Nieuws:

Welkom op BimmerAndMore

Main Menu

Sleutel met AB

Gestart door Cauf61, 24 oktober 2022, 10:42:42

Cauf61

Hallo 

Heeft iemand een idee of een nieuwe sleutel met AB nog te verkrijgen is voor een E34 en wat deze evt kost ?
Mss nog andere optie's ? 

Mvg Patrick

salva

Ik heb ergens nog OEM klapsleutels liggen. Ik dacht dat je die kon her programmeren...
Maar ik weet niet of je het sleutel gedeelte nog "blank" kunt krijgen om te laten herslijpen op uw wagen.
BMW F11 535Dx Lci
BMW E36 320i sedan
BMW K1300S

Cauf61

Citaat van: salva op 24 oktober 2022, 10:44:48
Ik heb ergens nog OEM klapsleutels liggen. Ik dacht dat je die kon her programmeren...
Maar ik weet niet of je het sleutel gedeelte nog "blank" kunt krijgen om te laten herslijpen op uw wagen.

Hallo Het gaat meer over het handvat/electronica gedeelte. De sleutel werkt nog mechanisch.

kraftbayer

Dat onderdeel is nog steeds te koop.
Maar vooraleer je die besteld neem je best een stoel met een stevige rugleuning mee want die afstandsbediening komt op ruim 225€.

Grtn,
Kraftbayer :thumbsup:
BMW...Kraftbayers!

M-Power

Als je nog een werkende afstandsbediening hebt , zijn er schoenmakers/ sleutelmakers die je eventueel ook ve nieuwe kunnen voorzien .

kraftbayer

Citaat van: M-Power op 25 oktober 2022, 02:25:26
Als je nog een werkende afstandsbediening hebt , zijn er schoenmakers/ sleutelmakers die je eventueel ook ve nieuwe kunnen voorzien .

Ik dacht dat de topicstarter de sleutel zelf nog heeft maar de dikke afstandsbediening zocht.
Zo een sleutel voor die AB is ook niet eentje waar een zelfs goede sleutelmaker U aan kan helpen.
Want dat is een speciale.
Eventueel is de sleutel zelf met veel engelengeduld wel te maken van een gewone maar daar gaat tijd in zitten.

Kraftbayer. :thumbsup:
BMW...Kraftbayers!

Cauf61

Citaat van: kraftbayer op 25 oktober 2022, 14:43:15
Ik dacht dat de topicstarter de sleutel zelf nog heeft maar de dikke afstandsbediening zocht.
Zo een sleutel voor die AB is ook niet eentje waar een zelfs goede sleutelmaker U aan kan helpen.
Want dat is een speciale.
Eventueel is de sleutel zelf met veel engelengeduld wel te maken van een gewone maar daar gaat tijd in zitten.

Kraftbayer. :thumbsup:

Dat klopt idd. Met de sleutel is niets mis. Wel is het AB gedeelte volledig stuk.

kraftbayer

Citaat van: Cauf61 op 25 oktober 2022, 17:02:43
Dat klopt idd. Met de sleutel is niets mis. Wel is het AB gedeelte volledig stuk.

Tweedehands vind je de AB soms ook nog wel maar daar kennen ze de prijzen ook.
Die zitten tegen de nieuwprijs of gelijk aan de nieuwprijs.
Dus als je er echt eentje wil koop je best een nieuwe.

Grtn,
Kraftbayer :thumbsup:
BMW...Kraftbayers!