2020 - F40 - M135i - Saphirschwarz

Gestart door Nebo, 19 juni 2020, 11:33:21

Avus_3.0

Echt dik met de gele accenten.   :thumbsup:
Die foto waar uw wagen schuin staat daar komen de gele remmen vooraan zo knap tot z'n recht.  :drool: :drool: :drool:
(die zouden nog wel ferm onder m'n E36 staan ook denk ik  ;D )

Hopelijk gaan de lichten niet te donker worden want daar ben ik niet zo'n fan van. (--> te veel zwart/tuning)
Denk er aan less is more en zie dat je uw wagen niet "over mod". Hij staat er perfect bij en je kan blijven mods toevoegen maar op een gegeven punt bereik je dat de tuning TE wordt en de klasse van de wagen naar beneden haalt...  ;)
* Skoda Octavia RS245 (Daily): Motec Gt-one wheels en eibach springs
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Karbonius veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Nebo

Citaat van: JC1986 op 16 april 2021, 10:18:10
Ja das een leuke verandering. Het doet hem goed.
Zijn er nog plannen voor de velgen? Deze zijn wat braaf en "saai" ivg met de rest van hoe de wagen nu staat.

Er zijn zeker nog plannen voor de velgen maar dan spreken we weer direct over 3 of 4k budget en dat gaat momenteel niet dus daar wachten nog een tijdje mee ..
Heb de wagen ook nog maar een dik half jaar dus daar hebben we nog tijd genoeg voor  ;) ..

Citaat van: Freke op 16 april 2021, 10:22:43
Echt dik met de gele accenten.   :thumbsup:
Die foto waar uw wagen schuin staat daar komen de gele remmen vooraan zo knap tot z'n recht.  :drool: :drool: :drool:
(die zouden nog wel ferm onder m'n E36 staan ook denk ik  ;D )

Hopelijk gaan de lichten niet te donker worden want daar ben ik niet zo'n fan van. (--> te veel zwart/tuning)
Denk er aan less is more en zie dat je uw wagen niet "over mod". Hij staat er perfect bij en je kan blijven mods toevoegen maar op een gegeven punt bereik je dat de tuning TE wordt en de klasse van de wagen naar beneden haalt...  ;)

Gele klauwen onder jou blauwe E36 zou zeeeeer dik staan  :wow: ..

Nee de lichten gaan niet TE donker worden en voordeel van ne folie is dat ge hem er natuurlijk kunt afhalen als ge het beu zijt  ;D ..

De enigste estetische mods die dan nog op mijn lijstje staan zijn Velgen en Spoiler, heb de perfecte spoiler gevonden die ik wil maar ook al gauw een 1000€ incl. plaatsing dus daar wachten we ook nog ff mee ..
BMW E90 318d - Sold
MERCEDES A250 - Sold
BMW F30 318d - Sold
BMW F15 X5 sDrive25d - Sold
BMW F40 M135i - Sold
Tesla Model X - Current

Avus_3.0

Citaat van: Nebo op 16 april 2021, 10:47:14
Er zijn zeker nog plannen voor de velgen maar dan spreken we weer direct over 3 of 4k budget en dat gaat momenteel niet dus daar wachten nog een tijdje mee ..
Heb de wagen ook nog maar een dik half jaar dus daar hebben we nog tijd genoeg voor  ;) ..

Gele klauwen onder jou blauwe E36 zou zeeeeer dik staan  :wow: ..

Nee de lichten gaan niet TE donker worden en voordeel van ne folie is dat ge hem er natuurlijk kunt afhalen als ge het beu zijt  ;D ..

De enigste estetische mods die dan nog op mijn lijstje staan zijn Velgen en Spoiler, heb de perfecte spoiler gevonden die ik wil maar ook al gauw een 1000€ incl. plaatsing dus daar wachten we ook nog ff mee ..

Ik had het eerder op de grote van de schijven en klauwen.  ;)
De kleur van de remklauw zal waarschijnlijk ook aangepast worden daar deze nu beter zichtbaar gaan zijn met de LM's.

Er is idd een verschil van een mod van een honderd euro tov eentje van 3-4K. Ik doe er ook max 1 grote per jaar en dan af en toe een paar kleintjes tussendoor. Voordeel hiervan is dat je er langer over doet eer uw wagen af is en minder snel uw wagen "beu" bent.

Benieuwd naar de lichten en al zeker naar de velgen die er later zullen opkomen.  :thumbsup:

* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Karbonius veerpootbrug, KW V2 schroefkit, Custom BBS LeMans
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

skink

sprinkler

In de juiste uitvoering is een nieuwe 1 toch echt een mooie auto 🙂. Mooi werk.

Nebo

Citaat van: skink op 16 april 2021, 18:27:13
Waar ergens gordels laten doen?

Kova Design in Hasselt (Kiewit)
BMW E90 318d - Sold
MERCEDES A250 - Sold
BMW F30 318d - Sold
BMW F40 M135i - Sold
Tesla Model X - Current

Nebo

Al een paar foto's van M Club Rally gisteren !

Plezante dag met een zalig weertje ..

+- 400km gereden en af en toe hennig op zijne staart kunnen duwen  :thumbsup:
BMW E90 318d - Sold
MERCEDES A250 - Sold
BMW F30 318d - Sold
BMW F40 M135i - Sold
Tesla Model X - Current

Nebo

BMW E90 318d - Sold
MERCEDES A250 - Sold
BMW F30 318d - Sold
BMW F40 M135i - Sold
Tesla Model X - Current

Avus_3.0

Als uw achterlichten branden dan vind ik het nog cava maar anders is het te donker voor mij. (ieder z'n goesting he)

Heb al verschillende foto's zien passeren, was precies allemaal recent M gerief. Heb enkel de E46M3 van psg gespot en dan de E92 335i.
Zal idd wel een topdagje geweest dankzij het goede weer.  :thumbsup:

Nebo

Hier mag een slotje op ..

Wagen is verkocht en zal vandaag richting Oost-Vlaanderen gaan ..

Op naar de volgende alleen weet ik nog niet welke  :wiggleyes: :thinking: ..
BMW E90 318d - Sold
MERCEDES A250 - Sold
BMW F30 318d - Sold
BMW F40 M135i - Sold
Tesla Model X - Current

M&M

Auto verkocht zonder opvolging in het vooruitzicht? En wat heb je zoal in gedachten dan?
1st BMW: E30 318i 1989 (wrecked) - E39 520D 2000 (sold) - E39 525D 2003 (sold) - E91 320D 2011 (current) - Honda VFR 750 1995 (current bike)

Nebo

Yup..

ben naar iets stationwagen of kleine suv op zoek met toch nog wat power ..

Int weekend eens naar een G21 330i kijken..
BMW E90 318d - Sold
MERCEDES A250 - Sold
BMW F30 318d - Sold
BMW F40 M135i - Sold
Tesla Model X - Current