Main Menu

///M Fleeces

Gestart door Weytie, 4 september 2020, 07:26:26

Weytie

Op ///M Club Belgium ben ik aan het zien om fleece pulls te laten maken met het ///M logo geborduurd. Prijzen zouden rond de 45 euro/stuk liggen. Van zodra ik definitieve aantallen heb word offerte gevraagd en de definitieve prijs bepaald.

Mocht er hier interesse zijn, stuur me dan een PM met aantal, kleur en maat.

Diezelke

Citaat van: Weytie op  4 september 2020, 07:26:26
Op ///M Club Belgium ben ik aan het zien om fleece pulls te laten maken met het ///M logo geborduurd. Prijzen zouden rond de 45 euro/stuk liggen. Van zodra ik definitieve aantallen heb word offerte gevraagd en de definitieve prijs bepaald.

Mocht er hier interesse zijn, stuur me dan een PM met aantal, kleur en maat.
Hoe vallen de maten ? Enkel logo voor of ook iets achteraan ?

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

GO5 X5 45e - 2022 - M Pack - Manhattan Green - the "Tank"
F11 LCI 535i - 2014 - M Pack - Alpinweiss - BMW M Performance Power Kit (sold)
E61 525d - 2009 - M Pack - full black - Heinz injected (sold)
E87  118d - 2008 - full black - stock (sold)

FJRdude

Hoewel ik gene  :///M: heb  :'( heb ik wel interesse  :)
Ik ga dit draadje effe volgen....
Je leeft maar 1 keer?  Neen, leven doe je elke dag, sterven, dat doe je maar 1 keer.

Weytie

Citaat van: Diezelke op  4 september 2020, 07:52:36
Hoe vallen de maten ? Enkel logo voor of ook iets achteraan ?

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

Enkel logo vooraan.Maten kan je checken adhv de tabel die ik bijgevoegd heb (borstomtrek)

Weytie

Citaat van: FJRdude op  4 september 2020, 09:14:52
Hoewel ik gene  :///M: heb  :'( heb ik wel interesse  :)
Ik ga dit draadje effe volgen....

Indien je er wenst, best pm sturen.Definitieve prijs word bepaald ergens volgende week wanneer ik exacte aantallen heb, maar zal ergens rond de 45 euro liggen.

erq

"That's thirty minutes away. I'll be there in ten."  Winston Wolf  – Pulp Fiction

E61 535da  - E86 Z4 QP 3.0si - A6 2.7 Biturbo - F11 525da - F31 330d
IX3

Avus_3.0

Citaat van: erq op  4 september 2020, 12:09:50
https://eu.puma.com/be/nl/pd/bmw-m-motorsport-sweatjack-voor-heren-met-capuchon/577788.html?dwvar_577788_color=03

Original merchandise is niet veel prijziger en mss kan je nog een pakket deal sluiten?

Via de M-club loopt er momenteel ook een actie waar je alles van Puma gaat kunnen aankopen met extra korting.
Heb daar normaal een jas besteld maar als dat niet doorgaat dan neem ik een flies van deze actie.  ;)
* Skoda Octavia RS245 (Daily): Motec Gt-one wheels en eibach springs
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Karbonius veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

gfk807

Citaat van: Freke op  4 september 2020, 12:18:21
Via de M-club loopt er momenteel ook een actie waar je alles van Puma gaat kunnen aankopen met extra korting.
Heb daar normaal een jas besteld maar als dat niet doorgaat dan neem ik een flies van deze actie.  ;)

Hier ook wel interesse.

Die actie op de M-club waar vinden we die ? Heb geen FB.

Weytie

Citaat van: gfk807 op  4 september 2020, 20:04:32
Hier ook wel interesse.

Die actie op de M-club waar vinden we die ? Heb geen FB.

De group-buy voor de fleece's organiseer ik,die voor puma kledij is via iemand anders. Indien je interesse hebt, stuur me gewoon een PM met het aantal, kleur, maat en welk type rits je wil.
Volgende week krijg ik dan definitieve offerte waarna de exacte prijs gekend is. Daarna kijk ik om alles te organiseren qua betaling en verzending ;)

OlivierV

Weytie, ik zit ook in de branche van gepersonaliseerde kledij, indien gewenst maak ik zeer graag ook een voorstel van mijn kant  :)

FJRdude

Je leeft maar 1 keer?  Neen, leven doe je elke dag, sterven, dat doe je maar 1 keer.