BAM Ardennenrit II - 22/9/2024

Gestart door dadoke, 14 mei 2024, 12:51:27

Canonball

Was zo te zien weer een toprit! Hoop er volgend jaar nog eens bij te zijn! Vertrek woe op roadtrip - toer door het Spaanse binnenland. 4500 km in 9 dagen. Gaat pittig worden. Tot de volgende zou ik zeggen. Mooie foto's ook!
Porsche Cayman 981 2.7 PDK (Indischrot, PSE, Bose audio, 20" Carrera S wheels, Indian Red dials & seat belts)

Spykerforce

Citaat van: Janske21 op 23 september 2024, 08:10:33Top dag gehad gisteren, zowel ontbijt als lunch was meer dan ok.
Roadbook was super, zalige wegen mooie natuur en leuke bochten (al vond men boot die iets minder leuk). Ook het weer was ideaal, niet te warm en niet te koud  ::) 
Eindlocatie, waar er meer gt3 rs'en waren dan normale auto's  :blink: , was ook de moeite!
Daarom ook dikke merci aan de organisatoren en aan @Spykerforce die de hele vloot steeds inhaalde om foto's te nemen  :thumbsup:

Ga volgend jaar zeker proberen terug van de partij te zijn, hopelijk met wat upgrade's aan de volvo om de bochten vlotter te kunnen nemen.

@Bananenman vergeet de SED niet hé  ;)
Jij/jullie allen ook bedankt om me de kans te geven om in te halen! Enerzijds om me door te laten en anderzijds door een rustig rij-tempo aan te houden :neener:

Proud Lotus Elise S3 S Club Racer owner

Spykerforce

Alvast tijd voor teaser 1: it's all in the details!

You cannot view this attachment.

Spykerforce

Part 2

Url

Eerste keer voor mij (blauwe F80 M3) met deze bende, dank voor de leuke dag!

Mooie wegen, vrij weinig verkeer, ideaal weer, goede stops met lekker eten,...
Top geregeld  :thumbsup:

Spykerforce

Voor een eerste keer doe je het wel goed op de foto ;) 

Leuk om te horen dat het je goed bevallen is en welkom bij de bende!

Pjetrof

Citaat van: Spykerforce op 23 september 2024, 20:30:32Part 2

:bow:  :bow:  :bow:
 :thumbsup:  :thumbsup:  :thumbsup:

Basil

Prachtige foto's van een vliegende reporter !!
Bedankt nog eens aan de organisatoren voor deze topdag !
Prachtige route, leuke babbels met gelijkgestemde petrolheads en goed geregelde spijs-en drankstops !

Kan ik al inschrijven voor volgende editie ?  ;)
Zou zeker meer mogen gebeuren dergelijke ritten !

P.S. Hopelijk is de Lotus van Henotteke snel terug gereanimeerd!

henotteke

Citaat van: Basil op 24 september 2024, 08:59:14Prachtige foto's van een vliegende reporter !!
Bedankt nog eens aan de organisatoren voor deze topdag !
Prachtige route, leuke babbels met gelijkgestemde petrolheads en goed geregelde spijs-en drankstops !

Kan ik al inschrijven voor volgende editie ?  ;)
Zou zeker meer mogen gebeuren dergelijke ritten !

P.S. Hopelijk is de Lotus van Henotteke snel terug gereanimeerd!

ik hoop het ook, had nog een paar ritten opstaan voor dit seizoen voor hij onder het doek zou gaan voor de winter.
Momenteel staat de wagen bij Lotus Luxemburg, zij gaan er naar kijken en diagnose doen (als ze tijd hebben)

Blue Darkness

Fantastische dag gehad aan boord van de Noble M400 (nogmaals TNX Andy)  8)
20 jaar oud, maar wat een machine!  :thumbsup:  :thumbsup:
Eén van de weinige auto's die mij +/- hetzelfde gevoel geeft als m'n Esprit.
Staat al heel lang op m'n 'eeuwige' verlanglijst, maar schuift nu toch een paar plaatsen naar boven op...
 :bow:
Adding power makes you faster on the straights, subtracting weigth makes you faster everywhere.

flash

Citaat van: henotteke op 24 september 2024, 09:43:37ik hoop het ook, had nog een paar ritten opstaan voor dit seizoen voor hij onder het doek zou gaan voor de winter.
Momenteel staat de wagen bij Lotus Luxemburg, zij gaan er naar kijken en diagnose doen (als ze tijd hebben)

Das toch wel kak he... Dan staat uw bolide daar zo ver van huis, erg praktisch is dat niet. En de kans zit er misschien nog in dat ze der nog wat op gaan sjieken om de oorzaak te kunnen vinden gezien het niet echt normaal is natuurlijk.

Was vorig jaar bij mij ook zoiets. "We kunnen de wagen naar de dichtsbijzijnde depot slepen en u afzetten aan het openbaar vervoer (op zondag...) Dan komt de wagen 1 van de volgende dagen naar huis. En oja, 1200 euro te betalen om direct aan te sluiten bij de pechbijstand." Dacht het niet dus. Direct naar huis en de inzittenden gewoon mee in de camion, iets anders was geen optie.
'11 Opel Vectra A 1.8 GLS => verkocht, '11-'14 BMW e30 320i NFL 4d '87 => ongeval en afbraak, '11-'13 Audi A4 B6 1.9 TDI '01 => verkocht, '12-'13 BMW e30 318i touring '89 => afbraak, '13-'15 BMW e30 320i =>325i 24v 4d '84 => verkocht, '13-'16 BMW e30 324td 4d '90 => ongeval en afbraak, '13-'14 BMW e34 525i touring '94 => verkocht, '14-'20 BMW e30 324td 4d => afbraak, '14-'20 BMW e30 324td touring '89 => ongeval en afbraak, '15-? BMW e34 M5 3.6 '89 => garage queen, '16 BMW e30 324d VFL => verkocht, '15-'18 Citroën Berlingo LV 1.6 HDI '06 => verkocht, '16-? BMW e30 324td => 325tds touring '90 => project , '17-? BMW e30 316i touring '94 => afbraak? , '18-'19 Nissan Terrano II LV 3.0 TDi '04 => ongeval en verkocht, '18-'21 Nissan 1.5t heftruck => verkocht, '18-? BMW e30 325i cabrio '86 => ?, '19-'23 Nissan Navara D40 '05 => verkocht, '20-? BMW e61 LV M5 '07 => pretraket, '20-? International 654 '72 => kliefmachine, '23-? Ford Ranger Raptor benzine '23 => daily,

henotteke

Citaat van: flash op 24 september 2024, 21:57:09Das toch wel kak he... Dan staat uw bolide daar zo ver van huis, erg praktisch is dat niet. En de kans zit er misschien nog in dat ze der nog wat op gaan sjieken om de oorzaak te kunnen vinden gezien het niet echt normaal is natuurlijk.

Was vorig jaar bij mij ook zoiets. "We kunnen de wagen naar de dichtsbijzijnde depot slepen en u afzetten aan het openbaar vervoer (op zondag...) Dan komt de wagen 1 van de volgende dagen naar huis. En oja, 1200 euro te betalen om direct aan te sluiten bij de pechbijstand." Dacht het niet dus. Direct naar huis en de inzittenden gewoon mee in de camion, iets anders was geen optie.
ondertussen bericht gehad dat Lotus Luxemburg geen tijd heeft deze week om herstelling te doen, en dus wordt de Emira op de camion naar Oostende bij Verhiest getakeld. geen idee wanneer hij daar gaat zijn. Lotus assistance regelt dat, ik betaal just niks.

Mazout 3.0

Bedankt om de diesel in jullie petrolbende te verwelkomen!

Mezelf en mijn bijrijder Steven vonden alles top: prachtige rit, goede catering, leuke gesprekken...

Hopelijk is de Lotus snel hersteld!

Tot de volgende,

Pieter
Honda civic ej4 1.4is (verkocht)- bmw e46 325xi manueel (verkocht)- alpina F31 D3 biturbo rwd+drexler - bmw 550e M sport+
Bmw r850gs (gemi+ K&N)- bmw r1150gsA

Goesting

Nog eens bedankt voor de fijne dag! Het was de ideale gelegenheid om de "nieuwe" wagen uit te testen.
2015 - 2019: BMW F20 118d
2019: BMW F20 M140i
2024: BMW G05 X5 50e

Spykerforce

Teaser #2: Friends on the road :clap:

Spykerforce

Verder...

henotteke

zalig @Spykerforce, alleen doet het nu nog meer pijn om op uw eigen rit in panne te vallen.
geluk dat ik de rit zelf al wel genoeg gereden had om te weten wat ze te bieden had.

SamuelG

Ik krijg hier al goesting om opnieuw te vertrekken met al die teasers...   :razz:
BMW F21 LCI 114D - sold
BMW F20 LCI 118i - sold
BMW F21 LCI 120i - Missus' Daily
BMW F21 LCI M140i - Daily

Liquid Li0n

Citaat van: SamuelG op  1 oktober 2024, 11:51:00Ik krijg hier al goesting om opnieuw te vertrekken met al die teasers...   :razz:

niemand houdt ons tegen om ne re-run te doen. Ik heb deze maand nog geen rondrit gedaan zelfs  :toofunny:

Spykerforce

Citaat van: SamuelG op  1 oktober 2024, 11:51:00Ik krijg hier al goesting om opnieuw te vertrekken met al die teasers...  :razz:
Inderdaad, niks belet je om de route nog es te rijden  :D

Avus_3.0

Thanks Spykerforce voor de dikke Foto's.  :thumbsup:
* Skoda Octavia RS245 (Daily): Motec Gt-one wheels en eibach springs
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Karbonius veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Liquid Li0n

Citaat van: Avus_3.0 op  2 oktober 2024, 09:41:28Thanks Spykerforce voor de dikke Foto's.  :thumbsup:

dat waren slechts 2 teasers

Avus_3.0

Citaat van: Liquid Li0n op  2 oktober 2024, 09:43:43dat waren slechts 2 teasers

I know , maar ik ben al blij dat ik al ne keer (2x) op staan.  :P
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Karbonius veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Spykerforce

Ben er druk mee bezig! Maar heb helaas veel last van verkeer onderweg gehad, vraagt wat om creativiteit en geduld van mijn kant :'( (voor de blauwe M135/M140 achterin rijdt er ook nog eens een fietser...)

henotteke

Citaat van: Spykerforce op  6 oktober 2024, 09:30:28Ben er druk mee bezig! Maar heb helaas veel last van verkeer onderweg gehad, vraagt wat om creativiteit en geduld van mijn kant :'( (voor de blauwe M135/M140 achterin rijdt er ook nog eens een fietser...)

als ge dan toch bezig zijt, kunt ge mss mijn Emira er ergens tussen plakken, dan heb ik tenminste ook 1 positief souvenir. :-)

Edwin-1234

Citaat van: Spykerforce op  6 oktober 2024, 09:30:28Ben er druk mee bezig! Maar heb helaas veel last van verkeer onderweg gehad, vraagt wat om creativiteit en geduld van mijn kant :'( (voor de blauwe M135/M140 achterin rijdt er ook nog eens een fietser...)

Knap werk!

2014 - F15 - X5 xDrive35i

henotteke

Alle fotos zijn ondertussen afgewerkt door @Spykerforce

u kan alle fotos vinden op volgende locatie:
https://www.flickr.com/photos/133850483@N07/albums/72177720320939051

op diezelfde site kan u ook alle fotos van voorgaande ritten vinden

Mercikes aan iedereen!

Avus_3.0

Citaat van: henotteke op  6 oktober 2024, 12:15:58als ge dan toch bezig zijt, kunt ge mss mijn Emira er ergens tussen plakken, dan heb ik tenminste ook 1 positief souvenir. :-)

:toofunny:

Avus_3.0

Merci Spykerforce voor de prachtige foto's en al het werk dat je er ingestoken hebt om ze te bewerken..

dadoke

Nu pas het album kunnen bekijken, mooie foto's als herinnering aan de rit, thanks @Spykerforce !