelheid controleren is dan geen prioriteit"

https://www.hln.be/sint-niklaas/flitsboetes-op-tweede-kerstdag-in-zone-30-schieten-in-verkeerde-keelgat-daar-de-snelheid-controleren-is-dan-geen-prioriteit~a7280283/

M-Power

Aalst : Bestuurder parkeert auto voor flitsvoertuig en waarschuwt alle

tegenliggers : "Mij vijf minuten lang compleet misdragen"

https://www.hln.be/aalst/bestuurder-parkeert-auto-voor-flitsvoertuig-en-waarschuwt-alle-tegenliggers-mij-vijf-minuten-lang-compleet-misdragen~affa5fe8/