2018 - F31 - 330d - Rauchtopaz

Gestart door dadoke, 4 april 2024, 14:50:41

dadoke

Citaat van: Liquid Li0n op 23 september 2024, 21:20:33Hmm ok. Net de website bekeken en die 2 youtube filmpjes bezien en ziet er wel deftig uit.

Lijkt inderdaad plug&play. Waar ik wel niets over lees zijn software updates voor die module.

En je kan een camera bijkopen maar dan zal de installatie nog wel pakje moeilijker worden natuurlijk.

400 euro zonder plaatsing is wel genoeg maar nu ook niet overdreven. Een deftige dashcam kost ook al bijna zoveel.

Weet wel dat zo'n MMI-box verre van perfect is, je moet dat regelmatig eens rebooten omdat het niet meteen connecteert, maar het blijft een pak beter dan de standaard navi.
En al die MMI's zijn dezelfde aliexpress-cloon, gewoon wat zoeken en je vindt ze zeker goedkoper.

Liquid Li0n

ik vermoedde al zoiets. Dan zal ik wel eens daar kijken en hopelijk een deftige unit voor de helft op de kop kunnen tikken.

Janske21

Hey,

Ik heb in de mijn auto (E91 met cic) iets in de trend van deze geïnstalleerd mmi box

Installatie is perfect zelf te doen en inderdaad er kan nog een camera bij aan maar dan moet je nog een kabel leggen van achteraan tot vooraan.

Liquid Li0n

Citaat van: Janske21 op 24 september 2024, 16:23:26Hey,

Ik heb in de mijn auto (E91 met cic) iets in de trend van deze geïnstalleerd mmi box

Installatie is perfect zelf te doen en inderdaad er kan nog een camera bij aan maar dan moet je nog een kabel leggen van achteraan tot vooraan.

deze is al een veel betere prijs. Ik had dit weekend ook nog eens gekeken op aliexpress maar lijken bv vaak die atenne ingang te missen (op de foto) en bij sommige heb je een standaard wifi antenne ipv die langere platte zoals bij die MotiveSupplies.

bv deze:

https://nl.aliexpress.com/item/1005007621145191.html

@Janske21 heb uw een PM gestuurd met wat meer vraagjes

Whisper

Citaat van: Janske21 op 24 september 2024, 16:23:26en inderdaad er kan nog een camera bij aan maar dan moet je nog een kabel leggen van achteraan tot vooraan.
Ook dat is niet meer nodig tegenwoordig. Er bestaan genoeg WiFi modules waardoor het draadloos kan.
Mijn camera werkt ook met zo een module. Niet moeilijk te installeren.
The car: E61 525D 06/2005 "Luther" - Swirl Flaps - DPF - EGR - ASD'd - Eibach Pro Kit
The wife's car: Fiat 500 08/2018
The boat: Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"

My level of sarcasm depends on your level of stupidity.

Alexis

Had deze nog niet gezien, dikke F31! En wat een speciale kleur, tof om zien. En zeker machtig in volle zon :)
Dit blijft voor mij toch een serieuze kanshebber als opvolger voor de E91 318D. Een dikke 6 in lijn diesel  :drool:

Salva

Citaat van: Alexis op  7 oktober 2024, 15:39:01Had deze nog niet gezien, dikke F31! En wat een speciale kleur, tof om zien. En zeker machtig in volle zon :)
Dit blijft voor mij toch een serieuze kanshebber als opvolger voor de E91 318D. Een dikke 6 in lijn diesel  :drool:

Niet twijfelen! Het beetje meer dat je aan tax betaalt is het dubbel en dik waard!
BMW F11 535Dx Lci
Alfa Romeo GTV6
Alfa Romeo 155 2.5 V6 Busso
Honda VFR1200X Crosstourer